Hebben jullie ook dat sommige popnagels loslaten van het deksel en dat het deksel een beetje bol staat bij ingeklapte kar?
Dat het deksel beetje bol staat herken ik, maar bij ons laten er geen popnagels los
Citaat van: Flappie74 op juli 17, 2015, 12:20:09 PM
Hebben jullie ook dat sommige popnagels loslaten van het deksel en dat het deksel een beetje bol staat bij ingeklapte kar?
Van welk bouwjaar is de Zambezi? Er zijn nogal wat veranderingen geweest in de loop der jaren (wel hout in de sandwich, geen hout in de sandwich, toen weer wel hout in de sandwich).
De Zambezi is van 2006. Weet je dan iets meer?
Die van mij is ook uit 2006
En sommige popnagels laten iets los. Iemand ervaring met het vervangen van de popnagels op
De bak?
Wel bij de combi camp. We hebben de popnagels uitgeboord en vervangen door boutjes.