Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Tips and Tricks Waterfront  (gelezen 107 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

yep123

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 18
  • Merk Vouwwagen: Geen
Tips and Tricks Waterfront
« Gepost op: april 28, 2024, 11:57:33 am »

Hallo

Wij hebben deze week een Waterfront uit 2022 gekocht bij Vouwwagencentrum Noordbergum. Ik heb hier gelezen dat  wel een naar het midden rolt als je op het bed ligt. Dit merkten wij ook op. We dachten "zal wel niet waterpas staan", daar ligt het dus niet aan. Ik ze maar even gemaild om hierna te kijken want we hebben de wagen nog niet opgehaald. Nu is mij vraag of iemand nog tips heeft mbt reserve spullen. Wij zijn echte tentkampeerders en hadden altijd plakspul e.d. bij ons. Zijn er b.v. standaard stormbanden van de Waterfront te koop en van de elastieken waar de haringen door gaan ?
Tips and tricks mbt opzetten en afbreken zijn ook van harte welkom
Gelogd

Ernst

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 60
  • Merk Vouwwagen: Campooz lazy Jack 2024
Re: Tips and Tricks Waterfront
« Reactie #1 Gepost op: april 28, 2024, 12:01:35 pm »

Hallo

Wij hebben deze week een Waterfront uit 2022 gekocht bij Vouwwagencentrum Noordbergum. Ik heb hier gelezen dat  wel een naar het midden rolt als je op het bed ligt. Dit merkten wij ook op. We dachten "zal wel niet waterpas staan", daar ligt het dus niet aan. Ik ze maar even gemaild om hierna te kijken want we hebben de wagen nog niet opgehaald. Nu is mij vraag of iemand nog tips heeft mbt reserve spullen. Wij zijn echte tentkampeerders en hadden altijd plakspul e.d. bij ons. Zijn er b.v. standaard stormbanden van de Waterfront te koop en van de elastieken waar de haringen door gaan ?
Tips and tricks mbt opzetten en afbreken zijn ook van harte welkom

net gereageerd op je andere post. Zoals ik daar zei: mijn zusje heeft het laten aanpassen bij Schinkel. Het bed was hun ook niet goed.
hoe en wat weet ik niet, maar het is wel verholpen via Schinkel (daar hadden ze de waterfront gekocht)
Gelogd

Miekje

  • Goldmember 2024
  • Klapperraar
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 102
  • Merk Vouwwagen: Waterfront
Re: Tips and Tricks Waterfront
« Reactie #2 Gepost op: april 28, 2024, 03:22:45 pm »

Onze bedbodem is aangepast onder garantie bij de Vouwwagenzaak. Wij hebben een steun in het midden erbij gekregen. Wegklapbaar.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal