Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: keuze tussen Jamet Montana of Trigano Vendome?  (gelezen 2202 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

caithy

  • Gast
keuze tussen Jamet Montana of Trigano Vendome?
« Gepost op: juni 24, 2012, 09:04:58 pm »

Ik kan kiezen uit een Jamet Montana uit 2001 of Trigano Vendome, 2 hele verschillende wagens!

We hadden een Trigano Oceane GL, alleen was het matras (189cm) tekort, dus deze is inmiddels weer verkocht!
Wij als gezin bestaan uit 4 personen, waarvan 2 kids (3 en 5,5 jr).

Bij de Vendome zit een luifel met zijkanten en een grondzeil en 1 ondertentje en bij de Jamet, grondzeil, potipoti en 2 ondertentjes.
De Vendome heeft een beschadiging op de bank (folie lijkt er een gedeelte af en het veersysteem in de stokken is eruit).
Prijs is nagenoeg gelijk!

Wat is wijsheid? Wij zijn geen trekkers maar kiezen elke week een andere camping en als hij wel bevalt, blijven we staan....

Wie kent de voors en tegens van de Vendome en Montana??


Gelogd

muis

  • Gast
Re: keuze tussen Jamet Montana of Trigano Vendome?
« Reactie #1 Gepost op: juni 24, 2012, 09:26:03 pm »

Ik ken de beide wagens niet goed genoeg om daar een antwoord op te kunnen geven maar die veren kun je makkelijk zelf weer plaatsen en het kost niet zo veel.
Gelogd

Henk CC

  • Gast
Re: keuze tussen Jamet Montana of Trigano Vendome?
« Reactie #2 Gepost op: juni 24, 2012, 09:51:54 pm »

Hoi Cainthy,
Ik heb een Montana gehad, deze heeft ten opzichte van de Vendome een langere voor tent om dat er een soort van erker aan zit.
De Vendome heeft een breder tent, maar de slaapplaatsen zijn bij bijde wagens 2 mtr lang en 140 breed. Het zijn beide grote gezins wagens en het is een bewerkelijke wagens om op te zetten. Kwalitatief is de Trigano wat beter maar ik vond de Montana ook niet slecht. Als de wagen goed op gezet en afgespannen was stond ook deze als een huis. We hebben 3 keer een mistral in Frankrijk over ons heen gehad maar de wagen stond als een huis. Voor ons was de wagen gewoon te groot met 2 prsonen, maar met een gezin is het een goede wagen.
Het is voor mij moeilijk te zeggen wat voor jullie de juiste wagen is, en ga een beetje op je eigen gevoel af.
Succes met je keuze,
Henk
Gelogd

caithy

  • Gast
Re: keuze tussen Jamet Montana of Trigano Vendome?
« Reactie #3 Gepost op: juli 01, 2012, 10:32:02 am »

Nou de keuze bleek makkelijk dan gedacht!! De Vendome was gammel, roestig en de buizen van de slaapcabine kon je iets te makkelijk heel en weer bewegen...  :?
Ook was alles vies en niet netjes (dan denk ik als je iets wilt verkopen dat je het zo optimaal mogelijk presenteert...)

Toen op naar de Jamet Montana! Hij zag er netjes uit, wel gebruikt maar goed; hij is ook 12 jaar oud!
Wel 'nieuwe' kleuren blauw, rood en wit (lekker besmettelijk...)
De verkopers hadden hem helemaal opgezet met binnentent en al! Dat gaf al een goed gevoel!

Kop koffie erbij en hebben hem geinspecteerd, keuken goed, met dompelpomp en gasflesje! Binnentent netjes.
Wel bij de buizen met vlekken en er bleek een piepklein scheurtje in de tent te zitten, dus hup even tear aid halen!
Ik zeg goed geslaagd voor 550 euro!
Gelogd

Chrisje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 522
Re: keuze tussen Jamet Montana of Trigano Vendome?
« Reactie #4 Gepost op: juli 01, 2012, 05:52:15 pm »


De Vendome heeft een breder tent, maar de slaapplaatsen zijn bij bijde wagens 2 mtr lang en 140 breed.

De bedden van een Vendome zijn 1x 1.80 en 1x 1.60 breed en geen 1.40
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal