Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Omlaag

Auteur Topic: Nieuw model Holtkamper: Nano  (gelezen 38058 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.786
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #75 Gepost op: november 26, 2018, 06:02:19 pm »

Persoonlijk vindt ik 3000 euro voor een camping keuken ook extreem duur. Voor die prijs mag er ook een vaatwasser in zitten  :K Gewoon inladen, opzetten en de vaat wordt op camping gedaan.

Nou dat valt best mee
Vorig jaar heb ik zelf mijn Basekitchen gemaakt, zie projecten in HK
Aan materialen was ik een €1.500 kwijt incl compressor koelkast
De uren heb ik niet geteld maar het waren er meer dan 40

Dan zit je samen al gauw aan de €2.700 - €3.000 rekening houdende dat HK met de inkoop van de materialen beter zit
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.862
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #76 Gepost op: november 26, 2018, 06:05:53 pm »

Persoonlijk vindt ik 3000 euro voor een camping keuken ook extreem duur. Voor die prijs mag er ook een vaatwasser in zitten  :K Gewoon inladen, opzetten en de vaat wordt op camping gedaan.
Van een Jametic zit ook al ruim over de 2000 euro. Die van de Holtkamper zit beduidend beter in elkaar en van betere materialen. En smoelt een stuk beter. Niks ten nadele van de Jametic overigens, die voldeed ons ook prima.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

carvers

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 222
  • Merk Vouwwagen: Rettenmaier Strada Gordigear Taiga 2018
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #77 Gepost op: november 26, 2018, 07:45:41 pm »

Prachtige wagen, top afgewerkt, maar waarom kost een grondzeil eur 1.295,--. Met goud afgebiesd of is het een tikfout?  :N
Gelogd

Marcel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 516
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #78 Gepost op: november 26, 2018, 07:56:04 pm »

Je vraagt naar de bekende weg . . . . Bij HK kent alles een net wat hogere prijs en er zal vast een goede reden zijn dat velen dat er voor over hebben.
Ik gebruik al 20 jaar alles van Apple. Ook niet bepaald goedkoop, maar ik zweer er bij.
Gelogd

carvers

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 222
  • Merk Vouwwagen: Rettenmaier Strada Gordigear Taiga 2018
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #79 Gepost op: november 26, 2018, 10:12:38 pm »

Ik begrijp het: winstmaximalisatie  :> Ik had bij Gordigear een voortent inclusief grondzeil en stokken voor eur 550,--  :P
Gelogd

RDDR

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 530
  • Merk Vouwwagen: Voorheen HK Kyte XL (MY2019) - nu een caravan
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #80 Gepost op: november 27, 2018, 09:48:29 am »

We gaan weer terug komen op een discussie die hier al vaak gevoerd is en op bijvoorbeeld het autotweek forum ook over auto's.

Prima dat jij blij bent dat je je Gordigear tent zo goedkoop hebt kunnen kopen. En ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent en respecteer dat.
Andersom zou het ook top zijn om dit zelfde begrip proberen op te brengen: de prijs is voor mij van ondergeschikt belang. Ik wil gemak, kwaliteit en iets dat mooi uit ziet. Gordigear valt voor mij dus al af op punt 3 bij de eerste foto die ik zie. En dan hebben we nog niet naar het doek gekeken, het frame (carbon bij een Kyte), de keuken enzvoorts.

Een Mercedes / BMW / Volvo is ook te duur als je kijkt wat een auto kost. Je kan 2 Dacia Sandero's nieuw kopen voor de optiepaketten op mijn auto.. Nou en? Zo goedkoop mogelijk van a naar b was niet mijn wens / vraag. Zo goedkoop mogelijk liggen in een opvouwbare tent op een aanhangwagen was ook niet mijn wens.

Ieder zijn voorkeur, maar om in elk topic over HK te gaan melden hoe duur ze zijn is net zo zinvol als in elk topic van Gordigear te gaan melden dat ze eruit zien als een jute aardappel zak op een paar stokjes. Of open een apart topic over 'waarom is HK zo duur', dan kunnen we het hier over de Nano hebben. Is mij ook best, ik zal nog aan 'waarom zo duur'-topic deelnemen ook.
« Laatst bewerkt op: november 28, 2018, 02:02:22 pm door RDDR »
Gelogd

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #81 Gepost op: november 27, 2018, 12:28:55 pm »

Citaat
dan kunnen we het hier over de Nano hebben
Dat lijkt me nou een prima plan!

Wij zijn inmiddels in Bunnik geweest waar de wagen helaas weer stond ingeklapt. Wel zijn we uitgebreid geinformeerd door de verkoper en nog steeds heel enthousiast. Wij hebben nu een astro met zelf gemaakt keukentje die we zo over zouden kunnen zetten. Zodra Holtkamper een mooie oplossing voor een luifeltje boven de dissel (en dus boven de keuken) bedenkt zijn wij helemaal tevreden. We hebben ze daar direct maar een leuk idee voor aan de hand gedaan. Als dat er van komt wordt ie nóg mooier  ;)
Gelogd

RDDR

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 530
  • Merk Vouwwagen: Voorheen HK Kyte XL (MY2019) - nu een caravan
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #82 Gepost op: november 27, 2018, 12:46:00 pm »

Jammer dat hij ingeklapt stond. Ik was wel benieuwd of de mijn inziens typische verhoudingen tussen de grote luifel en de kleine wagen zelf in werkelijkheid beter uit zag dan op de foto.
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 722
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #83 Gepost op: november 27, 2018, 03:12:40 pm »

Willen ze dat ding dan niet even uitklappen voor een geïnteresseerde potentiele koper, of kost in- en uitklappen teveel tijd..... Of is ie stuk....
Gelogd

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #84 Gepost op: november 27, 2018, 04:02:11 pm »

De tent was inmiddels weer van de wagen af dus er viel niet veel op te zetten helaas. Het verhaal was dat het een eerste demomodel was die nu op allerlei kleine punten werd aangepast. Hij zou wel deze winter al in productie worden genomen.
Gelogd

PenH

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 844
  • Merk Vouwwagen: CC-Flexi Comfort
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #85 Gepost op: november 27, 2018, 04:31:56 pm »

Uitklappen mag pas volgende week woensdag ;-)
Gelogd

Marcel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 516
  • Merk Vouwwagen: Cabanon
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #86 Gepost op: november 28, 2018, 12:40:57 pm »

Ik begrijp het: winstmaximalisatie  :> Ik had bij Gordigear een voortent inclusief grondzeil en stokken voor eur 550,--  :P

Nou nee, geen winstmaximalisatie. Gewoon een kwestie van vraag en aanbod.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.862
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #87 Gepost op: november 28, 2018, 12:58:08 pm »

Nou nee, geen winstmaximalisatie. Gewoon een kwestie van vraag en aanbod.
Ja. En als het iemand niet aan staat, dan verder shoppen. Maar niet lopen zeuren. Dan lijkt het er op of je het graag wilt hebben, maar niet wilt betalen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

h2o

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 250
  • Merk Vouwwagen: HK Kyte S 2012
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #88 Gepost op: november 28, 2018, 01:59:20 pm »

Ja. En als het iemand niet aan staat, dan verder shoppen. Maar niet lopen zeuren. Dan lijkt het er op of je het graag wilt hebben, maar niet wilt betalen.

volledig mee eens. Ook met Rddr trouwens!
Gelogd
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car....

carvers

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 222
  • Merk Vouwwagen: Rettenmaier Strada Gordigear Taiga 2018
Re: Nieuw model Holtkamper: Nano
« Reactie #89 Gepost op: november 28, 2018, 02:33:37 pm »

Ja. En als het iemand niet aan staat, dan verder shoppen. Maar niet lopen zeuren. Dan lijkt het er op of je het graag wilt hebben, maar niet wilt betalen.

Dat is het met platte tekst. Die kan leiden tot een misverstand. Wij hebben zelf twee nieuwe Holtkampers gehad. Dus wij kennen de prijsstelling bij Holtkamper  :J en ook de goede kwaliteit en uitstraling en noem alles maar op. En ik klaag niet, mij viel alleen die relatief hoge prijs op van eur 1.295,-- voor een stukje PVC bisonyl met goude randjes.... (lees klitteband) that's all. En gelijk vallen hier een paar mensen over me heen, waar ik het lef vandaan haal om er iets kritisch over te zeggen  ::), weer gelukt  :H   :#
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal