Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »   Omlaag

Auteur Topic: tenttrailer voor rond te trekken  (gelezen 37429 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

raymond12

  • Gast
Re: tenttrailer voor rond te trekken
« Reactie #105 Gepost op: september 05, 2013, 10:29:08 pm »

Ga dit weekend ook even naar de caravana  in Düsseldorf, staat echter geen Aart kok en ook geen CC, wel HK. Deze 3 merken vindt ik gewoon alle 3 top.   Ik wil in het najaar nog weg en dit legt toch wel druk op de ketel .
Gelogd

Didi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 279
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon XL met MKK
Re: tenttrailer voor rond te trekken
« Reactie #106 Gepost op: september 05, 2013, 10:46:55 pm »

Waarom bekruipt mij nu het idee dat de TS het eigenlijk nog helemaal niet weet en daarom zijn opties helemaal openhoudt. ......? Beslissen is inderdaad moeilijk. ....als er überhaupt iets besloten gaat worden.
Het zal mij benieuwen.......
Gelogd
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

nikkel1964

  • Gast
Re: tenttrailer voor rond te trekken
« Reactie #107 Gepost op: september 06, 2013, 10:02:20 am »

Misschien toch eerst eens een paar keer een wagen huren om wat 'feeling' te krijgen met het klappen en de verschillende varianten daarin?
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: tenttrailer voor rond te trekken
« Reactie #108 Gepost op: september 06, 2013, 11:11:29 am »

Een paar keer huren??  ::) Dan ben je bijna de aanschafprijs kwijt ......
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: tenttrailer voor rond te trekken
« Reactie #109 Gepost op: september 06, 2013, 11:20:25 am »

Een paar keer huren??  ::) Dan ben je bijna de aanschafprijs kwijt ......

Ik heb geen idee wat het huren van een wagen voor bijvoorbeeld een weekend kost. Of kan dat niet?
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: tenttrailer voor rond te trekken
« Reactie #110 Gepost op: september 06, 2013, 12:12:20 pm »

Huren is volgens mij geen oplossing. Je kan ook niet alle modellen huren.
Ach, we hebben alle info gegeven die we in huis hadden, topicstarter zal er ooit wel eens uit raken. Ik heb ook twee vouwwagens gekocht alvorens ik bij nummer drie  :> riep dit is hem  ;)
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: tenttrailer voor rond te trekken
« Reactie #111 Gepost op: september 06, 2013, 01:35:59 pm »

Huren is volgens mij geen oplossing. Je kan ook niet alle modellen huren.
Ach, we hebben alle info gegeven die we in huis hadden, topicstarter zal er ooit wel eens uit raken. Ik heb ook twee vouwwagens gekocht alvorens ik bij nummer drie  :> riep dit is hem  ;)

En wat is dat uiteindelijk geworden?
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: tenttrailer voor rond te trekken
« Reactie #112 Gepost op: september 06, 2013, 02:33:08 pm »

Een Spacer natuurlijk ;)
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: tenttrailer voor rond te trekken
« Reactie #113 Gepost op: september 06, 2013, 02:55:17 pm »

Een Spacer natuurlijk ;)

Wist ik wel...maar wilde topicstarter even de goede weg op helpen  :>
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: tenttrailer voor rond te trekken
« Reactie #114 Gepost op: september 06, 2013, 06:24:51 pm »

Oh wat zijn we stout :O
Gelogd

Stegeman

  • Gast
Re: tenttrailer voor rond te trekken
« Reactie #115 Gepost op: september 06, 2013, 07:12:08 pm »

Tijdje meegelezen, maar kan het niet laten om even te reageren.
Wat een wazig verhaal!
TS Raymond weet echt niet wat hij wil. Dan een nieuwe Livingstone of Cocoon, dan een gebruikte Spacer of toch een Zambezi  ::)

Wat ik zwaar irritant vindt is dat TS, zonder zich te oriënteren op modellen, biedingen doet en er dan vanaf ziet  :N.
Mogelijk is het een idee om eerst te kijken op bijvoorbeeld Youtube. Ik ben er niet bij geweest, maar een mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig.

« Laatst bewerkt op: september 06, 2013, 07:16:28 pm door Stegeman »
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: tenttrailer voor rond te trekken
« Reactie #116 Gepost op: september 06, 2013, 09:07:38 pm »

Tijdje meegelezen, maar kan het niet laten om even te reageren.
Wat een wazig verhaal!
TS Raymond weet echt niet wat hij wil. Dan een nieuwe Livingstone of Cocoon, dan een gebruikte Spacer of toch een Zambezi  ::)

Wat ik zwaar irritant vindt is dat TS, zonder zich te oriënteren op modellen, biedingen doet en er dan vanaf ziet  :N.
Mogelijk is het een idee om eerst te kijken op bijvoorbeeld Youtube. Ik ben er niet bij geweest, maar een mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig.

Ik begrijp en respecteer je reactie maar laten we het gezellig houden  bier
Gelogd

raymond12

  • Gast
Re: tenttrailer voor rond te trekken
« Reactie #117 Gepost op: september 07, 2013, 12:20:47 am »

Toch even reageren,
Begrijp jou reactie ook wel Stegeman, maar ik wil eind van de maand een weekend testen en in oktober met mijn zoon op vakantie. En ik vindt dat ik mijn huiswerk redelijk heb gedaan, alleen de details van de kleur van de stokken wist ik niet (tegenwoordig oranje bij HK. En combinatie model wist ik ook niet, maar ik zit gelukkig nergens aan vast.

En als deze zou reageren was ik  klaar. http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/vouwwagens/m710871259-holtkamper-cocoon-xl-membrane-airco.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Maar hij reageert nergens op ook al heb ik mijn bod flink verhoogd.

Livingstone heb ik heel goed bekeken bij Aart kok vindt ik geweldig, mooie. River lodge is eigenlijk hetzelfde alleen de trailer is anders en de distel zit bij de River lodge onder de luifel. Zij beide echter geen super snelle klapers. Dit is de Cocoon en Spacer wel.

De Zabezi original heb ik niet goed bekeken toen ik bij Aart kok was ik kende hem niet. nu heb ik heel veel you tube films van hem bekeken, het is een super snelle klapper en ook heel mooie, er staan een paar mooie te koop. oa door Barry ben ik hem beter gaan bekijken.
Huren wil ik zeker niet, bevalt hij niet verkoop ik he
Voor keur echter blijft gaan naar Cocoon maar ook Zambezi Original. Spacer is ook snel en handig maar het model vindt ik minder mooie. Maar nog maals als de boven geplaatste link reageert en ook wil onder handelen kom ik er wel uit en hoef ik jullie niet meer lastig te vallen :#
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: tenttrailer voor rond te trekken
« Reactie #118 Gepost op: september 07, 2013, 12:25:00 am »

In een dikke week/krappe twee weken tijd is het bod met 1200 euro verhoogd. Ik denk dat deze aanbieder nog even lekker lui achterover hangt om te zien wat er verder gebeurt?  ;)

(En ja, het is netter om even te reageren. Maar dit is iets van 'slapend toch iets rijker worden'?)
Gelogd

jvanderlans

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 113
  • Camp-let Savanne 2007
tenttrailer voor rond te trekken
« Reactie #119 Gepost op: september 07, 2013, 01:24:40 am »

Je valt mij in ieder geval niet lastig. Leuk om mee te lezen. Een andere klapper kopen is een leuk en spannend traject. Maar om nou elk jaar een ander te kopen... Ik wacht vol spanning al hoe dit verhaal afloopt.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal