Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Keuze tussen drie  (gelezen 5428 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

danny060473

  • Gast
Re: Keuze tussen drie
« Reactie #15 Gepost op: april 05, 2016, 07:40:52 pm »

Volgens mij wordt er nu ook via dit forum een Feluka aangeboden
Gelogd

Zeldenrust

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 226
Re: Keuze tussen drie
« Reactie #16 Gepost op: april 05, 2016, 08:00:49 pm »


Ik heb zo'n Albatros (blijkt een Randstad Otter te zijn) te koop staan. Gekocht als een soort back-up tent voor als we geen vw konden vinden. Maar zaterdag opgezet en dat vond ik erg makkelijk om eerlijk te zijn.
Wij kamperen al 20 jaar met een Albatros. Met vereende krachten (ieder zijn eigen taak) zitten we met zijn vijven binnen het uur aan een koud biertje/frisje! Dit jaar voor het eerst klappen. Ben benieuwd hoe snel dat nu gaat.
Gelogd
Zambezi River Camp Cross-road 2016

Zeldenrust

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 226
Re: Keuze tussen drie
« Reactie #17 Gepost op: april 05, 2016, 08:04:16 pm »


Heel leerzaam is de opgave van het maximale pakvolume en -gewicht van de diverse klappers. Zo'n bagagewagentje kon best wel eens meer kunnen verstouwen.
Dat hangt een beetje van de klapper af. Wij hebben na het ophalen al onze vakantiespullen in de Zambezi gelegd en hielden veel ruimte over. De tent ligt immers bovenop :) En ik had toch altijd een flink formaat bagagewagen mee.
Gelogd
Zambezi River Camp Cross-road 2016

nikkel1964

  • Gast
Re: Keuze tussen drie
« Reactie #18 Gepost op: april 05, 2016, 09:34:13 pm »

Wij kamperen al 20 jaar met een Albatros. Met vereende krachten (ieder zijn eigen taak) zitten we met zijn vijven binnen het uur aan een koud biertje/frisje! Dit jaar voor het eerst klappen. Ben benieuwd hoe snel dat nu gaat.

Beetje off-topic maar goed...  :P

Ook wij komen van de Albatros. Wat een kasteel.... Helaas ging het op de vloer slapen niet meer voor mijn vrouw, veldbedden bleken ook niet echt een oplossing te zijn. Maar inderdaad, met een beetje ervaring stond dat kasteel ingericht en wel zo rond het uur.

Hoewel het afscheid van de Albatros mij pijn deed (de hoge verkoopprijs wat dan nog een pleister op de wonde  :# ) heb ik uiteindelijk van de overstap naar een klapper geen momentje spijt gehad. En gaat alles toch wel een stuk sneller nu.
Gelogd

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: Keuze tussen drie
« Reactie #19 Gepost op: april 17, 2016, 10:03:42 am »

heb je al een keuze kunnen maken
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal