Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Scheur in tentdoek  (gelezen 3197 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

brasser

  • Gast
Scheur in tentdoek
« Gepost op: april 01, 2011, 02:31:55 pm »

Hallo,

Wij hebben een AK allure waarvan er in het uitklapdeel van het dak een stiknaad gescheurd is.
Om dit door een zeilmakerij opnieuw te laten stikken, moet het tentdeel van de wagen losgenomen worden.
Mijn vraag:
-heeft iemand hier ervaring mee ?
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Scheur in tentdoek
« Reactie #1 Gepost op: april 01, 2011, 08:37:35 pm »

Wij hebben op dit moment de wagentent van de wagen af, hij zit aan het frame met banden die je kunt strikken en dus ook zo los kunt maken.
Gelogd

Jofiena

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 104
  • Merk Vouwwagen: Jamet Easy
Re:Scheur in tentdoek
« Reactie #2 Gepost op: april 01, 2011, 09:47:37 pm »

Wij hadden verleden jaar ook de tent van de wagen afgehaald. Omdat hij op de naad gescheurd was.
Hij zat bij ons met lusjes vast aan de stangen. Die hebben we losgemaakt en voorzichtig de tent eraf gehaald.
Later toen de gemaakt was hebben we hem er weer over heen gedaan en vastgestrikt.
Gelogd

brasser

  • Gast
Re:Scheur in tentdoek
« Reactie #3 Gepost op: april 04, 2011, 06:21:16 pm »

Bedankt voor jullie reactie.

Klein vraagje nog:
ging het in jullie geval ook om een alpen kreuzer?
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Scheur in tentdoek
« Reactie #4 Gepost op: april 04, 2011, 07:43:56 pm »

bij ons kan je de buizen uitelkaar schuiven en dan kan je de tent er ook af halen en de tent die we er nu over hebben zitten zit met drukknopjes
Gelogd

Jofiena

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 104
  • Merk Vouwwagen: Jamet Easy
Re:Scheur in tentdoek
« Reactie #5 Gepost op: april 16, 2011, 10:56:47 pm »

Nee, bij ons was het een Conway. En wij hebben familie die bij een zeilmakerij zit. Die kon het dus op van die prof. naaimachines maken.

Wij hebben nu sinds pas wel een Alpen Kreuzer. Begin juni gaan wij hier voor het eerst mee kamperen. Hoe het hiermee zit weet ik eigenlijk niet.
Wij hebben hem al wel op een middag op gezet. Toen we de wagen een beurt hadden laten geven, hadden we hem toch. Weten nu wel hoe
die opgezet moet worden. (hebben hem bij het halen ook opgezet, maar dat was al weer een half jaar terug)

Ik heb eigenlijk niet opgelet hoe het bij de Alpen Kreuzer nu zit. (de onze is een prestige van ik geloof 1992)
Maar als je de wagen uitklapt, moet je volgens mij wel kunnen zien hoe het in elkaar steek.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Scheur in tentdoek
« Reactie #6 Gepost op: april 16, 2011, 11:00:46 pm »

Bij ons ook een Conway
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal