Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: trigano chantilly of gerjak tago dessert luxe  (gelezen 1851 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

famille nombreuse

  • Gast
trigano chantilly of gerjak tago dessert luxe
« Gepost op: juli 20, 2011, 09:31:31 am »

Hallo ervaringsdeskundigen,

Wij (jong gezin met 4 kids) zoeken ons suf naar een vw om nog volgende week mee weg te gaan.
We hebben een jamet montana bekeken uit 2003, maar viel erg tegen (keuken waar je mee moet sjouwen, dunne matrassen, zwarte vlekjes in het doek...kleine bandjes!!)
Ons budget is maximaal 1500 dus niet echt veel maar toch ook wel weer veel geld, en we willen dus echt iets vinden waar we nog jaren plezier van zullen hebben. Nu hebben we een tago dessert bj 2002 op het oog of een triagno chantilly 2003 . de eertse mag voor 1000 de ander voor 1500. http://caravan-kamperen.marktplaats.nl/vouwwagens/455164907-goed-onderhouden-vouwwagen-tago-dessert-luxe.html of http://caravan-kamperen.marktplaats.nl/vouwwagens/464332978-trigano-chantilly-gl-compleet-met-alle-mogelijke-opties.html
Kan iemand ons adviseren welke merk beter is? Of een andere optie misschien?
Bedankt!
Gelogd

gaaf

  • Gast
Re:trigano chantilly of gerjak tago dessert luxe
« Reactie #1 Gepost op: juli 20, 2011, 09:57:23 am »

Als ik de advertenties zo zie zou ik voor de 2 de optie gaan kijken. Erg kompleet en veel ruimte! Let idd. op banden, doek en of het voor jezelf ook praktisch is. De eerste lijkt me aan de kleine kant. Wij hebben jaren een oude alpenkreuzer gehad verlengt en met luifel. Zijn achteraf blij geweest met de extra ruimte. Wij zijn met z'n 4-en en dan is ruimte belangrijk zeker bij regenachtig weer.
« Laatst bewerkt op: juli 20, 2011, 10:01:29 am door gaaf »
Gelogd

Henk CC

  • Gast
Re:trigano chantilly of gerjak tago dessert luxe
« Reactie #2 Gepost op: juli 20, 2011, 10:12:41 am »

Als ik de foto's bekijk zou  ik ook voor de Trigano gaan. Maar ook deze keuken moet je er af tillen maar er zitten wielen onder dus dan gaat het wel wat makkelijker. Het is wel en bouwer, wat inhoud dat het op zetten wel enige tijd in beslag neemt.
Het is voor de rest een goede vouwwagen, en toch redelijk compleet. De prijs is ook wel goed.

succes met het onderhandelen.
Henk
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal