Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Scout Routier Type 2 (1978)  (gelezen 3268 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EstherNiels

  • Gast
Scout Routier Type 2 (1978)
« Gepost op: mei 30, 2011, 08:52:50 am »

Hallo allemaal,

Wij hebben gisteren een vouwwagen gehaald, een Scout Routier Type 2 uit 1978 :) Maar nu hebben wij geen ervaring met de wagens en zitten er ook geen opzet instructies en/of tekeningen meer bij.

Gisteren heb ik op internet gezocht naar dergelijke instructies maar niks te vinden :N En gezien ik niet zo technisch ben wil ik vragen of er mensen op dit forum zijn met foto's, tekeningen en opzet instructies e.d.

Jullie zouden ons er erg blij mee maken! Het is toch super om met zo'n wagen op pad te gaan!

Ik hoor het graag,
Esther
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:Scout Routier Type 2 (1978)
« Reactie #1 Gepost op: mei 30, 2011, 09:17:58 am »

Dag Esther.

gefeliciteerd met de scout, ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd.
Wij zelf hebben een Scout PIVO, en die hebben we afgelopen weekend voor het eerst uitgeprobeerd.
Hieronder een link naar opzetinstructies van Scout's de modellen verschillen qua opzet niet veel van elkaar heb ik zo gezien, in sommige boekjes staat zelfs een algemene opzetinstructie en later per type Routier/PIVO/Tacker de specifieke maten en gewichten.


http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/board,160.0.html

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groet

Arno
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

EstherNiels

  • Gast
Re:Scout Routier Type 2 (1978)
« Reactie #2 Gepost op: mei 30, 2011, 10:18:30 am »

Heey,

Bedankt voor de snelle reactie! Ben er super blij mee :>

Vrijdag gaan we hem opzetten.

Groetjes!
Gelogd

mvdkant

  • Gast
Re:Scout Routier Type 2 (1978)
« Reactie #3 Gepost op: mei 30, 2011, 09:03:18 pm »

ik neem 4 instructiedvd's (scout pivo)  mee naar het hemelvaartweekend. ( 2 zijn er gereserveerd) de bedoeling is dat deze dvd uiteindelijk via dit forum of een draadje gelinkt aan dit forum te downloaden is.
nr 3 of 4 mag je komen afhalen mocht je in de buurt zijn. wel even een mail of berichtje dan reserveer ik hem voor je

volgens mij verschilt een scout routier niet zo veel qua opzetten met een pivo of een tracker. de verschillen zitten volgens mij voornamelijk in de maten van de tent.

ik heb ook nog een originele folder van scout van jouw bouwjaar, oranje/bruin doek, (pdf)  (met dank aan forumlid mijosi) deze kan ik eventueel emailen als je hier interesse in hebt
« Laatst bewerkt op: mei 30, 2011, 10:44:56 pm door mvdkant »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal