Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Hoe heten deze kasten?  (gelezen 6444 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarionMulder

  • Gast
Hoe heten deze kasten?
« Gepost op: augustus 23, 2011, 09:30:06 pm »

Hallo allemaal,

Ik heb even een fotootje gejat van MP.

Kan iemand mij vertellen hoe de kasten op de foto heten (Dus de hoge en de lage, brede kast) Ik wil deze ook graag aanschaffen voor in onze Jamet.

Gelogd

djaanhetrot

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 71
  • Merk: kampeermiddel : HK kyte xl
Re:Hoe heten deze kasten?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 23, 2011, 09:37:02 pm »

Hoi Marion,

Wij hebben ongeveer dezelfde hoge kast. Bij ons staat er campers collection DEFA op.

Bij ons zitten er ook zakken aan de zijkant.

Geen idee waar hij weg komt; hij zat bij de vouwwagen..

groeten,

DJ
Gelogd

MarionMulder

  • Gast
Re:Hoe heten deze kasten?
« Reactie #2 Gepost op: augustus 23, 2011, 09:41:18 pm »

Tsja, of je googeld even.. campingkasten dus..

Iemand een tip waar deze niet al te duur aan te schaffen zijn?
Gelogd

CenC

  • Gast
Re:Hoe heten deze kasten?
« Reactie #3 Gepost op: augustus 23, 2011, 09:49:16 pm »

Uiteraard op MP. Deze kasten zijn niet echt goedkoop, maar misschien nu bij uitverkoop ergens te koop.
Er zijn kampeershops genoeg...
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re:Hoe heten deze kasten?
« Reactie #4 Gepost op: augustus 23, 2011, 09:54:59 pm »

Voorbeeldje:

http://www.de-wit.nl/nl/webshop/campingmeubelen/campingkast

Zijn overal te koop lijkt me.
Gelogd

MarionMulder

  • Gast
Re:Hoe heten deze kasten?
« Reactie #5 Gepost op: augustus 23, 2011, 09:59:54 pm »

Ik had het gezien inderdaad. Maar vind ze best nog vrij prijzig. Zijn er alternatieven? (Buiten MP om natuurlijk, want daar kan ik ook altijd nog eens sneupen)
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Hoe heten deze kasten?
« Reactie #6 Gepost op: augustus 23, 2011, 10:59:26 pm »

Bij Erica hebben ze deze kasten ook, je krijgt met de clubpas (kost 10 euro) 10 % korting op alles in de kampeershop :J
Gelogd

mvdkant

  • Gast
Re:Hoe heten deze kasten?
« Reactie #7 Gepost op: augustus 24, 2011, 12:10:22 am »

ik heb dezelfde hoge kast,heb ik bij obelink vandaan en kostte ? 39.95 en is volgens mij van het merk combicamp
na het voorjaarsklapweekend van de vouwwagenclub heb ik deze kast (5 dagen oud) gemold bij het uit elkaar halen omdat de buizen behoorlijk klemmen in de hoekstukken.
gelukkig was deze kast met een normale naaimachine weer te reapreren.
kwaliteit is verder wel oke.
« Laatst bewerkt op: augustus 24, 2011, 12:12:17 am door mvdkant »
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re:Hoe heten deze kasten?
« Reactie #8 Gepost op: augustus 24, 2011, 08:27:36 am »

Obelink heeft dit type kast van meerdere merken/kwaliteiten/prijzen, kan je kiezen wat je wilt :W :W
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:Hoe heten deze kasten?
« Reactie #9 Gepost op: augustus 24, 2011, 10:35:49 am »

De campinkasten zijn inderdaad erg handig.

Er zit wel een groot verschil in de snelheid van het opzetten.
Je hebt de kasten die je met buizen in elkaar moet zetten als een bouwpakket geleverd in een nette tas (da's bijvoorbeeld ook de hoge kast van de foto) daar kun je gauw 10-15 minuten mee bezig zijn. En ook het uit elkaar halen duurt even.
Dan heb je de snellere opklapbare/opzetbare kasten (zoals de lage kast op de foto) die zet je in 1-2 minuten op.

Wij hadden toen we nog met de tent gingen 2 hoge en 2 lage kasten om alle spullen netjes in op te bergen, daarnaast nog een keukenkast.
Kwam er op neer dat mijn vrouw ongeveer een zo'n 45-50 minuten kasten aan het bouwen was terwijl ik de tent kon opzetten en afspannen.

Aangezien ik daar geen zin meer in had hebben we alle kasten verkocht (als warme broodjes) op marktplaats en heb nu alleen snelle kasten teruggekocht, dat scheelt enorm in tijd en zijn qua stevigheid prima.

Let ook op het gewicht van die dingen, 10-20 kilo is niet vreemd (vooral als je een grote hebt) kost ook weer laadvermogen, vooral als je er meerdere hebt.

Er zit ook een verschil in de achterkant waar je op moet letten als je schuine wanden hebt in de vouwwagen anders kost het teveel vloeroppervlak, dat is vooral bij hoge kasten van belang. Bij Obelink hadden we kasten gekocht die een gebogen achterkant hadden, die kromming past prima in onze grote tent. (het centrale deel was een koepel)

Als je nog voldoende tijd hebt zou ik wachten tot volgend jaar voor het campeerseizoen staan er vaak (verschillende) kasten bij de ALDI of LIDL in de aanbieding, dat kan tientallen euro's schelen met de winkels.
Zo heb ik mijn keukenkast (superding) bij de ALDI voor 49,95 gekocht terwijl dezelfde bij Obelink (en die zijn al goedkoop) voor 59,95 staat en op internet kun je dezelfde kast vinden tot 79,00 euro.

Keuze maken op
-systeem
-vorm
-prijs

Succes met zoeken
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal