Bagage in de disselbak is misschien idd de simpelste oplossing. Ik neem nu wel een electrische fiets mee, dus weet niet wat het met de kogeldruk doet. Maar van de andere kant gebruik ik hoofdzakelijk omdat ik geen zin heb om uit te leggen waarom ik wel een vouwwagen opbouw, maar toch een rolstoel nodig heb. Misschien eens tijd om daar toch maar overheen te stappen....
Easybase ziet er veelbelovend als basis uit. Ik zou dan ook zonder vouwwagen gebruik ervan kunnen maken.
Vriend zag nog beren op de weg: de schroeven trillen nu al lid op de camping paadjes (met lock-tight voor de experts). En ik heb e-motion wielen, en met regen achter een auto is toch wel iets anders dan regen met 6kmh. Verder heb je de verzekering... Wat als er iets gebeurd....
Allemaal dingen die me toch doen twijfelen.
Herkenbaar! Mijn moeder heeft ook een tijd (10jr) in een rolstoel gezeten en werd ook helemaal gek (bij wijze van spreken) van het altijd maar moeten uitleggen wat er aan de hand was. Vooral als je dan ook nog wel een stukje kunt lopen is de verwarring compleet en snappen de mensen er niets meer van. Daar doe je niets aan, denk ik, maar het is wel vreselijk zonde als je daarom dingen gaat laten. Zo te lezen is dat hier gelukkig niet het geval! :)106]
Electronica en water is geen fijne combinatie en vanaf de auto kan er nogal wat prut richting de vouwwagen geslingerd worden. Daarom ook het idee van de disselbak voor je spullen. Wel een waterdichte nemen :)6]
Kogeldruk is zeker iets om op te letten. Het mooie van jouw Venezia is dat deze geen wielkasten heeft. De as met het wiel zit volledig onder de wagen. In theorie kun je de as dus een stukje naar voren verplaatsen om zo de kogeldruk te verlagen. Ik heb er zelfs een instructie van gevonden:
https://www.cc-club.nl/index.php/wagen/117-verplaatsen-as-cc-venezia Een aanhanger specialist kan dit waarschijnlijk wel uitvoeren.