Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Bushwakka  (gelezen 2228 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hanneke

  • Gast
Bushwakka
« Gepost op: mei 11, 2012, 09:04:01 am »

Hij staat er niet bij, je ziet ze ook nauwelijks in Europa, maar ik ben er al 2 tegengekomen! De Bushwakka tenttrailer!
http://www.bushwakka.co.za/

Overigens beide keren op dezelfde camping, maar wel 2 verschillende.
Ik vind ze supergaaf! Je kunt er zo mee in de bushbush kamperen ;-) ....het enige wat ik er van weet is het een trailer is die in Zuid-Afrika gemaakt worden. Vorig jaar iemand gesproken die er in kampeerde! Hij bleek hem geleend te hebben, maar hij was erg geinteresseerd in die van ons (had wel willen ruilen,hihi). Hij ziet er erg stoer uit, maar hij vond al die laadjes en deurtjes minder praktisch ( leek mij dan weer wel handig)

Ik wilde hem jullie niet onthouden!
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.784
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re: Bushwakka
« Reactie #1 Gepost op: mei 11, 2012, 09:21:28 am »

Ziet er leuk uit! Niet mijn ding maar toch, vreemd overigens dat je zo 'ver' de site in moet om een 'opengevouwen/geklapte' versie te vinden. Ze zijn lijkt haast wel trotser op de trailer in aanhangervorm, terwijl ik het juist altijd zo leuk vind om te zien wat er uit kan komen!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Hanneke

  • Gast
Bushwakka
« Reactie #2 Gepost op: mei 11, 2012, 09:46:39 am »

Klopt, de nadruk lig hier wel heel erg op de trailer! Je ziet hem ook overduidelijk als hij uitgeklapt is, dat vind ik zelf ook wel jammer. Wel noodzakelijk, anders kom je niet bij alle kastjes en laadjes. Bij onze klapper komen mensen er vaak heel laat pas achter, dat er ook nog een bakkie onder zit en dus geen tent is,dat maakt hem weer leuk. Neemt niet weg, dat ik de bushwakka erg leuk en stoer vind!
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Bushwakka
« Reactie #3 Gepost op: mei 11, 2012, 09:52:54 am »

Alleen de naam is al super! Geweldig ding, maar voor burgermans en zijn vrouw minder geschikt....
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Hanneke

  • Gast
Bushwakka
« Reactie #4 Gepost op: mei 11, 2012, 09:58:27 am »

Yep, wel voor de avontuurlijke kampeerder....en je moet niet bang zijn voor trapjes ;-)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal