Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Extra gaatjes maken in uitschuifbare tentstokken  (gelezen 2766 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroenbrs

  • Gast
Re: Extra gaatjes maken in uitschuifbare tentstokken
« Reactie #15 Gepost op: juni 20, 2017, 07:52:14 am »

Oh wat vervelend, tot nu toe heb ik altijd wel positieve verhalen over hen gehoord. Heb je wel contact met ze hierover?
Ja, ze doen zich geen moeite en het lijkt ze niets te interesseren. We hadden voor onze vorige vouwwagen ook bij Ridderbeks een speciale matras gekocht voor €400,- (vorig jaar gekocht) Bij de koop vroegen wij speciaal of die matras in de nieuwe vouwwagen past, want dat was erg belangrijk.... ja zeker past die werd er gezegd.... niet dus.... vervolgens doen ze daar niets mee. Wij ook aangegeven dat we over de hele gang van zaken uiterst ontevreden zijn! Achteraf willen we ook nog een extra luifel bestelen.... dan verwacht je toch dat ze de €400,- een klein beetje compenseren door iets van de luifel van €470,- af te doen.... nee daar kan niets van af.....grrrr......wij hebben al €400,- aan de broek hangen.....gaat er na veel bedelen 70 van af.
De luifel was bij de leverancier op voorraad, en was zo daar.....niet dus, nu ruim een maand later nog niets.... we hebben gezegd dat we hem wel ergens anders bestellen.... en dit is maar 1 van de discussies....
De volgende keer rijden we wel wat verder voor een vouwwagen.
Zo'n slechte firma hebben wij nog nooit mee gemaakt!

Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk

Gelogd

Base575

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11
Re: Extra gaatjes maken in uitschuifbare tentstokken
« Reactie #16 Gepost op: juni 21, 2017, 12:26:33 am »

Ik zou naar de Wit in Schijndel gaan. Ze zijn de importeur van Cabanon/Europa Camper. Ik ben nog geen gebruik gemaakt van de werkplaats, maar hoor wel goede verhalen. Dit soort dingen worden snel en goedkoop opgelost.

Verstuurd vanaf mijn Life One X2 Mini met Tapatalk

Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal