Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Zijschermpjes keuken CCF Comfort passen niet!  (gelezen 969 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RENVE

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 126
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi Comfort XL IQ
Zijschermpjes keuken CCF Comfort passen niet!
« Gepost op: juni 21, 2018, 10:09:43 am »

Ik was het al bijna vergeten, maar bij één nachtje proefkamperen met onze CCF Comfort, bleken de zijschermpjes van de keuken niet te passen: als ik ze in de rechtopstaande klep haak, passen de nokjes aan de voorkant niet in de daarvoor bestemde gaatjes. Deze zitten eenvoudigweg een halve centimeter te ver naar voren waardoor de nokjes het net niet halen. Ook met wat druk niet. Met veel moeite heb ik ze kunnen gebruiken door ze aan de achterkant niet helemaal in de openstaande klep te haken, en dan nog werd de klep een beetje verbogen aan de zijkanten.

Andere CCF Comfort bezitters die dit herkennen? Of heb ik de verkeerde zijschermpjes meegekregen? Of zijn de gaatjes niet goed geboord...?
Gelogd
In één klap schatrijk!

PenH

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 848
  • Merk Vouwwagen: CC-Flexi Comfort
Zijschermpjes keuken CCF Comfort passen niet!
« Reactie #1 Gepost op: juni 21, 2018, 02:05:24 pm »

Probeer het eens andersom. Dus eerst (beide) zijschermpjes met het pinnetje in het gaatje stoppen, daarna in de klep haken en wat naar beneden drukken. Als je goed kijkt zie je de de haakjes aan de achterzijde van het scherm schuin lopen. Hierdoor komt de klep mooi ‘klemvast’ te staan. Het sluit inderdaad niet helemaal luchtdicht af. Er blijft een kiertje over.
« Laatst bewerkt op: juni 21, 2018, 02:08:01 pm door PenH »
Gelogd

RENVE

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 126
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi Comfort XL IQ
Re: Zijschermpjes keuken CCF Comfort passen niet!
« Reactie #2 Gepost op: juni 21, 2018, 02:16:39 pm »

Dat heb ik inderdaad vervolgens ook geprobeerd, maar van "mooi klemvast" was geen sprake. Ik kreeg de haken met geen mogelijkheid helemaal naar beneden gedrukt en het scherm trok al helemaal krom naar voren. Denk dat ik even met de VWS in Boxtel ga bellen.
Gelogd
In één klap schatrijk!

RENVE

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 126
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi Comfort XL IQ
Re: Zijschermpjes keuken CCF Comfort passen niet!
« Reactie #3 Gepost op: augustus 10, 2018, 10:14:27 am »

Inmiddels prima opgelost door de VWS, er bleken kleine verschillen te zitten in de verschillende schermpjes en na wat proberen vonden ze een schermpje die wel paste. En nu idd mooi klemvast.
Gelogd
In één klap schatrijk!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal