Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: (Instructieboekje)Trigano - Oceane  (gelezen 11986 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bartvu

  • Gast
(Instructieboekje)Trigano - Oceane
« Gepost op: augustus 21, 2008, 12:43:50 am »

Originele gebruiks -en onderhouds handleiding voor TRIGANO - Océane, enkel de Engelstalige versie.


(Instructieboekje)
« Laatst bewerkt op: februari 14, 2009, 10:27:41 am door Alex »
Gelogd

antonva

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 67
  • Merk: kampeermiddel : Aart Kok Tuareg
  • Welk kampeermiddel : Vouwwagen
Re:(Instructieboekje)Trigano - Oceane
« Reactie #1 Gepost op: april 06, 2009, 12:42:22 am »

zie nog steeds op tegen het voor de eerste keer opzetten van de voortent, maar met wat ik hier net heb gedownload zou het een stuk makkelijker moeten gaan. thanx!
Gelogd
"due to the current economic situation the light at the end of the tunnel will be turned off until further notice"

screech

  • Gast
Re:(Instructieboekje)Trigano - Oceane
« Reactie #2 Gepost op: april 06, 2009, 07:52:56 am »

zie nog steeds op tegen het voor de eerste keer opzetten van de voortent, maar met wat ik hier net heb gedownload zou het een stuk makkelijker moeten gaan. thanx!

Ik heb de volgende tip gekregen:

NIET de hele tent opzetten en dan aan de wagen proberen te koppelen. Dat lukt niet.
Beter is het om eerst de (drie) stokken met de haakje in de gaatjes van de stokken van de wagen te 'hangen', en dan aan één zijde de tent naar voren toe uit te bouwen, dan de middelste (hoogste) stokken aankoppelen, en dan de andere zijde aankoppelen. Wij hebben er een stok bij die je naar de deur kan plaatsen, zodat hier meer stabiliteit in je tentdoek komt al je de deur open hebt. Deze stok kan je uitstekend gebruiken als hulpstok (extra steun) tijdens het opzetten.
Gelogd

xindar

  • Gast
Re:(Instructieboekje)Trigano - Oceane
« Reactie #3 Gepost op: april 06, 2009, 10:29:36 am »

Ik heb de volgende tip gekregen:

NIET de hele tent opzetten en dan aan de wagen proberen te koppelen. Dat lukt niet.
Beter is het om eerst de (drie) stokken met de haakje in de gaatjes van de stokken van de wagen te 'hangen', en dan aan één zijde de tent naar voren toe uit te bouwen, dan de middelste (hoogste) stokken aankoppelen, en dan de andere zijde aankoppelen. Wij hebben er een stok bij die je naar de deur kan plaatsen, zodat hier meer stabiliteit in je tentdoek komt al je de deur open hebt. Deze stok kan je uitstekend gebruiken als hulpstok (extra steun) tijdens het opzetten.

super wat een goed idee om die extra stok te gebruiken waarschijnlijk moet hij nu zo in elkaar staat bedankt voor de tips hier
Gelogd

famersfoort

  • Gast
Re:(Instructieboekje)Trigano - Oceane
« Reactie #4 Gepost op: juni 02, 2009, 09:18:32 am »

De handleidng voor het opzetten en het onderhoud van de vouwwagen geeft aan dat het bestand niet goed is.
Heeft iemand wel een werkende versie?

Gelogd

mr4hughz

  • Gast
Re:(Instructieboekje)Trigano - Oceane
« Reactie #5 Gepost op: juni 02, 2009, 09:33:42 am »

ik heb de alle 3 de downloads die hier staan voor de trigano voor je gecontroleerd  maar ik kan geen fout ontdekken
wellicht is je pdf lezer (adobe reader) stuk ?
Gelogd

fish

  • Gast
Re:(Instructieboekje)Trigano - Oceane
« Reactie #6 Gepost op: juni 02, 2009, 09:32:28 pm »

Ik kan hem ook gewoon openen.  :?
Gelogd

screech

  • Gast
Re:(Instructieboekje)Trigano - Oceane
« Reactie #7 Gepost op: juni 02, 2009, 10:35:54 pm »

@famersfoort

Al het nu echt niet lukt, stuur me dan even een persoonlijk bericht, dan stuur ik je de bestanden wel even door.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal