Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NO: Gudvangen - Gudvangen Camping  (gelezen 6427 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.240
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
NO: Gudvangen - Gudvangen Camping
« Gepost op: oktober 18, 2015, 09:20:24 pm »

http://www.visitgudvangen.com/

In Gudvangen langs de E16 ligt Gudvangen camping - met mooi uitzicht op de Kielsfossen waterval.
Gudvangen ligt in een heel mooi gebied nabij de Naeroyford, Flam, Stegastein, Aurlandsfjellet, Stalheim.... genoeg te beleven hier dus.

Deze camping verhuurt een aantal Hytter die duidelijk de core-business zijn, er komen verder bijna geen kampeerders - de Hytter vonden wel goede aftrek.
Het personeel reageerde verbaasd op een tenttrailer - dat kenden ze volgens mij nog niet.   :?

Het was dan ook heerlijk rustig en we hadden ongelofelijk veel ruimte.
Buiten wat speeltoestellen en midgetgolf was op de camping weinig te beleven. Sanitair was beperkt maar gezien de rust was dat niet zo'n probleem. (hytter hebben eigen sanitair)
WiFi wel aanwezig maar geen fantastisch signaal zelfs met onze WiFi extender en vrij traag internet. Locatie is wel heel erg mooi gelegen.

De E16 hoor je hier overigens wel, maar 's avonds/'s nachts komt er niet veel verkeer meer langs  :H

Omdat we bijna de enige kampeerders waren voelde ik me hier niet echt thuis. Als ik hier in de buurt nog eens wil kamperen kies ik een van de andere 2 campings die hier vlakbij te vinden zijn.

* Vriendelijkheid personeel: 7
* Sanitair: 6
* Schoonheid van de camping zelf: 7
* Voorzieningen: 6




« Laatst bewerkt op: oktober 18, 2015, 09:25:55 pm door KlapJoeri »
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: NO: Gudvangen - Gudvangen Camping
« Reactie #1 Gepost op: augustus 30, 2018, 07:32:23 pm »

Voor heel Scandinaviƫ is er nu ook een overzichtskaart waarop de camping met een recensie staan. De campings hebben geen sterren classificatie zoals o.a. in Frankrijk gebruikelijk is. Uiteraard zijn aanvullingen meer dan welkom!
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal