Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: Kyte slaaptent dichtmaken?  (gelezen 15472 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PaulPaul

  • Gast
Re: Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #45 Gepost op: augustus 01, 2012, 05:49:23 pm »

Aan Lien: ben het met je eens. Ook wij hadden geheel gemist dat de binnentent van de Kyte nou niet bepaald helemaal doordacht was/is. Net zo goed als ik gemist had dat er geen plastic ramen met alles erop en eraan in zitten. Terwijl dat op de site gewoon beweerd wordt. Letterlijke tekst is me ontschoten. Probleem is natuurlijk dat om het van de buitenkant symmetrisch te laten ogen de beide ramen mooi verdeeld zijn geplaatst. Echter: dat zit vanaf de binnentent heel anders. Of er naar de één beter wordt geluisterd dan de ander, weet ik niet. Feit ik wel dat ik niet zo gauw opgeef als ik denk gelijk te hebben. Dat zeg ik ook gewoon: "ik kan vervelend zijn, maar dat is zeker niet persoonlijk. Ik vind jullie producten erg goed, maar die kunnen beter en wel zus en zo." Nee heb je en ja kun je krijgen. Men weet best wel bij HK in Emmen dat ze met die flut binnentent van de Kyte een bok geschoten hebben. En ja; de hooggeëerde klanten zijn ook een beetje proefkonijn. Het is hier al vaker, vriendelijk en minder vriendelijk geroepen: de Kyte is niet af en was dat bij eerste verkopen zeker niet.
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #46 Gepost op: augustus 01, 2012, 09:21:47 pm »

Hoi Paul. Ik ga zeker weer met Hk in overleg. Ook deze vakantie moest ik weer de oorwurnen van mijn been halen. Ik vind dit niet lollig. Ben er niet bang van maar vind het niet fijn. Huisstofmijt is nog daar aan toe maar oorwurmen. Ik neem aan dat jij contact hebt in Emmen? Even een andere vraag misschien moet ik een ander topic openen. Maar heb jij ook problemen met het klittenband van de luifelstokvergrendeling of hoe dat ook heet. Die van ons is verstevigd maar gaat steeds los en draait naar de keuken.
Gelogd

LdeBruin

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 51
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL
Re: Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #47 Gepost op: augustus 02, 2012, 08:29:04 pm »

Ook onze slaaptent van de Kyte is/was niet mugdicht. Eens dat dit beter kan en eigenlijk moet. Heb het zelf opgelost door alle gaten goed dicht te stoppen met papieren zakdoekjes. Daarna vier weken geen mug, oorwurm of wat dan ook gezien. Doe wel de rits voor de keuken dicht als we in de slaaptent gaan lezen met alleen daar licht aan.

Klittenband voor de stomp blijft bij ons gelukkig netjes zitten. @Lien: hadden jullie dit probleem direct vanaf het begin of is het in de loop van de tijd ontstaan?
Gelogd
Leendert de Bruin - Holtkamper Kyte XL

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #48 Gepost op: augustus 02, 2012, 09:03:46 pm »

Die doekjes erin deden wij ook.
Helaas vanwege de warmte bovenste stuk van keuken wel opengelaten.
Moet zeggen toen de doekjes erin zaten hebben we idd veel minder last gehad.
Maar dat is toch geen definitieve oplossing hiervoor.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #49 Gepost op: augustus 02, 2012, 09:41:39 pm »

Al vrij snel in het begin last dat die knop verschuift. HK het het klittenband wat je erop plakt verdubbeld maar nu blijft het helemaal niet meer zitten.
Gelogd

jcfvanhalteren

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
Re: Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #50 Gepost op: augustus 02, 2012, 10:22:17 pm »

hoi,

ook bij mij gaat het klittenband los
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #51 Gepost op: augustus 03, 2012, 09:02:05 am »

Misschien nieuwe treath aanmaken want deze gaat over de Slaapcabine.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

familiespaans

  • Gast
Re: Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #52 Gepost op: augustus 06, 2012, 07:59:43 pm »

Laat ik beginnen met te zeggen dat wij de HK Kyte een geweldig apparaat vinden. Dit jaar voor het eerst onze zomervakantie erin doorgebracht.
Ondanks dat ik alle gaatjes - dacht ik - had dichtgestopt met washandjes hadden we toch mieren in onze slaaptent, zowel bij ons als in de kindertent XL. Dat moet toch echt niet kunnen!
In onze Roadmaster met aparte binnentent hebben wij nooit enig ongedierte gehad.
Ik ontdekte dat onder het matras bij de bedhoeken aan de kant van de ramen ook nog gaten zitten bij de uiteinden van de ritsen. Volgend jaar daar ook maar washandjes in stoppen...
In de hoop dat HK zelf komt met een binnenslaaptent met gaas daar waar de ramen zitten. Zo'n dichte binnentent is toch ook zonde. Dat kan echt beter! Ik zal er bij HK ook naar vragen.
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #53 Gepost op: augustus 06, 2012, 11:01:03 pm »

En ook waarbij de buiten ramen ook plastic zit.

Heb hk al mail gestuurd over het ongedierte.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Qwaqa

  • Gast
Re: Kyte slaaptent dichtmaken?
« Reactie #54 Gepost op: augustus 07, 2012, 03:07:51 pm »

Ondanks dat ik alle gaatjes - dacht ik - had dichtgestopt met washandjes hadden we toch mieren in onze slaaptent, zowel bij ons als in de kindertent XL.
Mieren zijn zo klein dat washandjes of ander vulmateriaal ze niet zullen tegenhouden om binnen te komen. Elk klein gaatje is voor een mier voldoende en als het interessant is ook voor zijn groepsgenoten. Volgens mij zouden ze zelfs bij onze Cabanon Columbia binnen kunnen komen bij de deur, waar een klein 'flapje' zit voor de volgende rits.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal