Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: 11 polige aansluitstekker  (gelezen 6829 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RobB

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 169
  • Merk Vouwwagen: Jametic Blue Style-CP
Re: 11 polige aansluitstekker
« Reactie #15 Gepost op: oktober 03, 2012, 07:31:45 pm »

Mocht je echt een 7 naar 13 polige adapter nodig hebben, laat het me even weten. Ik heb er hier nog een liggen, de prijs komen we wel uit.
Gelogd

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re: 11 polige aansluitstekker
« Reactie #16 Gepost op: oktober 03, 2012, 09:26:12 pm »

aan mijn bermkeuken zit ook een 13 polige behuizing waarvan er een aantal pennen ontbreken. maw alleen de noodzakelijke aansluitingen zijn aanwezig. lijkt mij dat je het die kant op moet zoeken. als je een verloop nodig hebt, van 7 polig auto naar 13 polig aanhanger, let op waar je m koopt, sommige ketens rekenen de hoofdprijs voor dit soort accessoires. weet niet of ik een site mag promoten, maar via autonderdelen.nl een aantal keren wat besteld, prima supersnelle service,  en je kunt je opgeven waar ze het moeten afgeven of neerleggen als je niet thuis bent, werkt perfect.
Volgens mij zijn de pennen 11 en 12 nog vrij, dus het kan best dat die gewoon achterwege zijn gelaten...
Maar ik begin toch wel erg nieuwsgierig te worden naar een foto van zo'n zeldzame 11-polige in het wild  :O
Gelogd

hermanusb

  • Gast
Re: 11 polige aansluitstekker
« Reactie #17 Gepost op: oktober 08, 2012, 07:19:44 pm »

aanstaande donderdag ga ik de caravan verhuizen naar een boeren camping in groningen ivm mijn jaarlijkse metaaldetector zoekweek.
En ik zal uiteraard dan een foto maken en zorgen dat die hier op de site komt.
Gelogd

hermanusb

  • Gast
Re: 11 polige aansluitstekker
« Reactie #18 Gepost op: oktober 11, 2012, 07:39:24 pm »

De 11 polige stekker die ik heb is gewoon een 13 polige die 2 aansluitingen minder heeft.
De verloopstekker van 13 naar 7 paste gewoon.

Maar het blijft een 11 ploige stekker.
Gelogd

hermanusb

  • Gast
Re: 11 polige aansluitstekker
« Reactie #19 Gepost op: oktober 24, 2012, 08:18:47 pm »

Compleet met foto.

Zoals te zien is het denk ik gewoon een 13 polige stekker die simpelweg 2 polen mist.

Gelogd

primera

  • Gast
Re: 11 polige aansluitstekker
« Reactie #20 Gepost op: oktober 24, 2012, 08:40:51 pm »

je ziet ook de afdrukken waar de 2 pinnen moeten zitten dus een onvolledige 13 pins stekker
Gelogd

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re: 11 polige aansluitstekker
« Reactie #21 Gepost op: oktober 24, 2012, 08:42:11 pm »

Yep, duidelijk een 11-polige Jäger  :J
Zo kwam ik vandaag er achter dat als ik m'n koelkast op de dissel aan wil hebben, ik ook even m'n mistachterlicht aan moet zetten. Kan allemaal best met een 7-polige stekker  ::)
Volgende hobbyproject is geboren: een Jäger stekker aan m'n vw, hoeveel polen het gaat worden, laat ik nog even in het midden  :+
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal