Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.Heb je de activerings-mail niet ontvangen?
Een líter?
maar gevoelsmatig zijn die percolators voor mij toch meer werk.....
Nespresso. Thuis en op de camping. Drie jaar geleden speciaal voor de vouwwagen een apparaat gekocht. Cups gaan gewoon mee. Ik vind het heerlijke koffie, makkelijk gezet. En nee ik heb geen haast op vakantie, maar gevoelsmatig zijn die percolators voor mij toch meer werk.....
En senseo... wel eens nagedacht over wat daar naast koffie in zit? Gelatine, varkensbot dus, nou dat wil ik niet in mijn koffie...
Haha, dat is dus een soort van "koffiezakje" , leuk ding als je net als ik alleen koffie drinkt.Ik heb nog wel even een opmerking met betrekking tot percolators. Ik gebruikte op de camping al vrij lang een aluminium percolator, en die heb ik onlangs vervangen door een model van de ikea wat van RVS is. Ik heb namelijk begrepen dat je van aluminium percolators een flink verhoogde kans op Alzheimer hebt (en ik ben nu al vergeetachtig, dus dat kan ik er niet bij hebben ). Voor geinteresseerden: http://journal.frontiersin.org/article/10.3389/fneur.2014.00212/abstract
Thuis een Bialetti Venus (ivm inductie) In de VW een Bialetti Kitty. Beide stainless.