Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Easy pack zelf installeren? Iemand geprobeerd?  (gelezen 1126 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ed Sluijter

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 12
  • Merk Vouwwagen: Trigano
Easy pack zelf installeren? Iemand geprobeerd?
« Gepost op: augustus 23, 2020, 04:08:09 pm »

Beste medeklappers,
Onze Trigano Odyssee ‘16 is perfect, op één ding na. Ik mis ontzettend het pack and go-systeem. Niet in het minst omdat je de ruimte van de wagenpark ten volle tot boven kan gebruiken en niet alles er langs achter in moet schuiven.
Is dit: onmogelijk? Schier onmogelijk? Te doen? Financieel gewoon niet rendabel voor een vouwwagen van 5 jaar oud?
Logisch zou uiteraard zijn: verkopen deze en koop een andere tweedehands met easy pack.... Maar verschil tussen verkoop en aankoopprijs liggen ver uit elkaar. Ik schat toch een 1500 of 2000 eur, en dat is dan nog als ik koop bij een particulier.
Wat schatten jullie eigenlijk dat een Odyssee 2016 GL, inclusief disselbak, grondzeil, luifel, reservewiel en keuken nog waard is in gebruikte staat? Beetje weer in het zeil, stokken ietwat gecorrodeerd(garage die toch vochtiger is dan verwacht).
Bedankt voor jullie positieve of negatieve reacties.
Ed


Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Easy pack zelf installeren? Iemand geprobeerd?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 23, 2020, 04:32:26 pm »

Let op: mening-alert.

Als een kar van slechts 5 jaar oud al schimmel heeft, zou deze voor mij niet meer interessant zijn. Het zegt naar mijn mening iets over hoe er met de kar is omgesprongen. Daarnaast zou ik te allen tijde een wagen willen waarin niet gerookt is en waarin geen dieren hebben geslapen. Ik bedoel dit niet negatief, maar het schimmelverhaal en het (ongetwijfeld erg lieve) hondje op de foto zijn niet direct waarde vermeerderend. 

Voor wat betreft het easy-pack: ik denk dat dat heel veel werk oplevert, best wat kosten voor iets wat minder dan een half uur scheelt per jaar. Toen wij onze Odyssée nog hadden, klapten we hem na aankomt even open. Zooi die eruit moest eruit. Een of twee dagen laer moest alles er schoon weer in, dus even klappen (bedden opmaken en zo). Inklappen en naar de stalling.

Voordeel: vakantieklaar in de stalling. Dus: ophalen, kleding in de auto en vertrekken.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal