Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend


Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: BBQ tijdens het klapweekend?  (gelezen 5449 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

richardvels

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 29
  • Merk: kampeermiddel : Roadmaster Family S
Re: BBQ tijdens het klapweekend?
« Reactie #15 Gepost op: april 10, 2013, 11:12:07 am »

Wij doen ook graag mee met optie 1, A-Z.
Gelogd

Margueritha

  • Gast
BBQ tijdens het klapweekend?
« Reactie #16 Gepost op: april 10, 2013, 11:41:53 am »

Wij stemmen ook voor a/z optie 1. Gezellig!!!

Sent from my BlackBerry 9860 using Tapatalk
Gelogd

Miss BBQ

  • Gast
Re: BBQ tijdens het klapweekend?
« Reactie #17 Gepost op: april 10, 2013, 11:47:59 am »

Het zou wel fijn zijn als iedereen die hier iets post, óók stemt. Dan gaat de teller van de poll gelijk op met wat er geschreven wordt en hoeven wij het hele topic niet meer door te spitten hoeveel ja's, of nee's er zijn.
Op dit moment zijn er nl. 3 stemmers voor optie 1, echter tel ik in het topic al 6x een ja.

Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: BBQ tijdens het klapweekend?
« Reactie #18 Gepost op: april 10, 2013, 12:37:06 pm »

Op dit moment zijn er nl. 3 stemmers voor optie 1, echter tel ik in het topic al 6x een ja.
En het is nog erger, want ik heb ja gestemd, maar dat nog niet expliciet in mijn reactie gemeld.  :O Ik was de 'zelf-boodschappen-doen-guy', maar misschien is dat eerder ingegeven door het najaarsweekeind. Met het te verwachten aantal van 20-25 wagens wordt dat wellicht wat aan de problematische kant. 80 stokkies saté  snijden/marineren/prikken ging nog wel. Met 225 stuks wordt het wel een beetje corvee. :#
Gelogd

Miss BBQ

  • Gast
Re: BBQ tijdens het klapweekend?
« Reactie #19 Gepost op: april 10, 2013, 01:05:06 pm »

En het is nog erger, want ik heb ja gestemd, maar dat nog niet expliciet in mijn reactie gemeld.  :O Ik was de 'zelf-boodschappen-doen-guy', maar misschien is dat eerder ingegeven door het najaarsweekeind. Met het te verwachten aantal van 20-25 wagens wordt dat wellicht wat aan de problematische kant. 80 stokkies saté  snijden/marineren/prikken ging nog wel. Met 225 stuks wordt het wel een beetje corvee. :#

Ze waren wel overheerlijk  :P :J. Maar inderdaad voor meer deelnemers als afgelopen najaar een ondoenlijke zaak. Ben je behalve een ochtend kwijt aan winkelen (overigens ook heel gezellig), ook nog eens de hele middag zoet met voorbereidingen aan het eten.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: BBQ tijdens het klapweekend?
« Reactie #20 Gepost op: april 10, 2013, 07:25:51 pm »

Ik sluit deze nu en kom er zsm op terug.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal