Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: vouwwagen zonder keuken?  (gelezen 8030 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wies

  • Gast
Re:vouwwagen zonder keuken?
« Reactie #15 Gepost op: augustus 27, 2010, 06:56:40 pm »

Ik kon geen email-adres vinden van Trigano, dus heb wat dealers gemaild. Hieronder hun reacties:

Pauw recreatie:
Het is niet echt handig om de keuken van uw vouwwagen thuis te laten, de verlichting zit op de achterklep en het afdekzeil is berekend op de keuken en de gewichtsverdeling wordt dan ook anders ten opzichte van de as.
Natuurlijk is alles mogelijk maar houdt u dan wel rekening met de punten die we hier aan geven.


Erica recreatie:
U kunt de keuken thuis laten, alleen;
-U dient de wagen aan de achterzijde af te sluiten,
-de as zit , gemeten met keuken, in het midden van de wagen qua gewicht, (dus hogere kogeldruk),
-u zult verlichting aan moeten brengen,
-het afdekzeil is te groot,
 
Indien u hier oplossingen voor heeft kan het dus eventueel wel.



Ik denk dat het dus erg veel werk is en niet echt verstandig.
We zullen onze ogen en oren voorlopig even goed ophouden op marktplaats.
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:vouwwagen zonder keuken?
« Reactie #16 Gepost op: augustus 27, 2010, 08:08:46 pm »

ik denk niet dat het zoveel werk is de orginele verlichting van je keukenblok af halen en op een plaat watervast multi zetten de rest van je klemmen en prularia kan je er ook op schroeven  en je zeil iets kleiner laten maken bij de zeilmaker en men in laden van je vw rekening houden de zware spullen achter
Gelogd

RdB

  • Gast
Re:vouwwagen zonder keuken?
« Reactie #17 Gepost op: maart 26, 2011, 11:27:14 pm »

Jamet Canyon is losse bermkeuken, die je zo in en uit de wagen schuift (zwenkpoten) Weegt wel wat, grote afmeting, maar is te doen alleen, met zn 2en helemaal. Skottelbraai vindt ik persoonlijk toch te beperkt (1 pansgerechtjes). Nee, dan toch liever 3 pits gasstel van de bermkeuken ! ik persoonlijk zou niet zonder kunnen !!! (aardappels, groenten en vis/vlees. Ik ben zelf kok, en vindt komplete maaltijd op tafel in 25 minuten vooral op vakantie ideaal, zeker met jonge kids :) )
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal