Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: En weer een nieuw Campooz lid erbij!!!  (gelezen 2272 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stiebe

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 176
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping/Trekking
En weer een nieuw Campooz lid erbij!!!
« Gepost op: november 29, 2019, 07:30:58 pm »

Afgelopen zaterdag is de Malawi 2.0 van eigenaar gewisseld. Vanmiddag even naar Amersfoort om er proberen uit te komen bij de vouwwagenzaak. En dat is naar volle tevredenheid gelukt.

Op 27 maart mogen wij onze nieuwe Lazy Jack in Camping uitvoering op gaan halen. Voorzien van keuken, Froli, schokbrekers, tempo 100 keuring, reservewiel, bamboe traptreden, slotje op de klep, organizer en een kogel voor de fietsendrager. Laat de zomer maar komen!!!
Gelogd
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

muis

  • Gast
Re: En weer een nieuw Campooz lid erbij!!!
« Reactie #1 Gepost op: november 30, 2019, 12:13:00 am »

Veel plezier ermee :> :J
Gelogd

ArnoldusWH

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 306
  • Merk Vouwwagen: CampooZ Fat Freddy II, 2018
  • My klapper is my castle
Re: En weer een nieuw Campooz lid erbij!!!
« Reactie #2 Gepost op: november 30, 2019, 07:58:31 am »

Hee Stiebe,

Goed gedaan, gefeliciteerd en welkom bij de club.

Nu kan je meteen je handtekening onder aan je bericht aanvullen, want de zoektocht is voorbij.
Gelogd

g11ling

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 565
  • Merk Vouwwagen: Campooz Fat Freddy II met Ugly Betty
Re: En weer een nieuw Campooz lid erbij!!!
« Reactie #3 Gepost op: november 30, 2019, 09:08:46 am »

Gefeliciteerd! Krijg je geen spijt van  :)
Gelogd
Ik klap, jij klapt, wij klappen

hoek_tre

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 630
Re: En weer een nieuw Campooz lid erbij!!!
« Reactie #4 Gepost op: november 30, 2019, 10:28:42 pm »

Gefeliciteerd met jullie toekomstige klapper!
Gelogd

Ellen1979

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 88
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0
Re: En weer een nieuw Campooz lid erbij!!!
« Reactie #5 Gepost op: december 01, 2019, 07:36:12 am »

Ik ben wel heel benieuwd waarom je de cabanon hebt ingeruild voor een campooz???

En ik wens je uiteraard veel plezier met de nieuwe wagen :)
Gelogd

Jeronimo

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 228
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Trekking
Re: En weer een nieuw Campooz lid erbij!!!
« Reactie #6 Gepost op: december 01, 2019, 12:22:22 pm »

Veel plezier ermee! De Lazy Jack is een heerlijke wagen
Gelogd
Die-hard mooi-weer-kampeerder

Stiebe

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 176
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping/Trekking
Re: En weer een nieuw Campooz lid erbij!!!
« Reactie #7 Gepost op: december 01, 2019, 01:05:25 pm »

Ik ben wel heel benieuwd waarom je de cabanon hebt ingeruild voor een campooz???

En ik wens je uiteraard veel plezier met de nieuwe wagen :)

Hoi Ellen,

We hebben 2 jaar met veel plezier met de Malawi gekampeerd. Maar in die 2 jaar zijn we toch ook wel wat puntjes tegenkomen die we graag anders wilde. Zo vond ik de panoramaluifel altijd mooi om te zien, maar niet altijd even praktisch. Ik ben met mijn 1,86m niet overdreven lang, maar ik moest altijd bukken onder de luifel. Aangezien wij niet van 3 weken op 1 camping zijn, is de opzetsnelheid ook van belang. De Malawi ging best snel, maar ik verwacht dat de LJ nog iets sneller gaat.  En verder, maar dat is heel persoonlijk, vind ik zowel kar als tent gewoon mooier van de LJ.....  Aangezien wij in het voorseizoen ook nog wel eens weggaan, maakte wij gebruik van de inritsbare voorwand van de luifel. En die vond ik echt ronduit onhandig. Nooit mooi strak te krijgen, en niet prettig als deur te gebruiken.

Afgelopen beurs in oktober uitgebreid gekeken bij Campooz. Mijn vrouw had toen de keuze al gemaakt ;-) Vervolgens een prettig gesprek gehad bij de Vouwwagenzaak. Een mooie prijs kunnen krijgen bij particuliere verkoop. En uiteindelijk een mooie deal kunnen maken bij de aanschaf van iets nieuws...
Gelogd
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: En weer een nieuw Campooz lid erbij!!!
« Reactie #8 Gepost op: december 01, 2019, 02:35:06 pm »

Hoi Ellen,

We hebben 2 jaar met veel plezier met de Malawi gekampeerd. Maar in die 2 jaar zijn we toch ook wel wat puntjes tegenkomen die we graag anders wilde. Zo vond ik de panoramaluifel altijd mooi om te zien, maar niet altijd even praktisch. Ik ben met mijn 1,86m niet overdreven lang, maar ik moest altijd bukken onder de luifel. Aangezien wij niet van 3 weken op 1 camping zijn, is de opzetsnelheid ook van belang. De Malawi ging best snel, maar ik verwacht dat de LJ nog iets sneller gaat.  En verder, maar dat is heel persoonlijk, vind ik zowel kar als tent gewoon mooier van de LJ.....  Aangezien wij in het voorseizoen ook nog wel eens weggaan, maakte wij gebruik van de inritsbare voorwand van de luifel. En die vond ik echt ronduit onhandig. Nooit mooi strak te krijgen, en niet prettig als deur te gebruiken.

Afgelopen beurs in oktober uitgebreid gekeken bij Campooz. Mijn vrouw had toen de keuze al gemaakt ;-) Vervolgens een prettig gesprek gehad bij de Vouwwagenzaak. Een mooie prijs kunnen krijgen bij particuliere verkoop. En uiteindelijk een mooie deal kunnen maken bij de aanschaf van iets nieuws...
Leuk om te lezen dat iedereen er anders tegen aan kijkt. Me vrouw is 1m82 en vond de Campooz echt te laag met instappen. Ze moest bukken en vond ze niet echt fijn

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gelogd

Ellen1979

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 88
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0
Re: En weer een nieuw Campooz lid erbij!!!
« Reactie #9 Gepost op: december 01, 2019, 05:32:13 pm »

Hoi Ellen,

We hebben 2 jaar met veel plezier met de Malawi gekampeerd. Maar in die 2 jaar zijn we toch ook wel wat puntjes tegenkomen die we graag anders wilde. Zo vond ik de panoramaluifel altijd mooi om te zien, maar niet altijd even praktisch. Ik ben met mijn 1,86m niet overdreven lang, maar ik moest altijd bukken onder de luifel. Aangezien wij niet van 3 weken op 1 camping zijn, is de opzetsnelheid ook van belang. De Malawi ging best snel, maar ik verwacht dat de LJ nog iets sneller gaat.  En verder, maar dat is heel persoonlijk, vind ik zowel kar als tent gewoon mooier van de LJ.....  Aangezien wij in het voorseizoen ook nog wel eens weggaan, maakte wij gebruik van de inritsbare voorwand van de luifel. En die vond ik echt ronduit onhandig. Nooit mooi strak te krijgen, en niet prettig als deur te gebruiken.

Afgelopen beurs in oktober uitgebreid gekeken bij Campooz. Mijn vrouw had toen de keuze al gemaakt ;-) Vervolgens een prettig gesprek gehad bij de Vouwwagenzaak. Een mooie prijs kunnen krijgen bij particuliere verkoop. En uiteindelijk een mooie deal kunnen maken bij de aanschaf van iets nieuws...

Dank je wel voor je reactie! Leuk om te lezen. Wij ervaren ook verschillende minpunten bij de malawi 2.0 en zijn ook aan het rondkijken. Afgelopen zomer op de camping zijn we bevriend geraakt met een stel die een campooz hebben. Ik was er niet weg van, nog heel veel losse stokken en waren lang bezig met op en afbreken. Maar ik weet niet of dit ook een LJ was.
Gelogd

Stiebe

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 176
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping/Trekking
Re: En weer een nieuw Campooz lid erbij!!!
« Reactie #10 Gepost op: maart 27, 2020, 04:53:49 pm »

En vandaag was het zover!!!

Vandaag mochten we onze LJ in op gaan halen bij de Vouwwagenzaak. In deze hectische Coronatijd toch wel met een dubbel gevoel. Gaan we hem dit jaar nog wel gebruiken? Eigenlijk helemaal niet belangrijk; laten we eerst allemaal maar gezond blijven....
Maar de afspraak was in november 2019 al gemaakt om vandaag langs te komen. En we hebben er toch onwijs veel zin om hem op te gaan halen. Al was het maar om te voelen, ruiken en alles uit te pakken. Na een voortreffelijke uitleg door een van de verkopers, alles op gepaste afstand, hebben we LJ verbonden achter de auto. We hadden even gehoopt dat ons nieuwe trekpaard al geleverd zou zijn, maar ook daar moeten we nog even op wachten. De vw is aanzienlijk hoger dan onze vorige (Cabanon Malawi 2.0). Maar dat is een kwestie van wennen. Wat ligt dit karretje heeeerlijk achter de auto!!
We zijn er ontzettend blij mee. We hebben hem nu even in de tuin staan, en de afspraak staat dat we de komende weken er wel een nachtje in gaan slapen ;-)
Gelogd
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2011
Re: En weer een nieuw Campooz lid erbij!!!
« Reactie #11 Gepost op: maart 27, 2020, 07:10:12 pm »

Wat leuk! Geniet ervan al is het in de tuin!
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.747
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: En weer een nieuw Campooz lid erbij!!!
« Reactie #12 Gepost op: maart 27, 2020, 07:21:26 pm »

Proficiat

Geniet er zeker van, het klopt dat gezondheid het belangrijkste is.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: En weer een nieuw Campooz lid erbij!!!
« Reactie #13 Gepost op: maart 28, 2020, 09:01:46 am »

Gefeliciteerd met jullie nieuwe vouwwagen

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Gelogd

joel.pap

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 27
  • Merk Vouwwagen: CampooZ Lazy Jack Trekking (2020)
  • Lazy Papman meets Lazy Jack
Re: En weer een nieuw Campooz lid erbij!!!
« Reactie #14 Gepost op: maart 29, 2020, 12:26:42 am »

Gefeliciteerd!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal