Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Kratten/bakken Campooz  (gelezen 11518 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RoosvdV

  • Gast
Kratten/bakken Campooz
« Gepost op: juli 10, 2018, 10:58:51 pm »

Hoera! We gaan ervoor en rijden volgende week nog weg met onze Lazy Jack! Heel veel zin in deze upgrade na onze trouwe Jamet uit 1998...
Ik zie op dit forum het een en ander over kratten/bakken maar nog zonder maten enzo.
Mijn vraag is dan ook: welke kratten/bakken gebruiken jullie en wat zijn de beste tips en trucs?
Alvast dank!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #1 Gepost op: juli 11, 2018, 08:15:40 am »

Heel veel plezier met de Lazy Jack, Campooz zelf heeft ook bakken, mogelijk kun je iets met die maten https://campooz.com/accessoires/
Gelogd

Michel9

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11
  • Merk Vouwwagen: Conway Cruiser
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #2 Gepost op: juli 11, 2018, 09:53:23 am »

Wij gebruiken in onze net aangeschafte Lazy Jack voor de luifel en de zij/voorschermen 2 doorzichtige kratten van de Blokker, volgens mij zijn deze 70x40x44 cm.
Hier past alles net in, de deksels gaan er dan niet meer op omdat de kratten iets vervormen.
Voor de rest gebruiken we de Unibox van Curver, de grijze versie kleurt mooi bij het geheel.
De kratten van Campooz zelf zijn erg mooi, maar ook erg kostbaar.
Gelogd

Venkelstraat

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 93
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #3 Gepost op: juli 11, 2018, 01:58:21 pm »

Hoera! We gaan ervoor en rijden volgende week nog weg met onze Lazy Jack! Heel veel zin in deze upgrade na onze trouwe Jamet uit 1998...
Ik zie op dit forum het een en ander over kratten/bakken maar nog zonder maten enzo.
Mijn vraag is dan ook: welke kratten/bakken gebruiken jullie en wat zijn de beste tips en trucs?
Alvast dank!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De Campooz kratten zijn silverline kratten/euronorm kratten. Ff zoeken op het WWW. Je kunt ze zelf heel veel goedkoper bestellen. Voordeel is dat de verschillende maten op elkaar passen. Wij hebben 1 grote voor boodschappen, een paar middelmaatjes voor haringen, scheerlijnen, kampeerzooi etc. Nog een lage grote voor de gasflessen, kooktoestel, en nog wat zooi.
De enige tip die ik nu heb: op de luifel boven de kinderslaapkabine een extra scheerlijntje aan het lusje in het midden en iets naar beneden spannen zodat er geen water op blijft staan. Stond bij ons op nacht 1 een paar emmers vol in .....
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #4 Gepost op: juli 11, 2018, 03:04:07 pm »

En als je maling hebt aan of de kratten bij de vw passen....... En voor budget gaat.....  Bananendozen.... gratis....  50x40 cm en 25 cm hoog. En sterk zat.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

RoosvdV

  • Gast
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #5 Gepost op: juli 11, 2018, 05:39:17 pm »

Dank voor de tips!
Heeft iemand toevallig een foto van de inrichting van de bak?
Bij onze oude vouwwagen zat de voortent in een grote zak. Hebben jullie deze nu allemaal in kratten zitten?
En wat doen jullie met de luifel? Laat je die aangeritst of gaat die ook in een krat? Onze verkoper vertelde dat je deze er gewoon aan kan laten zitten.
Gelogd

Blokje

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 15
  • Merk Vouwwagen: CampooZ Lazy Jack
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #6 Gepost op: juli 22, 2018, 03:13:34 pm »

Wij hebben de voortent en stokken gewoon bovenop de wagen liggen. de wagenbak  is gevuld met euronormbakken ( oppervlak van 120 bij 100) een ruimte voor tafel, stoelen, extra tentje ( 55 bij 130), het keukentje en daarnaast nog een smal strookje ( 10cm) waar bezemsteel en een tenttapijt zitten. Daarmee is de bak helemaal vol😀😀😀
Gelogd

RoosvdV

  • Gast
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #7 Gepost op: juli 22, 2018, 03:15:22 pm »

Wij zijn inmiddels ook vertrokken met de tenten, stokken, 4 stoelen en tafel bovenop en al onze andere huisraad in de wagen. In grote kratten, ook hier heel handig voor bijvoorbeeld het speelgoed.
Gelogd

g11ling

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 565
  • Merk Vouwwagen: Campooz Fat Freddy II met Ugly Betty
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #8 Gepost op: februari 12, 2019, 11:09:33 pm »

Heb inmiddels al uitgevonden dat de euronorm/silverline kratten goed in de wagen passen. Hoeveel van welke maat hebben jullie in gebruik en wat doen jullie dan allemaal in bakken? En wat ook niet?

 We hebben ook het keukentje bijgekocht, ik zie (oa op fb) foto's voorbijkomen waarbij het keukentje gewoon open in de wagenbak wordt vervoerd.
Vervoeren jullie de keuken leeg of ingericht?
Gelogd
Ik klap, jij klapt, wij klappen

Venkelstraat

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 93
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #9 Gepost op: februari 13, 2019, 05:24:32 pm »

Heb inmiddels al uitgevonden dat de euronorm/silverline kratten goed in de wagen passen. Hoeveel van welke maat hebben jullie in gebruik en wat doen jullie dan allemaal in bakken? En wat ook niet?

 We hebben ook het keukentje bijgekocht, ik zie (oa op fb) foto's voorbijkomen waarbij het keukentje gewoon open in de wagenbak wordt vervoerd.
Vervoeren jullie de keuken leeg of ingericht?
Ik heb inmiddels een dissel kist geplaatst, wordt opnieuw passen en meten :)3] wij hebben 2 kratten met deksel die in de keuken passen. Ze gaan net door de opening heen. Tijdens transport zit daar de pannen, borden bestek etc in. Bestek zit in een bestekbak.
Er is dan nog wat ruimte over voor andere losse spullen.
Op locatie gaan die spullen los in de keuken en gebruiken we 1 bak voor de vuile vaat, de anderen voor groente en fruit. Dan staan ze onder de keuken.
Zijn geen silverline kratten, komen bij de vrijbuiter vandaan.
Gelogd

mhooghiemstra

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 10
  • Merk Vouwwagen: CampooZ Fat Freddy*
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #10 Gepost op: februari 28, 2019, 12:27:18 pm »

Ik ben zelf ook op zoek geweest naar geschikte bakken voor onze nieuwe campooz.
Ik kwam uit op rakobakken.nl. Die hebben kisten https://rakobakken.nl/rako-kisten.html die je mooi kan afsluiten.
Ik ben ze nog niet goedkoper tegengekomen. Wel komen er nog 15 euro verzendkosten bij en de prijzen zijn exclusief BTW. Kijk goed naar de kleine prijsjes
Gelogd

Fam. Lucassen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 50
  • Merk Vouwwagen: Cabanon malawi 2
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #11 Gepost op: maart 04, 2019, 08:55:55 am »

Hoi hoi,

wij gaan waarschijnlijk ook voor de Lazy jack! nog even een afspraak maken bij de wit en kijken wat er nog mogelijk is.

ben uiteraard al op zoek gegaan naar de zaken eromheen wat praktisch en krattenboer.nl heeft ook betaalbare kratten met deksel. volgens mij zijn het precies dezelfde als campooz verkoopt.
zijn in een aantal maten te krijgen
Gelogd

Stiebe

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 176
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping/Trekking
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #12 Gepost op: november 30, 2019, 09:10:03 am »

Ik ben na wat puzzelwerk uitgekomen op kratten van Schiphorst. Ik heb er totaal 14 stuks besteld in verschillende hoogtes. Ik heb totaal 7 stapels met kratten (40x60) met een maximale hoogte van 47cm (vb 2x 23,5 en 33,5+13,5). We hebben kratten met deksel (volledig afgesloten, ook geen open handvat) en open kratten. De volledig afgesloten kratten gebruiken we voor kleding en boodschappen. Geen enge beestjes tussen de kleren, en geen muizen in de beschuit ;-)
Uiteindelijk best een investering, maar geen weggegooid geld vind ik. Voor  een krat van bv 60x40x23,5 betaalde ik €22,50, deze staat nu in de Campooz prijslijst voor €59,50. Dat is de moeite wel waard. 

Ik heb voor de Lazy Jack lang getwijfeld of we het Easy Load systeem zouden aanschaffen. Maar nu ik alles opgeborgen heb in kratten, en verder geen losse rotzooi in de bak wil, was dat naar mijn idee een overbodige luxe. Wanneer de tent is opgezet is de ruimte toch ook goed bereikbaar.
Gelogd
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

Carolo

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 16
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango GD
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #13 Gepost op: januari 03, 2020, 06:17:10 pm »

Even een ander vraagje over de campooz-kratten / silverline / euronorm (allemaal hetzelfde hoe ik het lees): hoe stevig zijn deze? Kun je deze bijvoorbeeld als opstapje gebruiken? (Even praktisch of er een inklap-keuken-opstap trapje mee moet ;))
Gelogd

Robert2019

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Campooz Fat Freddy 2020
Re: Kratten/bakken Campooz
« Reactie #14 Gepost op: januari 04, 2020, 10:08:35 am »

Hallo de kratten kun je eigenlijk niet als opstapje gebruiken.
Wij hebben onze kratten met deksel gekocht bij een Duitse producent Auer packaging mooie en goede kratten en ongeveer een derde van de prijs van de Campooz kratten.
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal