Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Onderhandelingsruimte bij nieuwe aanschaf.  (gelezen 2071 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Serina

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 51
  • Merk Vouwwagen: Campooz
Onderhandelingsruimte bij nieuwe aanschaf.
« Gepost op: september 17, 2018, 12:35:37 am »

Ik wil volgend jaar graag overgaan tot aanschaf van een campooz lazy jack
Wat is jullie ervaring qua onderhandelingen mbt de aankoop?


Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk

Gelogd

muis

  • Gast
Re: Onderhandelingsruimte bij nieuwe aanschaf.
« Reactie #1 Gepost op: september 17, 2018, 12:54:07 am »

Ik heb persoonlijk geen ervaring maar als je 'afdingen'  invoert  bij de zoekfunctie kom je al het eea tegen  :J
Gelogd

Serina

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 51
  • Merk Vouwwagen: Campooz
Re: Onderhandelingsruimte bij nieuwe aanschaf.
« Reactie #2 Gepost op: september 17, 2018, 06:56:07 pm »

Ik heb persoonlijk geen ervaring maar als je 'afdingen'  invoert  bij de zoekfunctie kom je al het eea tegen  :J
Oké dankjewel. Ik ga eventjes kijken...ben nieuw dus moet even alles nog vinden:)6]

Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met Tapatalk

Gelogd

RDDR

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 530
  • Merk Vouwwagen: Voorheen HK Kyte XL (MY2019) - nu een caravan
Re: Onderhandelingsruimte bij nieuwe aanschaf.
« Reactie #3 Gepost op: september 17, 2018, 07:10:57 pm »

Ik heb een offerte voor een Campooz Fat Freddy 2 laten maken vorig jaar en er zat niet veel ruimte in.
Uiteindelijk wilde ze de Campooz keuken (toen ter waarde van zo'n 300 Euro) gratis erbij geven. Maar dat was het ook.