Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: Hij is besteld! de Columbia!!!  (gelezen 18471 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dorus_jolan

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #15 Gepost op: februari 27, 2011, 06:56:12 pm »

Gefeliciteerd met de aankoop.
Hoelang is de levertijd als ik vragen mag?
Gelogd

dheppener

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #16 Gepost op: februari 27, 2011, 08:28:06 pm »

aangezien ik de foto van de disselbak al een keer in een ander topic heb geplaatst, kan ik de foto niet nog een keer hier plaatsen I:
de link naar de topic waar de foto staat:
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,5528.0.html
ff scrollen ;)
grtz, bianc

Thnx! maar we blijven met bij de witte ;)
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.399
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Aero Wind®Force 2020 / Beachy 360 2023
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen/Caravan
    • Fortuin
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #17 Gepost op: februari 27, 2011, 08:41:06 pm »

Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

biccie

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #18 Gepost op: februari 27, 2011, 09:51:15 pm »

thnx alex! (zal nu maar niet meer gaan zingen ;) )
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #19 Gepost op: februari 28, 2011, 09:08:20 am »

Thnx! maar we blijven met bij de witte ;)
Wij hebben ook voor de witte gekozen. De wagen is wit, dat vonden we strakker staan. En de grijze was net zo 'mooi' als de witte...
Gelogd

fam.doorzon

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #20 Gepost op: februari 28, 2011, 09:43:02 am »

Sanny, in je openingspost schrijf je dat je met minder opties naar huis gegaan bent dan je aanvankelijk dacht. Wat is het geworden?

Wij hebben ook voor de witte disselbak gekozen, maar wat mij betreft komen ze beide niet in aanmerking voor de schoonheidsprijs  ;).

De levertijd.. tja.. wij hebben hem 3 weken geleden besteld en kunnen hem 15 april ophalen. Dit heeft ook wel te maken met het overeenkomen van een opleverdatum, wij kunnen nl. alleen op vrijdag dus dan beperk je jezelf ook wel.
« Laatst bewerkt op: februari 28, 2011, 09:44:36 am door fam.doorzon »
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #21 Gepost op: februari 28, 2011, 11:06:55 am »

@dorus_jolan:  Hoelang is de levertijd als ik vragen mag?

Er was ons gezegd 6 tot 8 weken maar de verkoper legde uit dat ze een vrachtwagen vol laten komen en dan gaan ze afspraken plannen. Wij mochten zelf in de agenda een datum prikken wanneer we hem wilden ophalen, aflevering rekenen ze ongeveer een uurtje voor want dan krijg je nog uitleg en ze zetten samen met jou de vouwwagen op (niet de voortent).

Wij halen hem 21 april op dus voor ons is het ongeveer 8 weken. Kon ook eerder maar we willen er op zijn vroegst in de mei vakantie mee weg dus waarom dan eerder halen, we hebben helaas geen stalling aan huis.

Wat betreft de disselbak, tsja...het is eigenlijk kiezen uit 2 kwaden, ik vind ze namelijk beide niet uitblinken in schoonheid....maar de witte vonden we nog net ff minder mooi dan de grijze, vandaar onze keuze ;D

Wat we uiteindelijk hebben genomen is:

het pakket met de disselbak, reservewiel en luifel,
2 lattenbodems,
12 v kraantje,
2 ondertentjes
disselslot

We waren van plan ook nog de aansluiting in de disselbak te doen en het tenttapijt maar dat kon allemaal later nog wel...eigenlijk wilde hij de koop al afsluiten zonder de kraan en de lattenbodems maar die wilde ik er gewoon graag bij dus...



Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.359
  • Merk: kampeermiddel : HK Aero
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #22 Gepost op: februari 28, 2011, 07:35:07 pm »


Bij de keuze van de disselbak is ons geadviseerd de grijze te nemen. Dit omdat de witte gelig kon verkleuren bij veel zonlicht. De grijze is minder gevoelig voor vuil en verkleuring is ons verteld.

