Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Ervaringen Alpenkreuzer  (gelezen 1016 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stijnie

  • Gast
Ervaringen Alpenkreuzer
« Gepost op: maart 04, 2019, 01:05:11 pm »

Hallo,

Wij zijn in het bezit van een oudere vouwwagen Cabanon Evasion van 1998 (denk ik)

Nu zijn we aan het rondkijken voor een andere, hetzij 2dehands hetzij een volledig nieuwe.
Maar hier in Belgiƫ zijn er blijkbaar niet zo heel veel dealers van vouwwagens dus is het aanbod misschien wat beperkt.
Ik ken wel een bedrijf die Alpenkreuzer verdeelt maar ik weet dat dit merk er een aantal jaar geleden even van tussen is geweest en nu dus terug is.

Ik ben eigenlijk een beetje op zoek naar ervaringen van mensen die mij de pro's en zeker ook de contra's van Alpenkreuzer kunnen zeggen.  (het zou bv gaan over de Parade model 2019)

Wat is er voor ons wel belangrijk?
- relatief snel op te zetten
- voldoende groot voor 5 personen (2 volwassenen en 3 kids tussen 8 en 13 momenteel) zowel om te slapen als om binnen te zitten bij slecht weer
- graag ook voldoende opbergruimte in de vouwwagen zodat er veel kan opgeborgen zitten in de vouwwagen tijdens de ritten

« Laatst bewerkt op: maart 04, 2019, 01:06:58 pm door stijnie »
Gelogd

Iris

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 106
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country 2018
Re: Ervaringen Alpenkreuzer
« Reactie #1 Gepost op: maart 04, 2019, 01:44:06 pm »

Hierbij wat info over de "nieuwe" Alpenkreuzer van Dorema (vooral bekend van voortenten)
https://www.kampeerzaken.nl/alpenkreuzer-is-terug/
Ik heb deze vouwwagens gezien op de beurs in Utrecht en was er eigenlijk wel door gecharmeerd.
Ik ben ook Belg en woon in Limburg, dicht tegen de Nederlands grens, en heb een vouwwagen in Nederland gekocht.
Je zou eventueel eens bij De Wit in Schijndel kunnen gaan kijken (heeft Cabanon en Alpenkreuzer).
Gelogd

Es

  • Gast
Re: Ervaringen Alpenkreuzer
« Reactie #2 Gepost op: maart 09, 2019, 08:47:07 am »

Hallo, wij zijn in het bezit van een nieuwe Alpen kreuzer parade, vorig jaar verschillende keren mee weg geweest en beviel prima. Hij staat snel en heeft genoeg ruimte om binnen te zitten met slechter weer ( gezin van 4, kids 11 en 13)  de bedden zijn ruim en de waterbak heel handig van binnen te openen , zo heb je mega veel opbergruimte.
Gelogd

stijnie

  • Gast
Re: Ervaringen Alpenkreuzer
« Reactie #3 Gepost op: maart 10, 2019, 10:40:57 am »

Hallo, wij zijn in het bezit van een nieuwe Alpen kreuzer parade, vorig jaar verschillende keren mee weg geweest en beviel prima. Hij staat snel en heeft genoeg ruimte om binnen te zitten met slechter weer ( gezin van 4, kids 11 en 13)  de bedden zijn ruim en de waterbak heel handig van binnen te openen , zo heb je mega veel opbergruimte.

Kan je mij een idee geven hoelang het opzetten duurt?



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal