Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Snelste route naar adriatische kust  (gelezen 18049 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Palafima

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL
Re: Snelste route naar adriatische kust
« Reactie #30 Gepost op: maart 16, 2014, 06:31:00 pm »

Prachtig hotel! Voor 200€ per nacht doen wij echter liever andere dingen!
Gelogd

Taan

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 391
  • Merk Vouwwagen: Dethleffs 510TK 2003
Re: Snelste route naar adriatische kust
« Reactie #31 Gepost op: april 03, 2014, 02:26:47 pm »

@daktari: Ik zou toch niet omrijden over frankrijk. Ten eerste verlies je meestal tijd in belgië + je betaalt meer tol.
Ik rij over Duitsland en Zwitserland.
in Duitsland mag je inderdaad maar 80, maar de pakkans is klein en de boetes zijn laag. Ze moeten je al echt aanhouden want anders kunnen ze je tempo 100 sticker (alls je die hebt) niet checken. Ik rij dus lekker met 100+ op mijn gemakkie door Duitsland.
Het rijdt in ieder geval heerlijk door, dus je bespaart ook nog eens een bak brandstof. Daarnaast vind ik het uitzicht mooier.
Ik ben vorige week over DL naar de franse alpen gereden. Uiteraard zonder vouwwagen.
Gelogd

peremaki

  • Gast
Re: Snelste route naar adriatische kust
« Reactie #32 Gepost op: april 03, 2014, 09:22:04 pm »

Wij rijden altijd via duisland en oostenrijk. Ik ben wat claustrofobies en ik rijd niet graag tunnels. De Tunnels van de Tauern trek ik nog net zonder te hyperventileren :-[ . Zonder vw reden we aan een stuk en 's nachts. Nu pakken we een overnachting op een camping en rijden overdag. De vakantie begint zodra we in de auto stappen. Relaxstand aan!
Gelogd

weep

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 397
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1999
Re: Snelste route naar adriatische kust
« Reactie #33 Gepost op: april 03, 2014, 11:22:22 pm »

Prachtig hotel! Voor 200€ per nacht doen wij echter liever andere dingen!
Ja, duur; we zijn met ons vijven. Ik heb langs de route gezocht maar kom in Zwitserland en Italie overal op dergelijke bedragen uit. Het alternatief is drie dagen reizen en twee keer op een camping overnachten; dat wil mijn vrouw echt niet. Een leuk hotel is wel een heel mooi begin van je vakantie en dat is me ook weer wat waard.
Gelogd

weep

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 397
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1999
Re: Snelste route naar adriatische kust
« Reactie #34 Gepost op: april 03, 2014, 11:48:55 pm »

Wat een prachtig hotel! Jammer genoeg hebben we besloten via Oostenrijk te rijden, maar anders was de kamer al geboekt...

In Oostenrijk: http://www.gasthaus-steinberg.at
Hebben we overnacht op weg naar Karinthie. Eenvoudig maar prachtig. En heerlijk eten. Wel een half uurtje rijden van de autobahn maar spectaculair in de bergen. En hele aardige mensen, die geweldig hun best doen. Het is voor ons net niet ver genoeg als je zo ver in Italie wil, anders had ik dit weer geboekt.
Als je een leuk adres vind ergens tussen de Brenner en Verona hou ik me aanbevolen.
Gelogd

rvwestbr

  • Gast
Re: Snelste route naar adriatische kust
« Reactie #35 Gepost op: april 05, 2014, 01:26:53 am »

Mooie van een tent trailer/ vouwwagen is dat je makkelijk kan stoppen. Wij doen soms bijna een week over de reis naar Italië. Prachtige stop plekken en fantastische natuur. Gemd. 100 per uur.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal