Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Vouwwagen met goede bedden?  (gelezen 11525 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Vouwwagen met goede bedden?
« Reactie #30 Gepost op: januari 28, 2016, 06:31:59 pm »

Ik denk dat ze de wagen niet voor niets willen opzetten. Maar je kunt pas een bod doen als je de wagen hebt bekeken. Iets bieden voor je het gezien hebt is natuurlijk erg vreemd.  En misschien is het wel niets. Kun je ze gewoon zeggen. Eerst kijken en dan onderhandelen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: Vouwwagen met goede bedden?
« Reactie #31 Gepost op: januari 28, 2016, 06:39:41 pm »

Antwoord van deze mensen terug: "wat wil je betalen?"
Vreemd, ik denk eerst kijken of het wat is en prijs kom je dan wel uit.
Wat Yella al zegt;
maar je kunt natuurlijk tegen ze zeggen, ALS het is wat ik er van hoop dan zou ik bereid zij  om er X € voor te betalen, maar dan wil ik hem natuurlijk wel eerst helemaal opgezet zie om hem goed te kunnen bekijken.
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

muis

  • Gast
Re: Vouwwagen met goede bedden?
« Reactie #32 Gepost op: januari 28, 2016, 06:47:08 pm »

Idd wat hierboven aangegeven wordt,  je kunt er een vraag aan toevoegen: hebben ze een prijs in gedachten?
Gelogd

naish

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 144
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi comfort
Re: Vouwwagen met goede bedden?
« Reactie #33 Gepost op: januari 28, 2016, 07:41:52 pm »

Heb ik gevraagd wat voor prijs heb in gedachten.

Ik verkoop en koop redelijk veel via MP maar zeker bij een vouwwagen of caravan moet je de mensen bij je zien te krijgen. Als ik met mijn gezin kom kijken en de meiden roepen dat het fantastisch kun al niet meer terug. Dus ik snap zo'n reactie niet.
« Laatst bewerkt op: januari 28, 2016, 08:21:15 pm door naish »
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Vouwwagen met goede bedden?
« Reactie #34 Gepost op: januari 28, 2016, 08:01:13 pm »

Heb ik gevraagd wat voor prijs heb in gedachten.

Ik verkoop en koop zedelijk veel via MP maar zeker bij een vouwwagen of caravan moet je de mensen bij je zien te krijgen. Als ik met mijn gezin kom kijken en de meiden roepen dat het fantastisch kun al niet meer terug. Dus ik snap zo'n reactie niet.
Inderdaad. Ik handel ook vrij veel via MP en kom ook de vreemdste reacties tegen. Die negeer ik altijd maar. Of als het me niet aanstaat kap ik het gewoon af. Moet je ze dan soms eens horen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

astridG

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 247
  • Merk Vouwwagen: trigano alpha 2011, ex-odyssee, ex-spacer
Re: Vouwwagen met goede bedden?
« Reactie #35 Gepost op: januari 28, 2016, 08:11:53 pm »

Voor een wagen van 9 jaar oud met gewoon een aantal standaard opties, vind ik de vraagprijs behoorlijk fors. En dan gaan de biedingen nog over de vraagprijs heen. Lijkt mij dat de verkoper beetje hebberig aan het worden is. Als een Odyssee je een fijne wagen lijkt kan je ook nog we even wachten, binnenkort komen er vast meer op marktplaats.
Gelogd

naish

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 144
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi comfort
Re: Vouwwagen met goede bedden?
« Reactie #36 Gepost op: januari 28, 2016, 08:22:01 pm »

Voor een wagen van 9 jaar oud met gewoon een aantal standaard opties, vind ik de vraagprijs behoorlijk fors. En dan gaan de biedingen nog over de vraagprijs heen. Lijkt mij dat de verkoper beetje hebberig aan het worden is. Als een Odyssee je een fijne wagen lijkt kan je ook nog we even wachten, binnenkort komen er vast meer op marktplaats.
Precies!

Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Vouwwagen met goede bedden?
« Reactie #37 Gepost op: januari 28, 2016, 09:18:46 pm »

Ik heb zelf via marktplaats regelmatig mensen gehad die veel minder wilden betalen, ondanks dat er al hogere biedingen waren. Dus ik vindt de vraag op zich niet vreemd. Maar als je aangeeft dat je rekening houdt met de biedingen zou dat voldoende moeten zijn.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Vouwwagen met goede bedden?
« Reactie #38 Gepost op: januari 29, 2016, 04:51:44 am »

Ik heb zelf via marktplaats regelmatig mensen gehad die veel minder wilden betalen, ondanks dat er al hogere biedingen waren. Dus ik vindt de vraag op zich niet vreemd. Maar als je aangeeft dat je rekening houdt met de biedingen zou dat voldoende moeten zijn.
En heel vaak zijn biedingen toch niet serieus. Heel vaak haken bieders weer af omdat MP geen verplichtingen heeft. Men laat niks meer van zich horen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Vouwwagen met goede bedden?
« Reactie #39 Gepost op: januari 29, 2016, 05:42:30 am »

Klopt ook. In die zin weet je nooit helemaal waar je aan toe bent.
Gelogd

naish

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 144
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi comfort
Re: Vouwwagen met goede bedden?
« Reactie #40 Gepost op: januari 29, 2016, 07:19:04 am »

Inderdaad, biedingen op MP zijn meestal niet serieus. Mensen langs laten komen en vooral niet over de prijs hebben. Eerst enthousiast laten worden. De prijs staat nooit op de eerste plaats waarom mensen iets kopen. Product en de verkoper zijn veel belangrijker.
Gelogd

canoy

  • Gast
Re: Vouwwagen met goede bedden?
« Reactie #41 Gepost op: januari 29, 2016, 07:41:19 am »

Wij hebben 4 jaar geleden onze odyssee uit 2004 ook via mp gekocht en hebben 800 euro van de vraagprijs weten af te pingelen. Dit was in oktober en de verkopers wilde niet nog een jaar stallingen kosten betalen.
De bedden (origineel )slapen prima. Wel is het bij koude nachten dat de matrassen (schuim) wat harder aanvoelen. Dit scheelt als je er een fleece deken overheen legt.
Als je op mp een vouwwagen op oog hebt zou ik niet heel de tijd gaan bieden maar gelijk een mail sturen of bellen. Vaak bieden de verkopers met een andere account over de prijs heen om de prijs te verhogen. Suc6
Gelogd

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 427
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: Vouwwagen met goede bedden?
« Reactie #42 Gepost op: januari 29, 2016, 10:59:16 am »

Iets bieden voor je het gezien hebt is natuurlijk erg vreemd.

Is volgens mij niet zo vreemd.
Heel marktplaats staat vol met biedingen op producten die de potentiele kopers nog niet hebben kunnen bekijken.
Daarom is de prijs ook niet bindend op MP.
Als ik zelf iets duurs verkoop wil ik ook graag van tevoren weten wat de aspirant koper ervoor over zou hebben, mits de beschrijving klopt en de artikel in orde is natuurlijk.

Weer on topic: ik zou een bedrag bieden dat je ervoor over hebt, waarbij je aangeeft dat dit bod alleen geldt als de VW in goede staat is.
Gelogd

naish

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 144
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi comfort
Re: Vouwwagen met goede bedden?
« Reactie #43 Gepost op: januari 31, 2016, 09:18:10 am »

Gisteren bij Aart Kok in Heemstede geweest. Ontzettend goed geholpen en veel informatie gekregen. Hier kunnen veel bedrijven in de 'caravan' branche een voorbeeld aan nemen. Kopje koffie en een normaal gesprek.
We gaan dus op zoek naar een gebruikte Aart Kok. Het toch wel eigenzinnige karakter, en niet heel mainstream, kwaliteit zijn doorslaggevend. Een nieuw exemplaar vinden toch een stap te ver om het te proberen.
Wordt vervolgd.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal