Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Tentstokken  (gelezen 1448 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

At-leet

  • Gast
Tentstokken
« Gepost op: december 06, 2015, 02:51:52 pm »

Beste forumleden,

Net nieuw op dit forum(volg het wel al een tijd op Facebook)en nu al een vraag. We zijn reeds 20 jaar enthousiaste vouwwagen gebruikers. Gestart met een Jamet Texas de Luxe en nu een Tago Settler uit 2007(Erica Recreatie). De kar ook geregeld uitgeleend, maar de leners zijn niet al te voorzichtig geweest met inklappen. Het gevolg is veel verbogen stokken op diversen plaatsen, waardoor de gehele constructie onder spanning staat en de tent niet meer goed is af te spannen. Overleg gehad met Erica Recreatie(inmiddels failliet)gaven aan dat het vervangen van alle stokken een optie was. Nu zij failliet zijn, zoek ik een ander adres om deze reparatie uit te voeren. Weet niet of het hier standaard tentstokken betreft of dat zij besteld moeten worden. Wie van jullie kan een bedrijf aanbevelen om een dergelijke reparatie uit te voeren. Alvast bedankt voor de moeite van het Reageren.

Groet Albert
Gelogd

PenH

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 850
  • Merk Vouwwagen: CC-Flexi Comfort
Re: Tentstokken
« Reactie #1 Gepost op: december 06, 2015, 04:17:29 pm »

Welkom!
De Tago Settler heeft dezelfde tent als de Combi Camp Flexi zover ik weet, je zou daar eens kunnen informeren. Aart Kok is de importeur.
Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 867
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: Tentstokken
« Reactie #2 Gepost op: december 06, 2015, 05:06:49 pm »

Onze Tago Settler had ook een kromme stok na een zeer zware storm. Wij hebben die laten repareren bij Aart Kok Adventure in Roden. Netjes gerepareerd voor een nette prijs.
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

At-leet

  • Gast
Re: Tentstokken
« Reactie #3 Gepost op: december 06, 2015, 05:40:20 pm »

Bedankt voor de reactie ik ga zeker contact opnemen met Art Kok
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal