Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Onze eerste tent&trailer, maar welke?  (gelezen 2681 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

g11ling

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 565
  • Merk Vouwwagen: Campooz Fat Freddy II met Ugly Betty
Re: Onze eerste tent&trailer, maar welke?
« Reactie #15 Gepost op: januari 20, 2020, 12:13:34 am »

Dat ze t goed doen op sociale media ben ik met je eens. Maar als er in de FB-groep een groei van leden is van 350 in 8 maanden tijd, waarvan vrijwel alle leden een campooz hebben aangeschaft, denk ik dat de verkoopcijfers flink groeien. Ik was ong lid nr 200, dat was in februari afgelopen jaar en bestond het merk 4 jaar. Eind okt zaten ze op 550 leden.

En ik beweer zeker niet dat ze de beste jongetjes van de klas zijn hoor. Ik heb geen inzicht in de cijfers en ja, ook bij campooz zijn er wagens waar wat aan scheelt. Maar dat is bij elk merk wel zo. Belangrijker vind ik dan hoe er met een probleem wordt omgesprongen en of een model dan ook structureel wordt verbeterd. 
Gelogd
Ik klap, jij klapt, wij klappen

Venkelstraat

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 93
Re: Onze eerste tent&trailer, maar welke?
« Reactie #16 Gepost op: januari 20, 2020, 12:32:04 pm »

Hoi allemaal,
Mijn naam is Joël en met mijn vrouw Ilona en onze kinderen van 6 (meisje) en 7 (jongen) gaan we dit voorjaar onze eerste eigen vouwwagen (tenttrailer) kopen. De vraag is alleen nog: welke ;-)
Qua design en uiterlijk zijn we verliefd op de Lazy Jack van Campooz icm de trekking luifel (met één zijwandje) en Ugly Betty. Maar ik heb ook mn twijfels: is een lattenbodem niet beter? Is het materiaal goed genoeg voor 10-15 jr gebruik etc.etc. is het geheel (met de zijkindertent) niet veel te breed voor de campings in zuid europa (bijna 8 meter).
Ik ben benieuwd waar jullie Campooz qua kwaliteit en "goede koop" plaatsten ten opzichte van een Aart Kok (bijv. Kavango).
Brand maar los  :) alles zal bijdragen aan onze afwegingen. Mijn dank is groot!
Weer ff ontopic :)2]. Wij hebben een lazy jack uit 2018. Het eerste jaar hadden we een plek van 65m2 in Spanje. Het was krap, maar paste wel, inclusief 2 pubertentjes van de Decathlon.
In dat soort situaties kun je de zijluifel aan de slaapkabine op de wagenbak oprollen, scheelt weer een meter in de breedte.

Ik heb geen ervaring met de ugly Betty, maar ik zet de wagen nogal eens met de (korte)dissel tegen of zelfs in de plekafscheiding (struiken etc) neer, om zo voldoende ruimte aan de voorzijde te houden.
Lijkt mij dat je qua ruimte aan de voorzijde krap  uitkomt terwijl je aan de achterzijde loze ruimte overhoudt naast de ugly Betty. Die volgens mij iets langer is dan de verlengde dissel.

Als je je plaatsen van te voren boekt kun je een camping kiezen met grote plaatsen.

Froli systeem is een topper! Slaapt beter dan thuis!

Verstuurd vanaf mijn Mi 9T Pro met Tapatalk

Gelogd

g11ling

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 565
  • Merk Vouwwagen: Campooz Fat Freddy II met Ugly Betty
Re: Onze eerste tent&trailer, maar welke?
« Reactie #17 Gepost op: januari 20, 2020, 08:52:34 pm »

Vanaf model 2019 is de slaaptent los te koppelen en evt een Ugly Betty aan te ritsen. Wij hebben een 2018 FF dus Betty staat bij ons los. Het 2019 model is dus wel flexibeler in te richten naar gelang je plek hebt.
Gelogd
Ik klap, jij klapt, wij klappen

joel.pap

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 27
  • Merk Vouwwagen: CampooZ Lazy Jack Trekking (2020)
  • Lazy Papman meets Lazy Jack
Re: Onze eerste tent&trailer, maar welke?
« Reactie #18 Gepost op: februari 08, 2020, 11:27:25 pm »

Leuk om nog even te delen na jullie reacties: het is de Campooz lazy Jack Trekking geworden met 1 luifel zijwand, Ugly Betty, Froly bedsysteem, easy pack systeem, schokbrekers en 100keuring. Super fijn geholpen bij de Vouwwagenzaak. Ze nemen alle tijd voor je.

De fabriek van Campooz in China ligt stil ivm Corona-virus, dus het wordt de komende weken spannend voor Campooz. Mogelijk na volgende week een bestel-stop. Wij hadden de mazzel dat bij de VWZ net 2 nieuwe lazy Jacks afgeleverd waren. 1 voor de showroom en 1 voor de verkoop :)3] 4 maart staat de aflevering gepland.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Onze eerste tent&trailer, maar welke?
« Reactie #19 Gepost op: februari 09, 2020, 01:17:56 am »

 :> :> :> gefeliciteerd, veel plezier ermee en sterkte met het wachten :J
Gelogd

g11ling

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 565
  • Merk Vouwwagen: Campooz Fat Freddy II met Ugly Betty
Re: Onze eerste tent&trailer, maar welke?
« Reactie #20 Gepost op: februari 09, 2020, 01:31:00 pm »

Gefeliciteerd en welkom bij de Campooz familie.

Niet verwacht dat dat corona-virus ook zn weerslag kon hebben op op onze kampeerwereld. Das weer iets anders dan een klapvirus.
Gelogd
Ik klap, jij klapt, wij klappen

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: Onze eerste tent&trailer, maar welke?
« Reactie #21 Gepost op: februari 09, 2020, 02:28:37 pm »

Gefeliciteerd! :K :K :K
Gelogd

Jeronimo

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 228
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Trekking
Re: Onze eerste tent&trailer, maar welke?
« Reactie #22 Gepost op: februari 09, 2020, 02:59:11 pm »

Gefeliciteerd!!! Uitstekende keuze :>
Gelogd
Die-hard mooi-weer-kampeerder

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 932
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: Onze eerste tent&trailer, maar welke?
« Reactie #23 Gepost op: februari 09, 2020, 04:15:59 pm »

Van harte. Heel veel kampeerplezier met de nieuwe VW.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal