Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Frame voortent  (gelezen 2038 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

barnke

  • Gast
Frame voortent
« Gepost op: juli 31, 2013, 09:04:12 am »

Hai,

Wij hebben 2 jaar geleden een scout pivo (deluxe) overgenomen incl een meter extra voortent.
En deze ook altijd incl die meter opgezet.
Nu zou ik graag een keer die meter voortent er tussen uithalen, maar welke buizen in het frame kan ik dan weg laten? Zijn dat die eerste drie die aan de wagen vast zitten of ergens in het midden? en hoe zit het met de (extra) zij buizen die van de zijkant naar de nok lopen (met klemmetjes). Heb ik die dan nog nodig? En de extra staander in het midden (met voetje). Ik heb helaas geen enkele beschrijving o.i.d meer.

Gr.
Arne
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Frame voortent
« Reactie #1 Gepost op: juli 31, 2013, 10:04:10 am »

Die extra staanders en de stokken tussen de nok en zijkant heb je dan niet meer nodig.

Wat betreft de dakliggers en nokligger weet ik het niet meer precies (wij hebben onze pivo 3 jaar geleden verkocht)
Ik weet dat er buizen in elkaar kunnen schuiven maar of je daar diemeter mee kunt opvangen dat weet ik niet meer.
Wij hadden altijd de hele lengte van de tent op staan en vonden die ruimte wel lekker.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Frame voortent
« Reactie #2 Gepost op: juli 31, 2013, 10:24:14 am »

Misschien heb je hier wat aan: http://www.whatspace.nl/onze-jongens/scout-pivo.html

en anders kan je altijd vragen of de eigenaar van een pivo de handleiding wil kopieren/ fotograveren. Misschien die van deze advertentie: http://www.speurders.nl/overzicht/caravans-en-kamperen/vouwwagens/vouwwagen-scout-pivo-132887554.html
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

barnke

  • Gast
Re: Frame voortent
« Reactie #3 Gepost op: juli 31, 2013, 10:59:48 am »

Hey, bedankt!

Het fotootje op de "onze jongens" site maakte direct een heleboel duidelijk.
Ik weet genoeg   WW
Gelogd

Rubroek

  • Gast
Re: Frame voortent
« Reactie #4 Gepost op: juli 30, 2014, 02:12:40 pm »

Hallo Barnke,
Mocht je het tussenstuk kwijt willen, wij zouden hem graag over willen nemen, incl de stokken.
Mocht er iemand anders zijn die z'n tussenstuk incl stokken kwijt wil, reageer gerust!
vriendelijke groet, Ruud
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal