Gekocht met de ledenpas

Gestart door Richard, januari 16, 2010, 10:54:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

hmmm jammer zal even mailen wat er aan de hand is vanavond
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

CenC

Fijn Alex, vorig jaar gaven ze nog korting. Gelukkig voor mij gaven ze dezelfde korting ook bij de Thuiszorg Omringpas...

Sandrake

Helemaal geweldig! De matrasvakman staat er nog tussen zie ik. Daar zullen we dan eens een nieuw matras bestellen :-)

Alex

Citaat van: CenC op juni 13, 2014, 12:40:59 PM
Fijn Alex, vorig jaar gaven ze nog korting. Gelukkig voor mij gaven ze dezelfde korting ook bij de Thuiszorg Omringpas...
En anders hadden wij ervoor gezorgd dat je de korting had gekregen. ;)

Beste Alex,

Helaas is dit niet goed gegaan bij een collega van me.

Onze excuses hier voor.

Mocht de klant nog korting willen kan dit in de winkel geregeld worden op vertoon van kassa bon.

Indien u naar aanleiding hiervan nog vragen heeft, verneem ik dat graag.

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

CenC

Citaat van: Alex op juni 13, 2014, 05:31:36 PM
En anders hadden wij ervoor gezorgd dat je de korting had gekregen. ;)

Beste Alex,

Helaas is dit niet goed gegaan bij een collega van me.

Onze excuses hier voor.

Mocht de klant nog korting willen kan dit in de winkel geregeld worden op vertoon van kassa bon.

Indien u naar aanleiding hiervan nog vragen heeft, verneem ik dat graag.

Okay, vreemd want het was wel een vaste verkoopster. En het was ook niet druk. Maar top van je dat je er al achteraan bent gegaan.
Ik zal de volgende keer weer proberen met de clubpas. Greetz!!

Alex

Fouten maken maakt ons menselijk. ;)

Dwarreltje

Gisteren mijn slag geslagen  bij Erica:
tentzeil, jerrycan, gasflesjes, stormlamp met lonten en olie, borden, kommen, bestek, minicompressor, schepje/houweel, fietsbeschermer (voor mijn opvouwbare bolderkar die op vw gaat), wasmiddel, pannenset, batterijen.
:P

Alex

Kijk dit is nog eens echte korting krijgen.

Dwarreltje

Citaat van: Alex op juni 26, 2014, 07:25:30 AM
Kijk dit is nog eens echte korting krijgen.
Ik was niet voor niets zo ongeduldig  :+ Mijn boodschappenlijstje lag allang klaar maar zonder pasje vond ik beetje zonde... Over 7 weken pas vertrekken, maar de voorpret is al halve pret :>

Marjootje

zijn alle bedrijven nog in de running voor de kortingen? zie ineens staan dat froli-star ook 10 % geeft (heb ik net bij een ander besteld  :I ) als dat zo is, kijk ik ff of ik kan annuleren, scheelt toch al gauw zo'n 23 euries... (maar waar is nu mn pasje?)

Alex

Wij hebben geen bericht gehad dat ze het niet meer geven.
Maar een mailtje naar hun is wel aan te raden.

Marjootje

Mail is verstuurd, hebben ze alleen lid/ pasnummer nodig? of ook kopie pas?

Alex

Verschild per aanbieder.
Zullen ze je wel uitleggen.

muis

Bij Erica, nieuw tenttapijt, een skottel, een tafel, slaapzak en nog wat klein spul. :>

herowebe

Citaat van: muis op mei 27, 2015, 05:53:43 PM
Bij Erica, nieuw tenttapijt, een skottel, een tafel, slaapzak en nog wat klein spul. :>

Was je oude nieuwe tenttapijt niet mooi meer? Dat heb je met gasten die er rode wijn overgooien....!  ::)