Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Gaatje in het tentdoek  (gelezen 1478 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jaccov

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 8
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster Family S
Gaatje in het tentdoek
« Gepost op: juli 11, 2017, 09:15:54 pm »

Beste mensen,

Wij hebben bij het proef opzetten van onze RM uit 2001 een klein gaatje (0.5 cm) ontdekt aan de bovenkant van ons tentdoek (vouwwagen gedeelte).

Omdat het hier niet om een gaatje bij de naden betreft, hoewel er wel wat spanning op staat, vroeg ik mij af wie ervaringen heeft met dat zelfklevend reparatiedoek ?

Of andere lapmiddelen/ervaringen voor het repareren van soortgelijke beschadigingen.

Natuurlijk is het laten repareren door een prof. altijd beter, maar omdat het zo'n klein gaatje betreft en het gedoe met het versturen/wegbrengen van het doek ook wat tijd overheen gaat is dat misschien niet nodig.

Mvg,

Jacco

 
« Laatst bewerkt op: juli 11, 2017, 09:19:42 pm door jaccov »
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Gaatje in het tentdoek
« Reactie #1 Gepost op: juli 11, 2017, 09:43:57 pm »

Ik heb hele goede ervaring met Tear aid. Werkte echt perfect. Makkelijk te verwerken.
Een andere optie is een stuk strijkdoek, dit strijk je vast en is optisch mooier als je de juiste kleur kunt vinden :J
Gelogd

mrlounge

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 43
Re: Gaatje in het tentdoek
« Reactie #2 Gepost op: juli 11, 2017, 11:21:53 pm »

Bij ons ook een gaatje in t dak van de rm. Wij hebben t laten plakken. Onze tent is ook uit 2001 en stikken was geen optie meer volgens de zeilmaker omdat het doek al zo oud is en het niet meer zo stevig is en de kans op scheuren op de stiknaad erg groot wordt. Plakken is dus echt de beste optie denk ik. Dit kan je makkelijk zelf. Wij hebben t laten doen omdat de luifel ook was gescheurd helaas.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Gelogd

jaccov

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 8
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster Family S
Re: Gaatje in het tentdoek
« Reactie #3 Gepost op: juli 12, 2017, 09:08:57 am »

Top! Dan ga ik dat doen.

Bedankt.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal