Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Generaties Kyte  (gelezen 3119 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob Moerkerken

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 314
Re: Generaties Kyte
« Reactie #15 Gepost op: september 12, 2021, 07:28:05 pm »

Er zijn in de loop der jaren meerdere kleinen en/of grote 'verbeteringen' aan de Kyte uitgevoerd. Tussen aanhalingstekens want niet alles vind ik een verbetering, soms zijn ze ook wel doorgeslagen bij Holtkamper.
Wij hebben zelf een exemplaar uit 2011 en hebben bij een aantal servicebeurten enkele verbeteringen laten uitvoeren, echter alleen die waarvan wij zelf van mening zijn dat ze een toegevoegde waarde hebben.
En zelf heb ik ook een aantal verbeteringen uitgevoerd, veel kan je namelijk best zelf doen, als je enigzins handig bent.

Persoonlijk zou ik een wat oudere versie proberen op de kop te tikken (periode 2011 - 2014) en dan bezien wat je eventueel zelf er nog aan kan verbeteren.

gr. Rob
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.786
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Generaties Kyte
« Reactie #16 Gepost op: september 12, 2021, 08:58:08 pm »

Hoi Rob,

Wat heb je zelf zoal gedaan?

Heb je foto’s hiervan?
Gelogd

Rob Moerkerken

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 314
Re: Generaties Kyte
« Reactie #17 Gepost op: september 13, 2021, 02:08:27 pm »

Alles precies weet ik niet meer, maar zo even uit m'n hoofd:

- Versterking top van de Kyte luifel (onderdelen aangeleverd door Holtkamper)
- Externe gas aansluiting met snelkoppeling, links onderaan aan de voorzijde bij de keuken (aangebracht door Holtkamper)
  Ik gebruik een 2,5 kg groen gasfles, die in de keuken onder kookplaat staat, uitsluitend voor het koken en een 5 kg groene gasfles die links onder de wagenbak staat, uitsluitend voor de Dometic koelkast. Koelen op gas gaat veel beter dan op electra en je kan dan ergens staan waar geen electra is.
  Op deze manier kunnen we zeker vier weken ergens staan.
- Externe electra aansluiting met CEE stekkerdoos, vast gemonteerd aan de rechter zijde van de wagenbak (op het chassis), zodat geen electrakabels door de tent hoeven te worden ingevoerd. (zelf aangebracht).
- Rooster bescherming onder de kookplaat, ter voorkoming van het mogelijk stuktrekken van de fragiele kabeltjes van de thermokoppels. (zelf aangebracht)

In dit forum zijn al deze opties/ verbouwingen/aanpassingen ooit eens besproken incl. foto's, dus met wat zoeken is e.e.a. wel te vinden.

gr. Rob
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.786
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Generaties Kyte
« Reactie #18 Gepost op: september 13, 2021, 03:45:01 pm »

Dank voor je reactie!
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal