Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Luxere Klapkarren  (gelezen 4336 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard

  • Gast
Re: Luxere Klapkarren
« Reactie #15 Gepost op: mei 08, 2012, 09:43:38 pm »

Ik denk dat steeds meer mensen lees leden en gasten op dit forum lezen waar iedereen naar toe gaat en dus weten welke camping vouwwagenproof is...Dus gaan steeds meer leden van de vouwwagenclub naar deze campings toe, dus is de kans groter dat je meerdere merken vouwwagens tegenkomt...
UIt betrouwbare bronnen weet ik te vermelden dat een Camping in Hengelo (gld) er vouwwagen vriendelijk is.... en er veel naar toe gaan komende vakantie's :>
Gelogd

Stori

  • Gast
Re: Luxere Klapkarren
« Reactie #16 Gepost op: mei 08, 2012, 09:50:30 pm »

@ Lien , ik denk dat je gelijk hebt, zie ik ook buiten seizoen, hoe minder mensen in de caravan of camper en hoe grijzer het haar, hoe groter en meer luxe men bij heeft. In het hoogseizoen met enkele kinderen zie je de oudere vw's en ook kleinere caravans met bijzettentjes. Kwestie van budget. En dat is alleen maar een vaststelling , wij zijn ook zo begonnen. Maar kamperen nog altijd, is dat niet het belangrijkste?
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Luxere Klapkarren
« Reactie #17 Gepost op: mei 09, 2012, 09:41:58 am »

Vouwwagen zie je idd meer in het hoog seizoen en dan ligt het ook nog eens waar je gaat staan.
Merk toch dat er in de binnenland van frankrijk opmerkelijk meer tenten en vouwwagens staan dan aan de kust.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

toonvkr

  • Gast
Re: Luxere Klapkarren
« Reactie #18 Gepost op: mei 09, 2012, 01:12:12 pm »

Even de site van de Beerze Bulten opgezocht. Standplaats voor 2 personen in het hoogseizoen 45 euro. Extra personen 5 euro per persoon, dus gezinnetje met 2 personen 55 euro.
Maar in cursief gedrukte letters wordt nadrukkelijk aangegeven dat het douchen gratis is!!  Mischien is dit voor de klappers die een dure klapper gekocht hebben de aanleiding om massaal naar de Beerze Bulten te gaan? :> :>
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: Luxere Klapkarren
« Reactie #19 Gepost op: mei 09, 2012, 02:41:30 pm »

Inderdaad, de Beerze Bulten is zeker geen goedkope camping. Je moet dus ook wel over een bepaald budget beschikken om daar uberhaupt naar toe te kunnen. En met zo'n budget zal een wat duurdere vouwwagen ook makkelijker tot de mogelijkheden horen...
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Luxere Klapkarren
« Reactie #20 Gepost op: mei 09, 2012, 02:56:38 pm »

Buiten het hoogseizoen 23 euro per nacht, wat een idioot groot verschil!
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Luxere Klapkarren
« Reactie #21 Gepost op: mei 09, 2012, 03:15:44 pm »

23 euro, dat betalen wij in het hoogseizoen in Frankrijk met 2 kinderen, electra en toeristen belasting.  :H
Gelogd
live life outdoors

nikkel1964

  • Gast
Re: Luxere Klapkarren
« Reactie #22 Gepost op: mei 09, 2012, 03:28:08 pm »

23 euro, dat betalen wij in het hoogseizoen in Frankrijk met 2 kinderen, electra en toeristen belasting.  :H

Wij ook. Inclusief adembenemend uitzicht!
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Luxere Klapkarren
« Reactie #23 Gepost op: mei 09, 2012, 03:35:24 pm »

Wij ook. Inclusief adembenemend uitzicht!
leuk dat jullie tegenover ons staan!  :off
Gelogd
live life outdoors

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: Luxere Klapkarren
« Reactie #24 Gepost op: mei 09, 2012, 03:42:52 pm »

Mischien is dit voor de klappers die een dure klapper gekocht hebben de aanleiding om massaal naar de Beerze Bulten te gaan? :> :>
Dat is dan wel weer grappig. Wij zijn, zoals je in mijn fotootje kunt zien, één van de bezitters van een dure klapper. Maar wij staan nooit op een dure camping. Nu de kinderen groter zijn betalen wij voor 4 volwassenen. Voorheen hadden we dan ook campings voor 20 ? 25 euro. Nu lukt dat helaas, meestal, niet meer. Maar onder de 30 euro vaak wel. We gaan dit jaar richting de Middellandse zee. De campings daar zijn vaak heel groot en duur. Deze proberen wij te mijden en kiezen dan ook voor de kleinere/wat goedkopere camping. Dus een dure klapper maar een 'goedkoop' plekje :)
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: Luxere Klapkarren
« Reactie #25 Gepost op: mei 09, 2012, 08:31:00 pm »

ook wij staan het liefst in de natuur op een basic-camping (bij een boer of municipal) via Eceat of kleine groene campings.
hier betalen we zeker niet meer dan ? 20,- per nacht.....(met 2 volwassenen)
Gelogd

dorus_jolan

  • Gast
Re: Luxere Klapkarren
« Reactie #26 Gepost op: mei 09, 2012, 09:12:51 pm »

Wat is inderdaad de defenitie van een duurdere vw. wij hebben een goedkopere klapkar blijkbaar (hoewel 10.000 ook niet weinig is met alles erbij gezien we nog niets hadden). Wij gaan juist naar de duudere campings en blijven dan op een plek. Dit jaar naar le brasillia in zuid frankrijk, dat is volgens de anwb de beste camping in frankrijk uit 2011.

Ik zie alleen de link tussen de kosten van een vw en camping niet helemaal. Wel tussen kosten vw en lengte van verblijf, wij gaan met een cabanon columbia niet elke week dat ding helemaal opzetten en weer afbreken. Dan zijn de mensen met een HK CC oid een stuk sneller.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Luxere Klapkarren
« Reactie #27 Gepost op: mei 13, 2012, 10:40:16 pm »

Ik denk idd niet dat er een verband is tussen de keuze voor een bepaalde camping en de waarde van je vouwwagen. Wat ik in mijn omgeving wel merk is dat veel mensen juist in de vakantie ervoor kiezen om naar een kleinere, rustigere camping te gaan zonder veel poespas. Dit voornamelijk om van de natuur en rust te genieten.
Zelf vind ik het erg leuk om te zien dat de kinderen zichzelf kunnen vermaken zonder tv, computer, ds en mega animatie team...

Misschien dat de mensen die voor een Luxere tenttrailer kiezen ook meer behoefte hebben aan het onthaasten uit het dagelijkse drukke bestaan. (of het gewoon fijn vinden op een kleine camping)

Zelf hebben wij een klapper uit het minder dure segment maar ik moet er niet aan denken om naar een mega camping te gaan...wel kiezen wij voor 1 camping per vakantie maar dat heeft meer met opzettijden te maken...
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Hanneke

  • Gast
Luxere Klapkarren
« Reactie #28 Gepost op: mei 14, 2012, 07:25:33 am »

Ik sluit me bij  sannie aan! Ik denk niet dat hoe luxer/duurder je bakkie, hoe luxer je camping.sterker nog : we hebben zelf eentje uit het duurdere segment, maar ik kies bewust voor eenvoudige kleinere campings. Dit heeft niks met budget te maken, maar manier van kamperen! We kamperen ook nog vaak zonder stroom. De plekker zijn vaak wat groter en rustieker..We kamperen in het hoogseizoen en hebben 2 jonge kinderen.
Bovendien ken ik heeeel veel mensen, die weinig te besteden te hebben en juist naar luxe megaparken gaan. Gek genoeg.

Gelogd

primera

  • Gast
Re: Luxere Klapkarren
« Reactie #29 Gepost op: mei 14, 2012, 08:07:06 am »

Nou wij hebben ook niet veel te besteden.

Maar onze dochter wil graag naar Plopsaland de Panne.
Hier hebben zij een jaarabonnement van. Deze is goedkoper dan 1 dag naar de efteling te gaan.
En de camping waar we zitten is in de buurt van de kust.
En toch niet duur.

Het heeft een kleine speeltuin maar dat vind ze al genoeg. En zoveel zitten we toch niet op de camping.
Is voor ons meer een uitval basis.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal