Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: mankementen kyte  (gelezen 2972 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jcfvanhalteren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
mankementen kyte
« Gepost op: augustus 02, 2012, 11:16:40 pm »

hoi,

in onze vakantie juli 2012 heb ik ontdekt dat aan de voorkant van de binnentent in de linker bovenhoek dat het groene verstevingsstuk aan het scheuren is precies waar het frame er tegen aan zit, het is nu nog een klein gaatje, ook bij de deuringang aan de onderkant in het grondzeil wat je aan de deur ritst in de vouwen bij het klittenband komen kleine gaatjes, ook in de groene achterwand heb ik kleinen gaatjes ontdekt, ik ben bang dat deze mankementen verder zullen gaan scheuren, wij zijn er nu 4 x keer 3 weken met weg geweest en voor dit zeer sterk materiaal ( zeggen ze ook zelf ) zou dit niet mogelijk moeten zijn.
Gelogd

Boompje

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 184
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Kytetje, Boompje maar liever geen beestjes
Re: mankementen kyte
« Reactie #1 Gepost op: augustus 02, 2012, 11:21:59 pm »

Heb je dit al met HK zelf besproken ?
Gelogd
Quitters never win, winners never quit

jcfvanhalteren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
Re: mankementen kyte
« Reactie #2 Gepost op: augustus 02, 2012, 11:36:10 pm »

hoi,

nee nog niet, maar ik ga wel contact met hun hier over opnemen, maar ben dit topic gestart om te kijken of er meer kyte eigenaren hier last van hebben.
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re: mankementen kyte
« Reactie #3 Gepost op: augustus 02, 2012, 11:56:22 pm »

Wij hebben het nog niet (gezien), maar ik ga er wel op letten. Zit er mischien een braampje aan de stang die in het kunststof snijdt? Wat voor gaatjes zitten er in de achterwand en grondzeil? Heb je daar foto's van?
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: mankementen kyte
« Reactie #4 Gepost op: augustus 03, 2012, 09:03:59 am »

Wij hebben nergens last van.
Alleen viel het ons op dat we op de achterwand bij het raam gedeelte elke keer zwarte vlekken krijgen na een keer in en uit klappen.
Deze krijg je er ook niet meer af en zit precies op het witte gedeelte van het raam.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Henna

  • Gast
Re: mankementen kyte
« Reactie #5 Gepost op: augustus 05, 2012, 08:42:42 pm »

Wij hebben een flinke scheur (+/- 10 cm) gehad op de punt van de luifel waar de mast in de punt zit, helemaal bovenin de punt dus. Wij behoren tot een van de eerdere bezitters van de Kyte (nu 3,5 jaren) en er is ons aangegeven dat de huidige Kytes een sterkere bevestiging hebben. Deze hebben wij nu ook. Gewoon melden bij Holtkamper. Bij ons is het (veel) meer dan keurig en snel opgelost.

Naar mijn persoonlijke, bescheiden mening is het sowieso beter eerst contact met de fabrikant op te nemen (vooral in dit Nederlandse en kleinbedrijf geval) dan zomaar zaken op een forum te plempen. Maar, nogmaals, dat is mijn mening.

In ieder geval veel succes. Mijn ervaring leert dat als je de problemen rustig en normaal aankaart, je niet bang hoeft te zijn om de normale consumentenrechten mis te lopen. Integendeel zelfs.

Henna
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal