Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: reminrichting Jamet  (gelezen 3787 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HarryV

  • Gast
reminrichting Jamet
« Gepost op: maart 30, 2008, 10:42:01 pm »

Stomme vraag, heb bij onze vorige VW nooit echt opgelet.
Vandaag de nieuwe weggebracht en er nog even onder gekeken, nu zie ik dat de stang van de remmen naar de handrem / oplooprem eerst schuin omhoog loopt en dan recht loopt, lijkt op het eerste gezicht een beetje rare constructie en ik ga twijfelen. Moet deze stang niet gewoon in een rechte lijn naar voren lopen, ik weet het niet meer, stom he ? ::) ::)
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.363
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: reminrichting Jamet
« Reactie #1 Gepost op: maart 30, 2008, 11:11:06 pm »

Dan zul je nog even moeten wachten want ik heb hier bij mijn jamet niet opgelet.
En hij staat nog in de stalling maar als hier nog geen antwoord is als die van mij voor de deur staat kijk ik wel even voor je.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

janwillem

  • Gast
Re: reminrichting Jamet
« Reactie #2 Gepost op: maart 31, 2008, 05:23:59 pm »

Hoi Harry
Als je naar downloads gaat en kijkt bij
bekijk de Meertalige Foto-Folder 2008 online
dan zie je de jamet vanaf de voorpootjes tot aan de achteras op de kantelbeugels.
misschien heb je daar wat aan ?
http://www.jamet.nl/Pagina10.html


Groetjes Janwillem
« Laatst bewerkt op: maart 31, 2008, 05:26:57 pm door nel »
Gelogd

HarryV

  • Gast
Re: reminrichting Jamet
« Reactie #3 Gepost op: maart 31, 2008, 09:08:09 pm »

Moeilijk te zien, is precies van de onderkant, als ik bij mij van de zijkant kijk, loop hij heel snel omhoog, vlak onder de wagenbak door. (is wat voor te zeggen i.v.m bodemvrijheid)  logisch bekeken zou ik hem in een rechte lijn vanaf de aansluiting van de remkabels in een recht lijn naar voren laten lopen (er zit nu ook zo'n vreemde hoek van de kabels naar de stang)  ???
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.653
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: reminrichting Jamet
« Reactie #4 Gepost op: maart 31, 2008, 09:21:55 pm »

Ik moest even in de garage zijn en heb meteen even onder onze klapper gekeken. Ik weet niet in hoeverre het jaar en type-afhankelijk is, wij hebben een Jamet Louisiana uit 2002.

De stang loopt gewoon recht. Geen bochten, knikken of anderszins.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

HarryV

  • Gast
Re: reminrichting Jamet
« Reactie #5 Gepost op: maart 31, 2008, 10:05:34 pm »

Zal dan morgen toch even bij vervat navragen , beetje slordig als dit niet gezien wordt bij een VW die äls nieuw"verkocht wordt met fabrieksgarantie. enfin het is zelf niet moeilijk te herstellen.

Bedankt voor alle moeite
Gelogd

HarryV

  • Gast
Re: reminrichting Jamet
« Reactie #6 Gepost op: april 01, 2008, 10:32:40 pm »

Vandaag gebeld met vervat, het blijkt dus dat de stang gewoon recht hoort te lopen, máár als hij nu vrij loopt is het geen probleem.
Zal hem zelf wel recht maken want ik vind de aansluiting op de remkabels niet zo lekker zitten zo in een hoek.

p.s de service bij vervat is wel goed, mocht hem ook weer terug brengen zou het in orde gemaakt worden, maar ja voor de derde keer heen en weer vind ik iets te gortig worden.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal