Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Kindertent L Kyte.. stokken te krom??  (gelezen 2571 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.353
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Kindertent L Kyte.. stokken te krom??
« Gepost op: augustus 17, 2012, 09:11:36 pm »

Herkennen jullie onderstaande foto?

De gebogen delen van de kindertent, met name links vanuit de tent bekeken, lijkt te laag te staan. Hierdoor trekken deze als het ware de binnen- en buitentent naar beneden. we hebben al van alles geprobeerd maar krijgen het niet anders. Mij lijkt het dat de stokken te ver gebogen zijn. Als je ze iets rechter buigt (minder kromming) zou het dak veel mooier in lijn lopen, ook van de buitenkant.
Ik heb al gebeld met Holtkamper. Deze geven aan dat het zo hoort (in de showroom staan ze ook zo..) maar dat er al meer klachten over zijn geweest. Wellicht dat er nog een aanpassing kwam? Ik zit er nu over te denken de alu stokken zelf iets terug (omhoog) te buigen. Maar hoe?


Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: Kindertent L Kyte.. stokken te krom??
« Reactie #1 Gepost op: augustus 17, 2012, 09:19:50 pm »

Met een buigtang (of hoe je dat ook noemt) waar ze ook verwarmingsbuizen mee buiten??? :?
Gelogd

mvdkant

  • Gast
Re: Kindertent L Kyte.. stokken te krom??
« Reactie #2 Gepost op: augustus 18, 2012, 11:35:51 am »

met een buigtang kom je inderdaad een heel eind maar ik zou ook de mogelijkheid even bekijken om de wagen terug te brengen naar de winkel waar je deze hebt gekocht.
het lijkt me een gevalletje, service of garantie. dit lijkt mij het verstandigst.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Kindertent L Kyte.. stokken te krom??
« Reactie #3 Gepost op: augustus 18, 2012, 11:54:01 am »

het lijkt me een gevalletje, service of garantie. dit lijkt mij het verstandigst.
Aangezien Holtkamper aangeeft dat het bij het model hoort, het is in de showroom ook zo, is het in ieder geval geen garantie, het product voldoet aan de fabricage eisen. Als ze het voor je veranderen zonder dat je ervoor extra hoeft te betalen is het een gevalletje service. Of zij het zullen doen is maar de vraag, want als zij het verbuigen en het klopt niet dan sta je weer bij hun op de stoep. Ik kan mij voorstellen dat ze het ontwerp gaan veranderen en dan zou je eventueel het kunnen overnemen.

Aangezien de TS de buizen zelf wil buigen zou ik zoeken of er niet een metaal bedrijf in de buurt is die dat voor je wil doen in de hobby tijd. Die mensen kunnen wonderen verrichten met dit soort dingen.
« Laatst bewerkt op: augustus 18, 2012, 11:55:53 am door Qwaqa »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal