Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Kyte slaaptent dichtmaken?  (gelezen 15470 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwinv

  • Gast
Re:Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #15 Gepost op: december 21, 2011, 04:46:16 pm »

Leuk zo'n overleg..... Moet eerlijk zijn dat HK tot nu toe diverse modificaties en reperaties heeft uitgevoerd.....

Maar wat mij wel een beetje dwars zit. Is dat je idd een dure bak achter de wagen hebt liggen. Dat HK idd feecback van haar gebruikers aanneemt. Maar dat er geen actieve communicatie naar de kyte klanten gaat. in dit geval, het vliegen vrij houden van de slaapcabine, is voor vele gezien het forum een probleem. HK laat op dit moment niets van zich laat horen. Je moet op een forum van een mede kyter horen dat ze er mee bezig zijn.....
Met die modificaties ook, het is dat ik voor een andere reperatie kom en ik navraag doe naar die modificaties en dan pas hoor dat er idd modificaties zijn. Ik kreeg te horen dat ze de modificaties meteen doorvoeren als een kyte wordt angeboden als deze voor een beurt oid wordt aangeboden. Heel mooi, maar wat als ik de kyte niet had aangeboden en dus geen modificatie is doorgevoerd en ik krijg daardoor een fikse schade.......

Ik zou verwachten dat ze net als bijv. Auto's een terugroepactie voor Kytes gaan doen. Of dat er zoals in het begin een nieuwsbrief wordt verstuurd met info over zaken waar men mee bezig zijn.....
Het punt van communicatie is mij in het verleden ook al eens opgevallen. Zoals eerder gezegd, het is uiteindelijk allemaal goed opgelost. Maar het irriteert toch.  Problemen en irritaties een kunnen zo een eigen leven leiden. Dit kan voor HK ook niet de bedoeling zijn.

Ondanks dat ben ik nog steeds super blij met mijn bakkie en sta al weer te popelen om weer op pad tw gaan met de kyte
« Laatst bewerkt op: december 21, 2011, 04:56:39 pm door Edwinv »
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #16 Gepost op: december 21, 2011, 09:20:02 pm »

Hier heeft Edwinv een punt. En m.i. een dikke punt ook(is dat wel abn?)  Het communicatieniveau heeft bij HK wel een kleine upgrade nodig. Het frappante is: spreek je ze, dan is het redelijk open, erg vriendelijk en zeer to the point. Zeker als je de Drentse inslag kent(ben een echte Twent) gaat dat gewoon soepel. Dan ben je er aan gewend dat er niet meer wordt gezegd dan noodzakelijk is. Ze doen niet aan nutteloos gewauwel. Maar, en nu komt dat modewoord; proactief handelen is geen automatisme in Emmen.
Ik vind ook eerlijk gezegd dat hier voor Jelle een schone taak ligt.  :J

Het is ook wel zo sterk, dat ik over die hele zwik modificaties geen woord heb gehoord tijdens mijn gesprek met dhr Wubs. Nou zou het zo kunnen zijn dat mijn klachtenlijst alles netjes al heeft aangekaard wat er aan modificaties op de lijst staat. Maar dan nog( en lezen jullie mee in Emmen?) was het wel prettig geweest  even te horen dat zulke dingen als modificaties een item zijn bij iedere Kyte die voor wat dan ook terugkomt.
Dat diegenen die wat bescheidener zijn of sneller tevreden,  op deze manier gewoon niet in aanmerking komen voor die verbeteringen(die ten dele gewoon het herstellen van fouten van HK zijn) vind ik eigenlijk niet kunnen. Doe daar wat aan Holtkamper.
Hoe heet het ook weer: ?Noblesse oblige? ?
Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re:Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #17 Gepost op: december 21, 2011, 10:27:32 pm »

@rob, meenemen in je overleg met HK
@ paul, waar kom je vandaan. Ben import tukker uit delden  :)
Gelogd

herowebe

  • Global modderklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.566
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Carpe Diem
Re:Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #18 Gepost op: december 21, 2011, 11:00:05 pm »



                :off @ Paulpaul en EdwinV

        Hallo beiden;Wat leuk wij zijn ook tukkers. ( Ronald is import , haha ). Ik dacht dar wij de enigen waren hier.
         
       
Gelogd

Rob Moerkerken

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 314
Re:Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #19 Gepost op: december 21, 2011, 11:11:48 pm »

@EdwinV en @PaulPaul

Jullie hebben daar inderdaad een punt, iets dat mij ook al eerder met onze Cocoon was opgevallen. Je moet gewoon zo af en toe naar Bunnik of Emmen en rondkijken en praten met de mensen van Holtkamper, dan hoor je nog eens het een en ander over verbetingen en modificaties.
Doe je dat niet dan hoor je niets....en dat is natuurlijk niet goed.
Nu we sinds dit voorjaar de Kyte hebben hou ik de boel beter in de gaten en wil de vouwwagen toch wel eens in de twee jaar aanbieden voor onderhoud, dan worden verbeteringen vrijwel altijd automatisch meegenomen, of er moeten extra kosten aan verbonden zijn, maar dan komen ze wel de de vraag of je die aanpassingen voor dat geld wel wilt.

Beter zou natuurlijk zijn als Holtkamper natuurlijk een soort van modificatielijst bij zou houden, dan kan je zien wat er allemaal gebeurt...
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #20 Gepost op: december 21, 2011, 11:38:22 pm »


@rob, meenemen in je overleg met HK
@ paul, waar kom je vandaan. Ben import tukker uit delden  :)

Rasechte Oldenzaler.
Ps ergens bij ons in de straat stond dit najaar een Smitveld. Wil die zich ook even melden? :zw

Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re:Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #21 Gepost op: december 22, 2011, 07:25:40 pm »

zo, wat een klein vraagje niet kan opleveren!
Gelukkig wordt hier ook aan gewerkt. Normaliter wordt een product getest door een externe partij. Ik denk dat een niet-hk-medewerker-kampeerder (wordfeud 1000 punten) wel gesignaleerd had dat er een probleem met de open binnentent was. Lijkt me dat ze op ijsland toch ook wel miggen hebben.

Ook akkoord met de gebrekkige communicatie. Pro-actief is (zeker in een wat kleiner bedrijf) lastig. Daarnaast zijn ze natuurlijk ook wel een beetje verwend met de HK-mentaliteit van ons HK gebruikers. Wij hebben de Kyte,onze eerste HK, pas sinds dec2010, maar zijn al wel verslaafd!

Meneer Wubs komt op mij over als gedreven en toegewijd. Misschien dat hij naar aanleiding van plaatsingen hier een actieplan gaat opzetten.

Maar, weer on-topic, heeft iemand wat verzonnen hiervoor?

Thanks, hele fijne feestdagen. Als het weer zo blijft, gaan we in maart maar weer kamperen  :J
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #22 Gepost op: december 22, 2011, 11:38:17 pm »

Maar, weer on-topic, heeft iemand wat verzonnen hiervoor?

Bedoel je iets verzonnen om die tent zo te krijgen als het hoort, nl. muggendicht, of bedoel je iets anders?
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #23 Gepost op: december 24, 2011, 08:21:06 pm »

beestjes dichte slaaptent
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #24 Gepost op: januari 18, 2012, 11:07:59 pm »

Nog niets gehoord uit Emmen over onze Kyte. Niet over mogelijkheden, noch over onmogelijkheden. Ben wel benieuwd eigenlijk of ze er al uit zijn.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.266
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #25 Gepost op: januari 19, 2012, 06:03:30 am »

Zo'n merken club in minder onafhankelijk denk ik.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #26 Gepost op: februari 13, 2012, 08:17:13 pm »

Zie topic: Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie 
pagina 13 ongeveer. Er word blijkbaar aan gewerkt. PaulPaul is proefkonijn.
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #27 Gepost op: februari 13, 2012, 10:18:46 pm »

"PaulPaul is proefkonijn."

Zolang elke, ik herhaal:elke associatie met flappie achterwege blijft, vind ik de omschrijving ok. :H
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #28 Gepost op: februari 13, 2012, 10:20:58 pm »

"PaulPaul is proefkonijn."

Zolang elke, ik herhaal:elke associatie met flappie achterwege blijft, vind ik de omschrijving ok. :H

bang voor Yoep ? :H
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #29 Gepost op: februari 13, 2012, 10:23:26 pm »

Zolang mijn familienaam niet Buckler is WW
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal