Beste allemaal,
Voor onze HK Cocoon afgelopen vrijdag een nieuwe (witte) kentekenplaat gekocht.
Volgens mij is het nog steeds verplicht om een NL sticker op je aanhanger te hebben zodra je in het buitenland komt.
Ik plak liever geen stickers op de wagen. Hebben jullie een NL sticker op de wagen en waar is deze dan geplakt?
Nu zag ik op internet dat er ook witte kentekenplaten verkocht worden met het NL logo erop (zoals je dat bij auto's standaard hebt).
Achteraf dus beetje spijt dat ik de kentekenplaat met NL erin niet gekocht heb...
Groet,
Jos
Ja, hebben we.
(http://i76.photobucket.com/albums/j33/bensi_2006/IMG_20131031_145044.jpg)
Citaat van: Jos Montana op maart 03, 2014, 12:22:48 PM
Nu zag ik op internet dat er ook witte kentekenplaten verkocht worden met het NL logo erop (zoals je dat bij auto's standaard hebt).
Achteraf dus beetje spijt dat ik de kentekenplaat met NL erin niet gekocht heb...
Groet,
Jos
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat in de landen waar een NL sticker verplicht is, de witte kentekenplaat met NL niet geldig is. Dus misschien maar goed dat je die niet gekocht hebt.
Wij hebben een kleine NL sticker achter op de wagen (volgens mij zijn er geen eisen aan de afmeting) en mag ie ook op het spatbord/wielkast geplakt worden.
hmmm. Op internet weinig over te vinden.
Lees op een overheidssite: De witte kentekenplaat is voor alle getrokken materieel als aanhangwagens, caravans en fietsendragers waarvan het lege voertuig plus het maximum laadvermogen lager is dan 751 kg. De kentekenplaat heeft geen EU-symbool en/of NL-teken.
Op een site van een leverancier lees ik dit:
Witte kentekenplaat (GAIK) voor op de aanhangwagen, caravan of fietsendrager. Deze kentekenplaat wordt geleverd inclusief het blauwe euro logo zodat u veilig door heel Europa kunt rondrijden.
Wat me ook opvalt op deze en andere sites waar je platen kunt kopen is dat dit zonder kentekenbewijs kan. Dit terwijl ik voor mijn witte plaat wel mijn kentekenbewijs moest laten zien.
Bijzonder... :?
Citaat van: Jos Montana op maart 03, 2014, 04:36:31 PMDit terwijl ik voor mijn witte plaat wel mijn kentekenbewijs moest laten zien.
Dat is denk ik vrij ongebruikelijk maar wel begrijpelijk en eigenlijk heel netjes. In feite behoedt de handelaar daardoor de rechtmatige eigenaar van het kenteken enigszins voor oneigelijk gebruik door derden. Maar strikt genomen hoeft het niet. Loop je bij de Brezan naar binnen, dan loop je in de regel zonder kentekenbewijs vijf minuten later met een witte plaat naar buiten.
Citaat van: Frankie op maart 03, 2014, 05:42:27 PM
Loop je bij de Brezan naar binnen, dan loop je in de regel zonder kentekenbewijs vijf minuten later met een witte plaat naar buiten.
Grappig, ik heb mijn plaat ook bij Brezan (Veghel) gehaald en moest dus wel het kentekenbewijs tonen. Maar het zal inderdaad bedoeld zijn ter bescherming.
Overigens zegt het RDW: "De kentekenplaatfabrikant mag deze kentekenplaat onbeperkt leveren op vertoon van het Voertuigbewijs (Deel IA) van het papieren kentekenbewijs of van het kentekenbewijs op creditcardformaat (ook wel kentekencard genoemd) van het trekkende/voerende voertuig."
Officiëel zou het moeten, maar in praktijk hebben wij bij 3 auto's nog nooit de kentekenpapieren hoeven laten zien.
Ik had ook begrepen dat de witte platen met nl of Europa logo niet officiëel zijn. Maar dat dit juist voor in Nederland verboden is.
Ik dacht dat in het buitenland juist de NL sticker verplicht is omdat aan de witte nummerplaten niet te zien is waar hij vandaan komt, en dat het in de praktijk niet veel uitmaakt of het met een NL sticker is, of met de nummerplaat. Officieel moet de NL sticker ook aan allerlei voorwaarden voldoen. Mijn ouders zijn een voor hun vakantie op zoek gegaan naar zo''n officiele sticker, maar vonden toen alleen maar NL stickers met vlaggetjes erbij of gouden randjes e.d.
Citaat van: Muilwijk op maart 03, 2014, 06:34:02 PM
Officiëel zou het moeten
Dat klopt kennelijk als je die genoemde tekst leest. Toch heeft de rechter besloten dat het bezwaar op de bekeuring voor te hard rijden op basis van alleen de witte kentekenplaat op een aanhanger terecht was omdat elke burger zonder probleem zonder kentekenbewijs een witte plaat kan halen.
Grappig te constateren dat een rechter er in z'n uitspraak dus eigenlijk vanuit gaat dat de wet niet nageleefd wordt. :#
Eerste jaar dat wij met de vw naar Polen gingen, dacht ik er in Slowakije ineens aan dat er niks op de Jametic zat. Heb toen op een P plaats van zwarte tape en een schaartje de letters N en L gemaakt en achterop geplakt. Later in Hongarije kregen we een NL sticker van een andere kampeerder die er een paar over had.
Toen de nieuwe keuken op de Jametic kwam moest er ook een sticker op. Volgens Pauw was het niet nodig en verkochten ze dus ook niet. Stet had ze ook al niet. Heb toen bij Brezan een sticker gehaald voor bijna 5 euro. Alsof het goud is.
Bij onze Combicamp werd hij gewoon netjes door de dealer erop geplakt. Eigenlijk vind ik het zo horen...
Maar dat was bij mijn ouders dus ook niet gedaan door Holtkamper...
Volgens mij is het nog steeds verplicht om een NL sticker op een aanhanger/vouwwagen te hebben. Omdat de Kyte aan de achterkant voorzien is van traanplaat is het lastig om hierop een NL sticker te plakken. Ik heb daarom via internet een NL plaatje van aluminium gekocht. Deze met popnagels vastgemaakt.
Het is idd verplicht om in het buitenland een nl sticker op je klapper te hebben
Hieronder een citaat van de ANWB
Een NL-sticker is niet vereist. De landcode op de kentekenplaat is voldoende. Heeft uw kentekenplaat geen landcode (aanhangwagen, fietsendrager, oldtimer), dan moet u wel een NL-sticker aanbrengen.
Bij halfords en de ANWB kost zo'n sticker 1,95
Citaat van: Frankie op maart 03, 2014, 07:42:02 PM
Dat klopt kennelijk als je die genoemde tekst leest. Toch heeft de rechter besloten dat het bezwaar op de bekeuring voor te hard rijden op basis van alleen de witte kentekenplaat op een aanhanger terecht was omdat elke burger zonder probleem zonder kentekenbewijs een witte plaat kan halen.
Grappig te constateren dat een rechter er in z'n uitspraak dus eigenlijk vanuit gaat dat de wet niet nageleefd wordt. :#
Zou dit niet zijn omdat het -voor de invoer van de nl kentekens- deze verplichting er nog niet was? De witte platen van toen zijn nog geldig. Ook zijn de witte platen sowieso niet geregistreerd en hoef je geen aangifte te doen bij vermissing?
witte plaat is gewoon te koop zonder legitimatie.
Onze kentekenboer vertelde dat de rdw dit eerst wel verplicht stelde en later weer niet. Hij vertelde ook dat een witte plaat met blauw nl niet mag.
Tenslotte op een cocon is eigenlijk geen mooie plek voor de nl sticker. Die van ons zit op de Side bag.
Nl sticker? Totaal niet aangedacht!
werd in Polen aangehouden, bekeken alles maar vielen er niet over dat er geen NL sticker op zat. Wel werden de rijbewijzen en paspoorten uitvoerig nagetrokken. En de agenten wilden weten wat het voor aanhanger was. Het leuke was dat de agent om "riebewies" vroeg. Kennelijk toch wat Nederlands opgestoken ergens. De streek waar ik vandaan kom spreek je rijbewijs ook zo uit.
Tekst RDW;
"Witte kentekenplaat voor aanhangwagens en caravans t/m 750 kg en aanhangsels zoals fietsendragers
Deze kentekenplaat is voor aanhangwagens met een maximaal toegestane maximum massa van minder dan 751 kg en aanhangsels zoals fietsendragers. De maximaal toegestane maximum massa is een optelsom van het gewicht van de lege aanhanger en het gewicht van wat er maximaal in mag worden meegenomen (laadvermogen).
De kentekenplaatfabrikant mag deze kentekenplaat onbeperkt leveren op vertoon van het Voertuigbewijs (Deel IA) van het papieren kentekenbewijs of van het kentekenbewijs op creditcardformaat (ook wel kentekencard genoemd) van het trekkende/voerende voertuig. Voorwerpen die het zicht op een kentekenplaat ontnemen (zoals bijvoorbeeld een fietsdrager), moeten ook een witte kentekenplaat hebben.
Voorbeeld:
Afmeting kentekenplaat voor aanhangwagens t/m 750 kg en voor aanhangsels op een motorvoertuig op meer dan 2 wielen of op een aanhangwagen:
520x110 mm of
340x210 mm"
Er wordt dus verder niet gesproken over de NL euro teken. Zelf heb ik wel een witte plaat met een NL teken. Zelfs ook nog een NL sticker, maar die zat er al op.
John
Net de KLPD gesproken en die kende het probleem. Maar het is helaas niet toegestaan in NL de witte plaat te voorzien van een blauwe EU/NL balk. Hij gaf aan dat er bij controle hier een bekeuring wordt geschreven vanwege het niet voeren van kentekenplaat volgens nederlandse richtlijn. Ondanks dat er niet staat dat het niet mag geldt hier dat wat niet beschreven is, niet wordt toegestaan. Er zou dus moeten staan dat wit of NL/EU mag, dan is het geen probleem.
De landen die dit wel graag zouden willen zien moeten genoegen nemen met de Wit ovale NL sticker die je moet voeren bij deze kentekenplaat in het buitenland. Dit geldt overigens ook voor niet EU landen bij je de gele plaat op auto's. Indien een fietsendrager geen plek biedt voor de NL sticker dan moet je zelf een bevestigingsmethode voorzien om dit wel te kunnen voeren.
Ik kies dus voor de sticker op de klapper
Citaat van: jellejawa op maart 04, 2014, 04:42:09 PMDe streek waar ik vandaan kom spreek je rijbewijs ook zo uit.
Ah.. Dat is dan hoogstwaarschijnlijk ook de streek waar ze op het menu van sommige restaurants, cafetaria's en café's de 'spies onwies' (naar keuze 500, 750 of 1000 gram) serveren? : P
Maar wat ik me afvraag: waar is eigenlijk omschreven dat je in het buitenland die NL sticker nog moet hebben? Is dat niet iets wat een restant uit het verleden is? Want vziw was die sticker ooit ook 'verplicht' op de achterkant van de auto zelf. Naast het gewone (toen nog blauw met witte) nummerbord.
Ja het is nog steeds nodig want aan alleen de witte plaat kan je niet zien dat het een NL wagen betreft. Hoe lelijk zo'n stikker ook is het blijft maar een gebruiksartikel.
Citaat van: RobB op maart 04, 2014, 10:53:56 PM
Ja het is nog steeds nodig want aan alleen de witte plaat kan je niet zien dat het een NL wagen betreft.
Maar dat is deels waarom ik me dat afvraag. Wat is binnen de EU eigenlijk de relevantie van het weten uit welk land iemand komt in een gebied waarin volledig vrij verkeer van goederen en personen is?
Bij niet EU landen kan ik me er nog wat bij voorstellen. Maar in wezen mag het natuurlijk niks uitmaken of een Nederlander in Frankrijk rijdt of omgekeerd.
Dat is weer typisch zo'n halfbakken Europese regel. De kentekenplaten van de voertuigen zijn beschreven dus met vakje landcode. Maar voor de aanhangers onder de 750 kg dat moet je weer zelf uitzoeken.
Citaat van: Paulvh op maart 04, 2014, 11:33:50 PM
Dat is weer typisch zo'n halfbakken Europese regel. De kentekenplaten van de voertuigen zijn beschreven dus met vakje landcode. Maar voor de aanhangers onder de 750 kg dat moet je weer zelf uitzoeken.
Dat is wat kort door de bocht, een kenteken is op nationaal niveau wel uniek, maar op internationaal niveau niet. Derhalve is de landaanduiding noodzakelijk. Ik vind het prettig dat de EU haar regelzucht niet heeft laten doorslaan (deze keer dan) en dat kleine aanhangers niet Europees gereguleerd zijn. Verder vind ik het prettig dat dankzij de EU nu NL op het kenteken van mijn auto staat en ik niet zo'n vreselijk lelijke sticker hoef te plakken. Ik heb onze auto's in Duitsland gekocht en toen uitgezocht hoe het zit met het Duitse Kurzzeitkennzeigen (gele balk) en exportkennzeichen (rode balk), dan zie je hoe complex men het kan maken.
Citaat van: MJB op maart 06, 2014, 09:00:10 AM
Dat is wat kort door de bocht, een kenteken is op nationaal niveau wel uniek, maar op internationaal niveau niet. Derhalve is de landaanduiding noodzakelijk. Ik vind het prettig dat de EU haar regelzucht niet heeft laten doorslaan (deze keer dan) en dat kleine aanhangers niet Europees gereguleerd zijn. Verder vind ik het prettig dat dankzij de EU nu NL op het kenteken van mijn auto staat en ik niet zo'n vreselijk lelijke sticker hoef te plakken. Ik heb onze auto's in Duitsland gekocht en toen uitgezocht hoe het zit met het Duitse Kurzzeitkennzeigen (gele balk) en exportkennzeichen (rode balk), dan zie je hoe complex men het kan maken.
Ik bedoelde met mijn opmerking dat het volslagen onduidelijk is dat er aparte landstickers geplakt moet worden. En dat alle kentekenplaten geel, wit enz, enz standaard een landcode moeten hebben.
Er zijn ook zilveren in omloop maar die zijn niet geldig in het buitenland volgens de verkoper vd winkel. Dus bij ons zit er een witte op.
Citaat van: Paulvh op maart 06, 2014, 05:38:54 PM
Ik bedoelde met mijn opmerking dat het volslagen onduidelijk is dat er aparte landstickers geplakt moet worden. En dat alle kentekenplaten geel, wit enz, enz standaard een landcode moeten hebben.
Een kentekenplaat in de landspecifieke kleur is verplicht voor alle kenteken plichtige voertuigen en daar hoort nu eenmaal de blauwe eu landen markering aan de linkerzijde bij. Omdat aanhangers onder de 750 niet kentekenplichtig zijn is in Nederland bepaald dat hiervoor een wit met zwarte beletterde plaat is voorzien zonder verdere kenmerken, welke uitsluitend verwijst naar het kenteken van het trekkend voertuig. Daar echter ook de verplichting bestaat dat alle voertuigen (getrokken of niet getrokken) een landen indentificatie moeten hebben, zul je de NL sticker moeten bijplakken. Dit mag zowel de ovale witte met zwarte letters of rechthoekige blauwe met EU krans en witte NL zijn.
Dat hier weer de nodige uitzonderingen op zijn zie bijvoorbeeld bij de blauwe taxi kenteken platen, deze mogen alleen met een vergunning grens overschreiden verkeer doen en moeten dan wel de NL sticker hebben geplakt omdat op de blauwe kenteken platen geen EU NL markeren is voorzien. Het zelfde geld overgens voor oltimers met de oude donker blauw / witte kenteken platen hebben, die hebben geen vergunning nodig maar wel de NL sticker.
Een andere uitzondering zijn vrachtwagen met aanhanger en/of opleggers, hier kan het zelfs voorkomen dat de kenteken platen van het trekkend voertuig en de aanhanger/oplegger uit twee verschillende landen komen.
Dus in het kort, wees blij dat je klapper geen kenteken plichtig voertuig is, scheelt weer in de kosten en plak gewoon een NL sticker voor een paar Euri.
Citaat van: bosi op maart 07, 2014, 01:51:17 PM
Een andere uitzondering zijn vrachtwagen met aanhanger en/of opleggers, hier kan het zelfs voorkomen dat de kenteken platen van het trekkend voertuig en de aanhanger/oplegger uit twee verschillende landen komen.
Dat geldt overigens niet alleen voor vrachtwagens hoor. Alle aanhanger boven de 750kg hebben een eigen kenteken en deze mogen gewoon door alle nationaliteiten worden getrokken.
Alleen bij gewone auto's met caravan komt dat niet zo vaak voor en bij vrachtwagens wel.
Zelf ben ik er overigens wel voor dat ze verplichten dat het kenteken van het trekkend voertuig ook zichtbaar is op de aanhangen/opleggen als de nationaliteit afwijkt (zo kun je bijvoorbeeld zien dat er een brit/ier voor/naast je zit ivm zicht)
Verder zou het natuurlijk mooi zijn als onze witte platen gewoon van een NL vlakje worden voorzien, hier mag de wetgever gewoon voor kiezen....scheelt weer in lelijke stickers.
Citaat van: buzzin op maart 07, 2014, 02:18:09 PM
Verder zou het natuurlijk mooi zijn als onze witte platen gewoon van een NL vlakje worden voorzien, hier mag de wetgever gewoon voor kiezen....scheelt weer in lelijke stickers.
Dit is nu precies wat ik ook bedoel. Ongeacht kleur van de plaat gewoon een vakje met landcode dat voorkomt onnodig geharrewar.
Ik heb deze http://www.wittekentekenplaat.nl/shopexd.asp?id=100&desc=NL%2Dovaal+met+of+zonder+rand (http://www.wittekentekenplaat.nl/shopexd.asp?id=100&desc=NL%2Dovaal+met+of+zonder+rand) enkele jaren gelden gekocht. Op een ondergrond van traanplaat is hij prima te bevestigen met popnagels.
Wij hebben de NL sticker er gewoon bijgeplakt,beetje aandrukken op het metaal of met een scherp mesje luchtbellen doorprikken.
Better safe than sorry - als we eenmaal staan hangt er toch een wagenshort voor de achterkant en zie ik hem niet.
(http://img.tapatalk.com/d/14/03/08/apuge7ed.jpg)
Ik heb er inderdaad een NL sticker erop, een witte. Ook zit er een GB sticker op.
De kentekenplaat is wit met luxe opgelegde letters/cijfers.
(http://www.mijnalbum.nl/Foto650-XGAAELDA.jpg)
Wij hebben er een ijsbakje voor opgeofferd. Was een hele straf voor de kinderen om het leeg te maken :H maar we hebben uit de bodem een stukje gesneden zo groot als de NL sticker en toen met een montage kit erop geplakt. En eh de tempo 100 bordje zit op een ijzeren rondje.
Kijk, dat is nou eens een creatieve oplossing. Lijkt me een prima oplossing.
En de kids zullen er ook blij mee zijn
Citaat van: jari op maart 10, 2014, 09:46:17 PM
Wij hebben er een ijsbakje voor opgeofferd. Was een hele straf voor de kinderen om het leeg te maken :H maar we hebben uit de bodem een stukje gesneden zo groot als de NL sticker en toen met een montage kit erop geplakt.
Kijk dat is nu nog eens het nuttige met het aangename verenigen!
Vandaag gekregen bij Bovag onderstelbeurt - en nu in de aanbieding
tijdens het klapweekend op te halen bij ons:
(http://botter34.home.xs4all.nl/nl.JPG)
Citaat van: KlapJoeri op maart 14, 2014, 08:18:23 PM
Vandaag gekregen bij Bovag onderstelbeurt - en nu in de aanbieding
tijdens het klapweekend op te halen bij ons:
(http://botter34.home.xs4all.nl/nl.JPG)
heb je ze ook met vouwwagenclub.info :H misschien voor Alex wel een ideetje voor volgend jaar
Hmmmmmm www.tenttrailerclub.NL
Ja, die zou ik wel plakken
Ik zou er één bestellen.....
Citaat van: Alex op maart 14, 2014, 11:13:18 PM
Hmmmmmm www.tenttrailerclub.NL
Ik kan het niet zien..... :N
Wou je ons verlaten dan. :P
www.tenttrailerclub.nl :P
(http://botter34.home.xs4all.nl/nl.png)
pffff nou volgens mij kun je weer naar de drukker... de bestellingen lopen nu al binnen
U vraagt en wij draaien :O
NB: ik heb hem in hogere resolutie als je het serieus wilt doen ;)
Leuk, maar is dit ook wettelijk toegestaan? Ik bedoel, zijn er ook bepaalde richtlijnen voor deze stickers? In het buitenland kunnen ze daar best vreemde gedachten over hebben. Of zie ik teveel apen en beren?
http://caravanhandboek.biod.info/nl-klever.htm
Hmmmm kom ook dit tegen:
NL-sticker De plicht deze sticker te voeren geldt alleen bij grensoverschrijdingen. Er is slechts één model sticker dat goedgekeurd is: in ovale uitvoering, wit van kleur met zwarte NL-tekens, waarbij alle verdere versieringen verboden zijn. Verder moeten de letters een hoogte van ten minste 8 cm hebben. De lijndikte dient ten minste 1 cm te bedragen. Sommige landen buiten de EG controleren hierop.
Is wel een heeeeele mooie......
Is zeker heel mooi WW
Ik vind hem geweldig!!
Drukken die handel! Geldig of niet, past mooi bij de tempo 130 sticker.
Citaat van: GJT op maart 15, 2014, 06:53:08 PM
Drukken die handel! Geldig of niet, past mooi bij de tempo 130 sticker.
Ik zeg doen! :#
Ik zal er in België wel niet veel aan hebben WW Maar geldig of niet hij is mooi hoor.
Als-ie niet geldig is (en dat issie niet) heb je dus ook nog een wel geldige sticker nodig. Dus dat wordt dan:
- 1 Ongeldige NL sticker;
- 1 geldige NL sticker;
- 1 ongeldige tempo100 sticker;
- 1 geldige tempo100 sticker;
- 1 witte nummerplaat;
- 1 sticker van de vouwwagenclub;
- 1 sticker van de vouwwagenleverancier.
Er zijn grenzen...
Je vergeet de Bovag keuringssticker ;)
Een nieuw spelletje: Zoek welke vouwwagen zich bevindt onder deze stickers?
Citaat van: Mieke op maart 15, 2014, 08:54:28 PM
Een nieuw spelletje: Zoek welke vouwwagen zich bevindt onder deze stickers?
Nou ja.. het heeft een belangrijk voordeel. Het is een hele goeie extra beschermlaag voor de lak of het kunststof. :#
Los daarvan: ook al is de sticker misschien niet 100% officieel denk ik niet dat je er heel snel een bekeuring mee zult krijgen. Tenzij je de politie sjagrijnig maakt en ze een smoes gaan zoeken om je te bekeuren ;)
Misschien voor de zekerheid het logo en de URL nog wat kleiner en de NL nog wat groter.....
Het is tenslotte uiteindelijk duidelijk te zien waar je vandaag komt, dat is het doel van de sticker.
Ik zou het wel aandurven zo hoor, er zijn ook genoeg mensen die helemaal geen NL sticker hebben en zonder bekeuring thuis komen. Dit lijkt me dan alweer een stapje in de goede richting :)
(dan lijkt mij het risico op een bekeuring bij de tempo130 sticker groter;))
Citaat van: Frankie op maart 15, 2014, 08:36:34 PM
Als-ie niet geldig is (en dat issie niet) heb je dus ook nog een wel geldige sticker nodig. Dus dat wordt dan:
- 1 Ongeldige NL sticker;
- 1 geldige NL sticker;
- 1 ongeldige tempo100 sticker;
- 1 geldige tempo100 sticker;
- 1 witte nummerplaat;
- 1 sticker van de vouwwagenclub;
- 1 sticker van de vouwwagenleverancier.
Er zijn grenzen...
Daarom hebben wij de sticker van de vouwwagenleverancier ervan af gepeuterd :-)
Citaat van: KlapJoeri op maart 15, 2014, 09:15:42 PM
(dan lijkt mij het risico op een bekeuring bij de tempo130 sticker groter;))
Heb al 2 bekeuringen gehad. U doet net als u 130 mag.. Maar ik reed netjes 90. Klopt. Maakt niet uit, u mag niet net doen alsof. Euhm maar mijn teller gaat ook tot 260 dat rijdt ik toch niet... Gaat u teller tot 260!? Bam ook rijbewijs kwijt. Was blij dat ik een geldige NL sticker had want was op weg naar het buitenland.. :# dat was anders nummer 3 geweest!
Citaat van: GJT op maart 15, 2014, 09:26:16 PMEuhm maar mijn teller gaat ook tot 260 dat rijdt ik toch niet... Gaat u teller tot 260!? Bam ook rijbewijs kwijt.
Eh.. Begrijp ik nou dat je hier wilt suggereren dat je je rijbewijs kwijtgeraakt bent omdat je teller tot 260 gaat en/of dat je een boete zou riskeren als je een niet bestaande (130) sticker op je vouwwagen hebt?
Een 130 sticker is m.i. juridisch vergelijkbaar met een wit bord met 60 voorzien van een groene rand dat sommige gemeenten hanteren. Leuk voor het groene imago van de gemeente maar juridisch volkomen irrelevant omdat het bord niet in het rvv vermeld staat.
:off
Waarschuwing voor sarcasme :)
Citaat van: KlapJoeri op maart 15, 2014, 09:36:26 PM
:off
Waarschuwing voor sarcasme :)
Plons... Voelt nattigheid. Met beide benen in de modder. :#
:#
(http://botter34.home.xs4all.nl/nl.png)
Misschien wordt deze wat minder snel afgekeurd :)
Prachtig Joeri.. Deze zijn ook goed te slijten op het klapweekend.. Doe mij er maar 1.
Nu nog een drukker zoeken... ik heb geen stickerprinter ;)
www.123sticker.nl WW
Je kunt hier ook een ovaal ontwerp vinden van een NL sticker in ovaal 88 x 140. Ik weet niet wat de officiële maat is maar dit ontwerp kun je zelf aanpassen.
:# wat zijn we lekker tegendraads als klapperaars. :# Ik wil er ook wel eentje.
+1, als ik er dan toch een "moet" plakken volgens alle regels, dan lijkt me deze geweldig!
Sent from my iPad using Tapatalk
Citaat van: Alex op maart 15, 2014, 04:04:50 PM
Wou je ons verlaten dan. :P
www.tenttrailerclub.nl :P
Neeeeeeeeee maar soms is goed lezen ook een vak hahahha ik was schijnbaar nog te veel bezig met die gekke hond van ons
Straks op het klap weekend handel in illegale NL stikkers :# :H
Wederom mooi werk klapjoeri
Plak gewoon de enige "echte" tenttrailer.nl op de klapper. En de andere "echte" achter hand houden mochten er problemen rijzen :#
Citaat van: GJT op maart 15, 2014, 10:29:32 PM
www.123sticker.nl WW
Je kunt hier ook een ovaal ontwerp vinden van een NL sticker in ovaal 88 x 140. Ik weet niet wat de officiële maat is maar dit ontwerp kun je zelf aanpassen.
pfff je moet er wel een hoop bestellen om de prijs een beetje intressant te krijgen hoor :)
Ik heb geen idee hoeveel ik er kan slijten :P
Ik heb er toen 15 besteld. Kosten vallen dan wel mee.
Anders maak je een aparte topic waar je ze kunt bestellen. Bij 15 gegadigden laat je ze drukken.
ps. Ik had "normaal - wit" deze zijn reeds gecoat en voor zover ik kan beoordelen van prima kwaliteit.
ik neem er 1 af!!!!
Ik doe ook mee! :>
WW ik wil er ook eentje WW
Leuke sticker, wil ik ook wel!
Voor mij ook graag 1 hou wel van wat aparts
oke oke voldoende animo dus. Jullie hebben me overtuigd.
Als ik van de moderators toestemming krijg om het logo en URL op deze sticker zo te laten drukken dan zal ik een apart topic openen met een intekenlijst :)
....mods, wat zeggen jullie ervan?
Sterker nog zat er zelf aan te denken om deze te laten drukken.
Maar ben aan het sparen voor de 10 jarig jubileum. :P
Je weet het Joeri we vinden het altijd leuk dat leden met initiatieven komen.
Maar wel top dat je eerst even vraagt.
Bedankt Alex!
Ik ben nou eenmaal netjes opgevoed.
De intekenlijst voor de sticker is te vinden in
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?topic=13610.msg172305#msg172305
Zo issie eigelijk ook wel grappig ;)
Maar niemand die weet waar je vandaan komt
(http://botter34.home.xs4all.nl/info.png)
Citaat van: KlapJoeri op maart 18, 2014, 09:01:57 PM
Zo issie eigelijk ook wel grappig ;)
Maar niemand die weet waar je vandaan komt
Maar dat is de hele opzet natuurlijk. Mensen gaan dan de gekste dingen aan je vragen. vanwege 'punt info'
(http://botter34.home.xs4all.nl/info.png)
ofwel in het Frans: 'point d'info(rmation)'
En dat is zoiets als:
(http://pays-des-bastides.com/fr/img/ot_panneau.jpg)
:#
Pffff maffe fransen... daar gaan we niet meer heen hoor ;)
Citaat van: KlapJoeri op maart 18, 2014, 10:05:07 PM
Pffff maffe fransen... daar gaan we niet meer heen hoor ;)
Punkt Info wordt evengoed gezien als Info Punkt hoor ;-)
(http://www.letschin.de/cms/upload/logos/I_Punkt.png)