Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Aanschaf vouwwagen voor het eerst  (gelezen 4515 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ralph en een Raclet

  • Gast
Re: Aanschaf vouwwagen voor het eerst
« Reactie #15 Gepost op: mei 27, 2017, 09:46:52 am »

Je bent wel heel erg negatief over een wagen die alles bij elkaar een paar maanden buiten heeft gestaan
Of is dit je ervaring met je raclet?

Nee hoor, geen reactie op een specifieke wagen, maar op de situatie in het algemeen.
een jaar of 10 geleden kochten mijn toenmalige vriendin en ik de Raclet, van een oud stel wat het fysiek niet meer aankon en voortaan toch maar koos voor hotels in Oostenrijk in plaats van met de klapkar de bergen in te trekken.

Nadat we beloofden er zuinig op te zijn kregen we de envelop met alle nota's etc. er ook nog bij, zelfs inclusief de aankoopbon.
we konden het niet over ons hart verkrijgen om te zeggen dat de 2e reis van de raclet naar de camping van Lowlands was. de jaren daarop kwam ze regelmatig buiten, korte weekeindjes met vrienden etc. maar daarna vergaten we haar een beetje. mijn vriendin werd mijn vrouw, en wij tweeën werd een gezin dus die korte stedentrips via AirBnB waren het hem ook niet meer.. waarna ik me de RAclet herinnerde die na een flinke poetsbeurt ontdaan van alg er weer goed uit zag. Een heerlijke week gekampeerd maar ze kreeg wat kleine onhebbelijkheden, paar stokken kapot en het zeil werd wat dun op de hoeken. 

uiteindelijk is de raclet gedoneerd aan een stel beginnende kampeerders met een uitkering en na een jaar overslaan staat nu de Alpenkreuzer klaar. Totale kosten met wat reparatiewerk aan de Raclet; 125 euro, afschrijving van euro per actief kampeerjaar...
maar wat ik bedoel; Nederland vergrijst rap, en daardoor komen er ook heel veel goede vouwwagens op de markt waar de eigenaars met heel veel liefde voor gezorgd hebben. Vaak zijn ze nieuw gekocht in de tijd dat Lee towers nog hits scoorde in plaats van flats naar zich vernoemd te krijgen en hebben ze een rustig leven gehad; hemelvaart en pinksteren kwamen ze uit hun winterslaap, drie weekjes zomervakantie en daarna weer in ruste.. en dat alles kan met goed zoeken en MP in de gaten houden voor 200 euro voor jou zijn als je wat fletser zeildoek en relatief zwaar gewicht niet erg vind.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal