Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Gitaar mee op de camping  (gelezen 5994 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Gitaar mee op de camping
« Reactie #15 Gepost op: juli 09, 2019, 04:38:51 pm »

de vraag ligt ook een beetje aan het instrument. Kan het tegen hoge temperaturen? Er zijn voldoende houten snaarinstrumenten die er niet tegen kunnen om in de zon of een warme tent te liggen.
Persoonlijk zou ik het zeker aanmoedigen, je ziet niet veel kinderen meer instrumenten bespelen.
We hebben ook wel eens een campinggast meegemaakt met een blaasinstrument, die was dan wel zo sociaal om even een flink stuk het bos in te lopen.
Ik hoor iig liever een gitaar dan een radio/tv/airco/hond. Maar alles afhankelijk van de omstandigheden en ruimte.
Gelogd
live life outdoors

muis

  • Gast
Re: Gitaar mee op de camping
« Reactie #16 Gepost op: juli 10, 2019, 07:35:37 am »

Beetje tokkelen vind ik wel leuk,  er van uitgaande dat de muzikant het wel een beetje kan :J
Gelogd

Loudmouse

  • Gast
Re: Gitaar mee op de camping
« Reactie #17 Gepost op: juli 10, 2019, 08:06:06 am »

Sommige "gitaarspelers" kunnen maar 3 akkoorden en denken hiermee elk feestje een upgrade te geven.
In dat geval lekker thuis je dibg doen en kumbaja zingen aub.
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.362
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Gitaar mee op de camping
« Reactie #18 Gepost op: juli 10, 2019, 10:00:51 am »

Overdag zie ik daar niet direct een probleem en kan ook een leuke sfeer geven. Denk dat mijn kinderen dat ook leuk zouden vinden. Ze spelen zelf dwarsfluit en klarinet wat meer lawaai maakt en dus moeilijker mee te nemen is.


Echter zolang men dat niet te laat 's avonds gaat doen. Eens de kinderen gaan slapen heb ik dat liever niet meer. Dan wordt het hinderlijk. Maar ik denk dat iedereen met een beetje gezond verstand en een gitaar dat wel zal beseffen dat dit niet het beste moment is van de dag om het instrument boven te halen.

Gelogd

Marcel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 516
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: Gitaar mee op de camping
« Reactie #19 Gepost op: juli 10, 2019, 10:36:42 am »

Het probleem met het coulant zijn t.o.v. een gitaar is wat mij betreft dat je alle recht van spreken verliest over andere 'geluiden'. Vandaar dat ik voorzichtig ben om mijn geluid 'op te dringen' aan anderen. Ik stoor me aan radio's of muziek uit telefoons zonder oortjes, maar als ik gitaar speel, welk recht heb ik dan nog om een ander aan te spreken? Eventjes zachtjes een radio hoeft ook niet storend te zijn, maar waar ligt de grens? Wat is eventjes? Wat is zacht?
Gelogd

Bertrotterdam

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 15
  • Merk Vouwwagen: andre jamet jametic
Re: Gitaar mee op de camping
« Reactie #20 Gepost op: juli 16, 2019, 07:08:40 pm »

Gezellig hoor. Zeker meenemen.
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: Gitaar mee op de camping
« Reactie #21 Gepost op: juli 16, 2019, 10:13:50 pm »

Gezellig hoor! Mijn ervaring is dat met een kampvuurtje erbij mensen toch even komen kijken. We konden zelfs verzoek nummers doen. Hapje en een drankje erbij en het was supergezellig. Natuurlijk denk je aan de meedekampeerders. Vooraf vragen of er bezwaar tegen is.
Lekker meenemen. 😉
Gelogd

par

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 475
  • Merk Vouwwagen: Bürstner Premio 450 TS (o wacht dat is een caravan...)
Re: Gitaar mee op de camping
« Reactie #22 Gepost op: juli 30, 2019, 06:56:21 pm »

GEEN gitaar, we hadden veertien dagen een tiener naast ons staan die soms de hele dag zat te spelen. Echt wel herkenbare nummers, maar hij verveelde zich en dit vond hij wel leuk. alleen bij een kampvuur vind ik het kunnen. Ik vind gillende kinderen prima, honden die blaffen ok, maar de hele dag naar iemand anders muziek smaak moeten luisteren daar wordt ik niet blij van.
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.749
Re: Gitaar mee op de camping
« Reactie #23 Gepost op: juli 30, 2019, 07:00:16 pm »

Dan kun je er ook wat van zeggen vind ik.
“Gewoon” gezellig incidenteel bij het kampvuur oid is gewoon leuk denk ik.


Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....
Gelogd

Marcel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 516
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: Gitaar mee op de camping
« Reactie #24 Gepost op: juli 30, 2019, 07:35:16 pm »

Dan kun je er ook wat van zeggen vind ik.

Dat vind ik een beetje de verkeerde volgorde. Op een camping moet je in mijn optiek geen onnodige herrie schoppen.
En vragen of iemand er last van heeft . . . Ik weet niet hoe jullie dit ervaren, maar dan leg je de bal zo bij een ander.
Gelogd

g11ling

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 565
  • Merk Vouwwagen: Campooz Fat Freddy II met Ugly Betty
Re: Gitaar mee op de camping
« Reactie #25 Gepost op: juli 30, 2019, 07:46:48 pm »

Kenmerk van pubers: niet aan anderen denken, brein is nog ik-gericht.  Daarom zou ik er wèl iets van zeggen.
Gelogd
Ik klap, jij klapt, wij klappen

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.749
Re: Gitaar mee op de camping
« Reactie #26 Gepost op: juli 31, 2019, 12:21:54 am »

Dat vind ik een beetje de verkeerde volgorde. Op een camping moet je in mijn optiek geen onnodige herrie schoppen.
En vragen of iemand er last van heeft . . . Ik weet niet hoe jullie dit ervaren, maar dan leg je de bal zo bij een ander.
En als iemand het niet in de gaten heeft dan is het niet erg om hem of haar er op te wijzen dat ze niet alleen zijn op deze wereld. En in geval van pubers kan het dan ws geen kwaad om de ouders ook daarop te wijzen.
Maar laten we hier niet te diep op in gaan alhier.


Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....
Gelogd

VeNi

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 126
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama UP
Re: Gitaar mee op de camping
« Reactie #27 Gepost op: juli 31, 2019, 04:26:19 pm »

Twee weken geleden mede campingbewoner gehad met accordeon ... speelde elke avond (19u) een half uurtje ... sommige kleine kinderen dansten dan voor zijn luifel ... was wel leuk eigenlijk ... stoorde me helemaal niet, net omdat ik wist dat hij na een half uurtje zou stoppen
Gelogd

Ron73

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 48
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Gitaar mee op de camping
« Reactie #28 Gepost op: augustus 13, 2019, 10:04:28 pm »

Zelf speel ik gitaar en trombone. Die laatste zou ik nooooit meenemen naar de camping :)16] en die eerste eigenlijk ook niet. Het kan best gezellig zijn met mate en als iemand ook echt kan spelen en zingen maar ik vind eigenlijk dat je je muziek niet aan een ander moet opdringen, zeker niet op een camping waar mensen vaak voir hun rust komen enof een andere muzieksmaak hebben. Als ik optreed met een band of orkest komen mensen naar ons luisteren, als je zelf op een camping gaat spelen hebben mensen die keuze niet.

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Gitaar mee op de camping
« Reactie #29 Gepost op: augustus 13, 2019, 10:18:04 pm »

Dit jaar een man met een gitaar op de camping. Op zich geen probleem mee. Maar als je maar een lied je kan en dan altijd het zelfde 3 keer per dag ja dan wordt het irritant

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal