Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Bagageruimte Flyer  (gelezen 8952 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

despalm

  • Gast
Re: Bagageruimte Flyer
« Reactie #15 Gepost op: augustus 09, 2012, 10:32:54 pm »

Ik had, voor ik met de verbouwing begon, foto's  genomen van de verbouwing, met het doel steen leuke reportage van te maken. Na de verbouwing  ben ik dat vergeten, maar zodra ik hem weer openklap zal ik die foto's maken en plaatsen. Nog even geduld dus aub. Ik ben er vandaag wel in geweest, want mijn schroef machine lag nog achterin, aan de dissel kant, maar ik ben door het luikje gekropen. Als ik zo een foto had genomen had je er nog geen goed beeld van gekregen

EricV
Gelogd

maartenmuller

  • Gast
Re: Bagageruimte Flyer
« Reactie #16 Gepost op: augustus 10, 2012, 04:21:37 pm »

Wij kamperen sinds 1994 met de Flyer, nog ieder jaar enthousiast over deze vouwwagen! Wij kampeerde dit jaar met 5 kinderen !


Succes
Masjimo

Mag ik zo onbeleefd zijn te vragen hoe de (slaap)indeling is geweest. wij kamperen ook met z'n 7enen gaat dat ook op bv een regendag binnen?

wij hebben nu een scout pivo, groter zijn ze er niet geloof ik, maar die wil ik vervangen vanwege een aantal voorkeurszaken...
Ik denk zelf in ieder geval aan een extra tentje voor de oudste 2 
Gelogd

despalm

  • Gast
Re: Bagageruimte Flyer
« Reactie #17 Gepost op: augustus 10, 2012, 06:16:40 pm »

Zoals ik eerder al schreef, ik lig met mijn vrouw op de lade, en heb middels een stapelbed en een veldbed drie kinderen op de deksel liggen. De oudste en de jongste liggen op de bank en de tafel eigenlijk als een caravan-dinette. Werkt perfect. Bij slechter weer zitten we aan de tafel en liggen kinderen ook op de klep in de bedden te lezen of te spelen.
EricV
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal