Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: afzetten kampeerplek voor kind  (gelezen 7910 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

boswachter

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 913
  • Merk: kampeermiddel : Europa Camper Futura 2015
Re: afzetten kampeerplek voor kind
« Reactie #45 Gepost op: maart 24, 2019, 08:55:29 pm »


Al eens aan een ebook gedacht? Dochterlief hier hetzelfde, heeft nu een hele bende boeken op haar ebook gezet. Kompakt, gaat lang mee en je houdt plaats over in de auto... (die dan wel weer gevuld wordt met iets anders... :))

Verstuurd vanaf mijn G8441 met Tapatalk
mijn dochter zweert bij papier…. en tweedehands ebooks liggen niet in charity shops ;-)
Gelogd

Rudy78

  • Gast
Re: afzetten kampeerplek voor kind
« Reactie #46 Gepost op: maart 24, 2019, 09:41:56 pm »

Zo zeg nog wat reacties op mijn oude post  :#

Maar even nog voor die het willen weten. We hebben dus geen afzetting gebruikt vorig jaar. Zo'n schapengaas kon ik niet vinden wat aan mijn wensen voldeed. En trouwens ook veel te duur.
Voordeel was dat ons manneke op zijn blote voeten dus echt niet over het zand liep... en aangezien de hele plek zand was bleef hij gewoon netjes op het tapijt onder de luifel.

Voor dit jaar een volgende "uitdaging". Meneer slaapt dus thuis in een groot bed. We willen hem nu dus in de slaapcabine laten slapen naast ons.... Scheelt natuurlijk wat bagage (campingbedje) ben benieuwd wat jullie ervaring hier mee is.. Als we met vakantie gaan is hij 3,5!
Gelogd

muis

  • Gast
Re: afzetten kampeerplek voor kind
« Reactie #47 Gepost op: maart 24, 2019, 10:40:06 pm »

Ik deed de rits dicht naar 1 bovenhoek, meestal waren ze zo moe dat de in no-time sliepen  :J
Gelogd

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Mercury 2011
Re: afzetten kampeerplek voor kind
« Reactie #48 Gepost op: maart 25, 2019, 09:17:38 am »

3,5 is een prima leeftijd toch om in een gewoon bed op de camping te slapen!
Rits dicht, kind is toch bekaf, en 's ochtends kunnen ze dan zelf een boekje pakken oid om zich te vermaken.
Gelogd

xray

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 639
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee GL 2016
Re: afzetten kampeerplek voor kind
« Reactie #49 Gepost op: maart 25, 2019, 01:13:26 pm »

Zo zeg nog wat reacties op mijn oude post  :#

Maar even nog voor die het willen weten. We hebben dus geen afzetting gebruikt vorig jaar. Zo'n schapengaas kon ik niet vinden wat aan mijn wensen voldeed. En trouwens ook veel te duur.
Voordeel was dat ons manneke op zijn blote voeten dus echt niet over het zand liep... en aangezien de hele plek zand was bleef hij gewoon netjes op het tapijt onder de luifel.

Voor dit jaar een volgende "uitdaging". Meneer slaapt dus thuis in een groot bed. We willen hem nu dus in de slaapcabine laten slapen naast ons.... Scheelt natuurlijk wat bagage (campingbedje) ben benieuwd wat jullie ervaring hier mee is.. Als we met vakantie gaan is hij 3,5!
Dat moet lukken want bij de Odyssee kan hij niet tussen de bak en bed rollen en als je de ritsen hoog dichtmaakt kan die er niet uit. Die van ons lag met 2,5 in de zijtent met rits dichtgebonden omdat hij soms wilde ontsnappen.... :H). En de oudste ligt naast ons vanaf een jaar of 3 in het grote bed.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal