Vouwwagenclub.info

(Openbaar)De vouwwagen => vouwwagenmerken informatie => Aart Kok => Topic gestart door: Flappie74 op juli 17, 2015, 12:20:09 PM

Titel: Vraag over deksel zambezi original
Bericht door: Flappie74 op juli 17, 2015, 12:20:09 PM
Hebben jullie ook dat sommige popnagels loslaten van het deksel en dat het deksel een beetje bol staat bij ingeklapte kar?
Titel: Re: Vraag over deksel zambezi original
Bericht door: Fiatje op juli 17, 2015, 09:55:43 PM
Dat het deksel beetje bol staat herken ik, maar bij ons laten er geen popnagels los
Titel: Re: Vraag over deksel zambezi original
Bericht door: meeder op augustus 23, 2015, 06:02:31 PM
Citaat van: Flappie74 op juli 17, 2015, 12:20:09 PM
Hebben jullie ook dat sommige popnagels loslaten van het deksel en dat het deksel een beetje bol staat bij ingeklapte kar?

Van welk bouwjaar is de Zambezi? Er zijn nogal wat veranderingen geweest in de loop der jaren (wel hout in de sandwich, geen hout in de sandwich, toen weer wel hout in de sandwich).
Titel: Re: Vraag over deksel zambezi original
Bericht door: Flappie74 op augustus 24, 2015, 10:06:43 PM
De Zambezi is van 2006. Weet je dan iets meer?
Titel: Re: Vraag over deksel zambezi original
Bericht door: Vincent en manon op mei 12, 2026, 10:31:36 PM
Die van mij is ook uit 2006
En sommige popnagels laten iets los. Iemand ervaring met het vervangen van de popnagels op
De bak?
Titel: Re: Vraag over deksel zambezi original
Bericht door: Mirri74 op mei 13, 2026, 08:55:12 AM
Wel bij de combi camp. We hebben de popnagels uitgeboord en vervangen door boutjes.