Over het uiterlijk van de disselbak kun je discusseren, maar er gaat wel veel in! Zelfs onze dukdalf stoelen passen precies tegen de achterwand. Dit is echt ideaal. Nadeel  is, met de bij onze wagen meegeleverde sleutel, dat je de uitdraaipoten slecht kunt uitdraaien. De geleverde sleutel is net te kort bij deze disselbak.

Tip: Wij hebben daarom nu meestal gewoon een ratelsleutel mee, kun je ook meer kracht mee zetten bij het rechtzetten van de wagen.
Gelogd

biccie

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #23 Gepost op: februari 28, 2011, 07:54:53 pm »

die ratelsleutel gebruiken wij inderdaad ook, anders kan je er moeilijk bij...
Gelogd

dorus_jolan

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #24 Gepost op: maart 01, 2011, 07:12:37 am »

Nuttige tips allemaal zo te horen.
Ik denk dat wij er ook uit zijn voor wat betreft de opties.
Edition pakket (disselbak reservewiel en luifel)
12V kraantje
disselslot.
een ondertentje krijgen we voor nop erbij en ook een leuke waardecheque van de wit krijgen we.

Heeft iemand de vouwwagen direct verzekerd en zo ja waar als ik vragen mag?
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #25 Gepost op: maart 01, 2011, 08:41:11 am »

Heeft iemand de vouwwagen direct verzekerd en zo ja waar als ik vragen mag?

Ja, wij hebben onze (nieuwe) wagen direct na aankoop verzekerd. Toevallig bij Univé, omdat ik daar al meer verzekeringen heb lopen. Dan heb je een aardige pakketkorting. Er wordt tot 5 jaar na aanschaf de nieuwwaarde uitgekeerd (bij de Plusdekking) en ook is hagelschade standaard meeverzekerd.

http://www.unive.nl/caravan/inhetkort

(En ja, het heet een caravanverzekering..  ::)  ;))

Voor ons was deze firma het goedkoopst, dankzij de pakketkorting. Ook heb ik goede ervaringen met hen met het uitkeren van geld in het kader van de glas- en WA-verzekering. Maar ongetwijfeld weten anderen weer andere maatschappijen met hun voor- en nadelen, ik zou zeggen doe eens een rondje offerte's en vergelijk de voorwaarden eens: wat is standaard meeverzekerd, wat wordt wanneer uitgekeerd, zitten er lastige voorwaarden in de verzekering (bijvoorbeeld altijd wielklem pl?s disselslot ipv één van beiden of een verplichting in de stalling een slot te gebruiken, veel stallingseigenaren willen dit niet) et cetera. Kijk ook eens bij de maatschappij waar bijvoorbeeld de auto verzekerd is, kun je daar korting krijgen?
Gelogd

biccie

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #26 Gepost op: maart 01, 2011, 09:02:27 am »

er is een topic over de vouwwagen verzekering, misschien vindt je daar nog wat tips.
grtz, bianc
Gelogd

biccie

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #27 Gepost op: maart 01, 2011, 09:05:41 am »

hier een linkje naar het onderwerp:

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,2765.0.html

heel veel verschillende meningen ;)
grtz. bianc
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #28 Gepost op: april 12, 2011, 10:03:29 pm »

Zoals jullie misschien wel gezien hebben op de site van Cabanon hebben ze de modellen dit jaar wat aangepast, Alu bak, zwart dekzeil en zwarte laatjes in de keuken en naar het schijnt ook een nieuw zeiltje in de wagenbak. Nou was ik eigenlijk wel benieuwd welke wagen er volgende week donderdag op ons staat te wachten dus ik heb ff gebeld met de Wit.

De verkoper die ik aan de lijn kreeg heeft even voor me gekeken en gaf aan dat ik nog mocht kiezen! Dus we krijgen de 2011 uitvoering met aluminium bak!!!Ben helemaal blij(was ik toch al)Maar zeker in combinatie met de grijze disselbak lijkt het me een plaatje!!!

Nog 9 nachtjes slapen.... :> :> :>
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

fam.doorzon

  • Gast
Re:Hij is besteld! de Columbia!!!
« Reactie #29 Gepost op: april 12, 2011, 10:08:43 pm »

Oh, wat goed... daar was ik ook benieuwd naar. Wij mogen hem vrijdag halen.  :>
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal