Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Elektra aanleggen in Smitveld  (gelezen 463 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jafrijs

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Violist
Elektra aanleggen in Smitveld
« Gepost op: maart 08, 2024, 10:31:07 pm »

Hoi allemaal,
Wij gaan volgende week onze nieuwe Smitveld Violist ophalen, zin in!
Nu wil ik zelf de Electra aanleggen met opbouw CEE onder de vouwwagen en twee stopcontacten onder het voeteneinde van het bed.
Zijn hier tips van ervaringsdeskundigen? Waar kunnen de stopcontacten het beste worden geplaatst zodat ze bijv. niet in de weg zitten bij het inladen, wat voor kabels gebruiken en hoe wegwerken, etc. Alle tips zijn welkom!

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk

Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Elektra aanleggen in Smitveld
« Reactie #1 Gepost op: maart 09, 2024, 08:28:52 am »

Heb je ook een keuken genomen?
Ik heb bij onze holtkamper een kastje staan waar ik een goede stopcontact te op heb liggen voor het oventje koffiezetapparaat en waterkoker.

Dus er gaat een cee in de vouwwagen die alle stopcontacten in de vouwwagen denk aan keuken wagenbak en een cee die weer naar buiten gaat waar ik een stopcontact die voor het kastje is op aansluit.



« Laatst bewerkt op: maart 09, 2024, 08:39:42 am door Alex »
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jafrijs

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Violist
Re: Elektra aanleggen in Smitveld
« Reactie #2 Gepost op: maart 09, 2024, 10:39:06 am »

Heb je ook een keuken genomen?
Ik heb bij onze holtkamper een kastje staan waar ik een goede stopcontact te op heb liggen voor het oventje koffiezetapparaat en waterkoker.

Dus er gaat een cee in de vouwwagen die alle stopcontacten in de vouwwagen denk aan keuken wagenbak en een cee die weer naar buiten gaat waar ik een stopcontact die voor het kastje is op aansluit.



Hoi Ja, er zit een keuken bij, maar die is anders van opzet dan de (overigens prachtige) keuken van de Holtkamper.
Mijn plan is nu 2 vaste stopcontacten maken onder in de wagen van de Smitveld, zodat deze gemakkelijk bereikbaar zijn vanuit de hoofdtent en de twee slaapgedeeltes aan de zijkant (op plek gele stippen op de foto). Van daaruit evt. met losse verlengsnoeren werken voor andere gedeeltes van de vouwwagen
Op de plek van de gele stippen. Ik ben benieuwd hoe andere Smitveld bezitters dat hebben gedaan?

Verstuurd vanaf mijn SM-S901B met Tapatalk
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal