Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omlaag

Auteur Topic: Zoveel keus...  (gelezen 12116 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EERISED90

  • Gast
Re:Zoveel keus...
« Reactie #60 Gepost op: juni 24, 2011, 12:47:20 am »

Ok, nouja niet super handig, maar goed we zijn geen trekkers, dus is de rest wel ok, moet je ergens concessies doen..

Ik heb Raclet en Trigano gemaild voor foldertjes, krijg maar geen reactie..
Kan ook weinig vinden over de Raclet Quickstop, er is uberhaupt weinig te vinden over Raclet vouwwagens!

Nouja, ben aan het spitten iig, en ervaringen zijn nog welkom.
Hebben tot nu toe op het lijstje staan:

1. Cabanon Columbia, tot nu toe nog niet echt iets negatiefs kunnen ontdekken. Ben benieuwd in het echt.. Miss erg groot op een kampeerplek?? Maar leefruimte binnen is ook wel fijn met kinderen.
2. Trigano Olympe, heb gelezen dat kwaliteit van het doek en ritsen minder zijn als bijv. Cabanon? Veel stokken? En juist weer erg breed?
3. Raclet Safari (beige), en Quickstop.. Quickstop lijkt me makkelijk op te zetten, Safari beetje hetzelfde principe als Columbia. Maar erg weinig info over te vinden verder.. Gebruikerservaringen etc!

Dit is onze top 3 tot nu toe.
Ik moet binnenkort echt maar eens gaan kijken ergens, ben zo nieuwsgierig..
Wil even op de bedden liggen, keukentjes bekijken, en de grootte van de disselbak, vind ik erg belangrijk allemaal..
En dan komt het opzetten natuurlijk en de leefruimte..

Over tentdoeken etc heb ik helemaal geen verstand, waterkolom, sterkte oid.

Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re:Zoveel keus...
« Reactie #61 Gepost op: juni 24, 2011, 01:09:52 am »

Wij hebben een olympe gehad. In zware regen gestaan. Tentdoek gaf geen krimp. Ritsen is mij niet opgevallen dat deze niet goed zouden zijn. Idd wagen is opgezet breed met een enorme lichte leefruimte.
Mijns inziens ook niet veel stokken. 4 staanders in voortent en drie dwarsliggers bij het dak.
Gelogd

EERISED90

  • Gast
Re:Zoveel keus...
« Reactie #62 Gepost op: juni 24, 2011, 10:12:03 am »

Oke, dan lijkt het misschien zo ;) ..
Ja zal het zelf moeten ervaren irl denk ik.
Maar had ik ergens paar keer gelezen, dat cabanon net ietsje beter materiaal gebruikt ofzo!

Nooit problemen gehad met die breedte op een plek? Altijd 'gezellig' kunnen staan zeg maar??

Ja dat spreekt mij zo aan, dat het zo licht is door die breedte, en de vorm vind ik mooi, die luifel ook..
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re:Zoveel keus...
« Reactie #63 Gepost op: juni 24, 2011, 09:00:51 pm »

Mocht de folder van Trigano lang op zich laten wachten: je kan 'm ook downloaden van de website van Erica in Zeist.

Groet,
Wijnand.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:Zoveel keus...
« Reactie #64 Gepost op: juni 24, 2011, 09:40:04 pm »

Als ik nog iets kwijt mag over de Cabanon...wij zijn heel erg blij met de donkere slaapcabines. In onze oude tent waren de kinderen erg vroeg wakker doordat het al vroeg licht is en nu met de Cabanon hebben we daar geen last meer van omdat het redelijk donker is in de slaapcabines. Misschien ook iets om eens over na te denken of je dat wel of niet belangrijk vind....

Wij zijn nu 2 keer in Nederland op een camping geweest en de grootte van de tent was beide keren geen probleem op de plek, nou moet ik dar eerlijkheids halve wel bij zeggen dat we wel naar campings met ruime plekken zoeken. Ik heb begrepen dat in bv Italie de plekken over het algemeen vrij klein zijn maar wij gaan toch niet die kant op.
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

EERISED90

  • Gast
Re:Zoveel keus...
« Reactie #65 Gepost op: juni 29, 2011, 10:41:34 pm »

Sannie, dat vinden wij zeker belangrijk, was ons ook al opgevallen! lijkt me heel fijn, en mooi....

Vandaag bij vervat geweest in rotterdam, ik moest in de buurt zijn en daar moest ik 1.5 uur op iets wachten, dus dacht ga daar ff kijken.
Maar ik vindt het een beetje een flut winkel, en dan die hal met de caravans en vouwwagens. Wat een muffe ongezellige boel..
En ik vind de wagens van jamet dus niet mooi in het echt.
Gelogd

Stori

  • Gast
Re:Zoveel keus...
« Reactie #66 Gepost op: juni 30, 2011, 10:36:27 am »

Als je meer info zoekt over Raclet en Trigano kan je ook op Belgische websites terecht. In Belgie kennen ze namelijk bijna niks anders.
Hier bijvoorbeeld:
http://www.campingzorro.be/products.php?category_id=8

En dit is wel degelijk een kampeerwinkel en geen camping. En oh ja, wij noemen dat geen vouwwagen maar een campingcar, voor alle duidelijkheid of als je nog meer wil googlen.

Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal