Vouwwagenclub.info

(Openbaar)De vouwwagen => vouwwagenmerken informatie => Jamet => Topic gestart door: lindam op september 02, 2012, 09:26:37 PM

Titel: oproep jamet arizona 2012
Bericht door: lindam op september 02, 2012, 09:26:37 PM
hallo allemaal,

bent u in het bezit van een jamet arizona all season 2012 ?

dan zou ik graag hier contact willen hebben over de gebreken er zijn.

en hoe die dan weer zijn opgelost.

en misschien nog meer?

m,v,g  linda
Titel: Re: oproep jamet arizona 2012
Bericht door: Bosje op september 03, 2012, 03:25:09 PM
Klinkt als; Help! ik heb problemen met mijn Arizona en ik krijg niet de juiste feedback van mijn dealer?
Titel: Re: oproep jamet arizona 2012
Bericht door: lindam op september 03, 2012, 04:29:12 PM
dat krijg ik gelukkig wel!

heb nu weer een nieuw dekzeil (3e)een blauwe zonder opzet stukje boven op zegmaar. (de rists)
heb dus het nieuwe model van 2012 en ik was benieuwd of meerdere mensen hier last van hebben?
omdat mijn dealer zegt dat ik de eerste ben die hier last heb!
hij heeft dit nog nooit meegemaakt.
Titel: Re: oproep jamet arizona 2012
Bericht door: Yella op september 04, 2012, 06:20:15 AM
Er staat me iets van bij dat vorig jaar de 4x4's hier ook al last van hadden. Lekkage. En dan vervangen werden door de dealer. Dat waren de eerste Jamets met zo'n verhoging op het dekzeil.
Titel: oproep jamet arizona 2012
Bericht door: villeke op september 04, 2012, 06:32:58 AM
Citaat van: lindam op september 03, 2012, 04:29:12 PM
dat krijg ik gelukkig wel!

heb nu weer een nieuw dekzeil (3e)een blauwe zonder opzet stukje boven op zegmaar. (de rists)
heb dus het nieuwe model van 2012 en ik was benieuwd of meerdere mensen hier last van hebben?
omdat mijn dealer zegt dat ik de eerste ben die hier last heb!
hij heeft dit nog nooit meegemaakt.

Neem dat maar met een korrel zout. Ik was laatst bij de campolife in heinenoord en daar was men niet happig op om te erkennen dat de jametic problemen heeft/had. Ik vroeg daar naar omdat ik ge?nteresseerd was in de jametic en wilde deze in levende lijve zien en om door te vragen naar eventuele minpunten.
Een fabrikant (echt niet alleen Jamet) zal altijd proberen om negatieve publiciteit te minimaliseren. En helaas staat de klant in dat geval niet altijd centraal.
Titel: Re: oproep jamet arizona 2012
Bericht door: lindam op september 06, 2012, 08:39:57 PM
oke dat is jammer.  je wil toch een goed product leveren?? lijkt mij.

dus waarom de klant dan niet centraal staat vindt ik wel vaag.
ben trouwens verder wel tevreden met mijn jamet.
alleen het dekzijl was niet goed maar dat mag de pret niet drukken.

a.s. zondag ga ik weer lekker 2 weken naar limburg op vakantie.   heb er zin in.