Wij hebben een aantal weken geleden een nieuwe vouwwagen bij de vouwwagen specialist in Boxtel gekocht .Bij aankoop waren ze heel vriendelijk maar toen wij onze nieuwe vouwwagen gingen ophalen en naar de zaak gingen zei ons niemand meer wat ,De vriendelijke mevrouw (bij aankoop ) zag ons in de winkel staan maar laat ons staan en zei niks .Naderhand bleek dat we aan de overkant onze vouwwagen konden ophalen na een vlug afgeraffelde demonstratie .We hebben de vouwwagen bij thuiskomst even alleen de wagenbak opgezet en kwamen tot de conclusie dat twee van de vier stangen die we moesten bevestigen niet pasten en te lang waren .Gebeld met de vouwwagen specialist en die kwam met het antwoord nou meneer dat kunt u ze zelf passend maken is beslist niet zo moeilijk .Nou ja wat is dat nu voor een antwoord .Je koopt een nieuwe vouwwagen van 11000 euro en dan mag je toch verwachten dat alles in orde is .We wachten nu ookal ruim twee weken op de sticker van de Tempo 100 keuring zouden ze opsturen maar tot nu toe niks gehad na verschillende mails en telefoontjes te hebben gedaan .
Nou wij vinden dit beslist geen goede zaken van de vouwwagen specialist .
Goed je hebt er nu niks meer aan maar dit is de reden waarom ik altijd roep zet de wagen altijd helemaal op voordat je hem meeneemt.
Ook bij een nieuwe.
Laat je niet opjagen en doe zoveel mogelijk zelf zodat je ook tegen gebreken aanloopt als de verkoper er nog bij is.
Willen ze hem niet met je opzetten om te laten zien dat alles erbij zit en dat alles werkt kun je je de boel gewoon laten staan.
Als het goed is heb je dan nog niet alles betaald en moeten ze nog iets doen om alles betaald te krijgen.
En bij een marktplaats wagen kun je gewoon weer instappen en ben je niks kwijt.
Wat een naar verhaal. Goed dat je het hier meldt;
dergelijke reviews zal de klantvriendelijkheid omhoog moeten brengen, anders gaat er straks niemand meer naar de vouwwagenspecialist.
Ik heb zelf goede ervaringen met verkoper Helmut bij de vouwwagenspecialist.
(vijf jaar geleden een occasion trigano oceane bij hem gekocht).
Hij kende me nog toen ik dit voorjaar een keer de showroom in wandelde.
Maar ik had ook geen klik met andere mensen daar.
Hopelijk leest ook de VWS hier mee. :(
Wat een waardeloze service, goed dat je dit hier meldt.
Kan me niet voorstellen dat die mensen blij zijn met zo'n slechte ervaring op DE klapkarren site.
Hopelijk pakken ze dit snel op en laat je hier weten of en hoe dit naar tevredenheid is geregeld.
Inderdaad heel vervelend dat het zo verloopt. Ik zou je onvrede over het geheel bespreken met ze en kijken hoe ze reageren. Bij voorkeur in de winkel en niet over de telefoon/mail. Persoonlijk contact werkt naar mijn mening dan het beste.
Van die Tempo100 sticker weet ik dat zij die ook van een keuringsinstituut moeten ontvangen en dat wil wel eens even duren. Ik herinner me dat die sticker bij ons ook is nagestuurd en dat heeft toen ook even geduurd. Voor het overige zijn mijn eigen ervaringen met de VWS echt heel anders, ik kom er nu een jaar of 6, eerst voor de aanschaf en daarna de jaarbeurten en dat is altijd netjes verlopen.
Een vriend van ons heeft ook een onprettige ervaring met de vouwwagenspecialist na aankoop van een Combi Camb Flexi. Heel jammer dat de klantvriendelijkheid niet altijd goed is.
Zeker een keer bespreken in de zaak en zien hoe ze reageren.
Je hebt een contract en een koop voor een specifieke wagen en dan dienen de juiste stokken geleverd te worden! Daarvan mag je toch van uit gaan. Als jij het contract niet na leeft met niet betalen zullen ze ook rap aan jouw deur staan.
Weigeren ze degelijke service, dan kan je hen nog in gebreke stellen.
Bij ons ging het bij camping Zorro totaal anders aan toe. Voor afleveren werden 3 uur uitgetrokken waarbij alles door ons moest opgebouwd worden en tal van handige tips werden gegeven met uitleg waarom om het vlotter te laten gaan of problemen te vermeiden. Ik dacht dat het overal zo gebeurde, blijkbaar dus niet hier. Ook met verbogen stokken door wind later nog langs geweest en werden meteen vervangen.
Ik zou terug gaan en aangeven wat je verwacht en wat voor gevoel ze je hebben gegeven. Als ze dat weten kunnen ze het verbeteren, horen ze het niet geeft het geen reden tot verandering
Uiterst vervelend. Ik herken hier niets van, we hebben daar een perfecte service gehad en twee uitvoerige demonstraties omdat we het na de eerste keer niet helemaal begrepen. Aan tafel, zou ik zeggen.
We komen er nu bijna 30 jaar, en over het algemeen zijn we zeker tevreden. Het is ook moeilijk om iedereen tevreden te houden ik loop zo'n 2 keer per jaar binnen en vind het prettig om niet of niet meteen aangesproken te worden. Als ik iets te vragen heb meld ik me wel.
De opmerking over de stokken vind ik overigens echt niet kunnen, stel dan in ieder geval de vraag of je het wellicht zelf zou kunnen, als je dat bijvoorbeeld een ( lange) reis zou besparen.
Na de aanschaf van de CC had ik (mijn vrouw was die dag ziek) een behoorlijk uitgebreide demo van H., echter toen ik een keer terugkwam omdat we dachten dat we iets niet goed deden en we vroegen de CC in de showroom open te mogen klappen was diezelfde H. niet meer zo aardig, erg gestrest eigenlijk. Op dat moment vond ik dat erg onplezierig en ook onprofessioneel, maar gezien de andere goede ervaringen, ook met H., kan ik dat ook weer snel vergeten (niet helemaal, anders had ik het hier nu niet geschreven I:)
Maar al met al, zeker tevreden over de VWS
Ik heb enkel goede ervaringen met de Vouwwagenspecialist. Overigens ben ik nieuwsgierig naar de andere kant van het verhaal, veelal ligt de waarheid in het midden.
In plaats van hier je negatieve ervaring te posten kun je je beter richten op de Vouwwagenspecialist en pas posten als de definitieve uitkomst bekend is.
Los van bovenstaande hoop ik uiteraard dat je klacht spoedig opgelost wordt!
Nou we hebben verschillende mails naar hun gestuurd en met hun telefonisch contact gehad en als ze dan blijven zeggen nou meneer het is niet zo moeilijk om twee stokken in te korten en dat terwijl andere mensen twee langere en twee kortere stokken hebben.Dan vind ik de service van hun schrikbarend .Die Tempo 100 sticker zouden ze begin van de vorige week hebben opgestuurd tot nu toe nog niks ontvangen ,kan wel aan de gang blijven met bellen en mailen is hier ook maar niet zo in de buurt om telkens langs te gaan .Zal heus wel zo zijn dat mensen goede ervaringen hebben met hun maar wij niet .
Citaat van: jametje op juli 20, 2016, 11:44:34 AM...en dat terwijl andere mensen twee langere en twee kortere stokken hebben.
:off Over welke stokken gaat het eigenlijk? Die stokken die je gebruikt om de wagentent te ondersteunen bij gebruik van de stormbanden? Die zijn bij mij namelijk alle vier even lang. Achter het slaapdeel gebruik je ze volledig ingeschoven, op de deksel maak je ze pas met de snelspanners. Of gaat het om andere buizen?
Ja om die stokken gaat het maar ook helemaal ingeschoven passen ze niet en zijn ze nog te lang .De vouwwagen specialist heeft tegen ons gezegd dat er twee kortere bij zouden zitten maar dat hebben wij niet ,waarom het niet past weet ik niet en dan maar als antwoord te hebben nou dan kunt u ze zelf makkelijk inkorten?
Dat antwoord zou ik ook niet accepteren, maar ik zou daarover met hen in gesprek gaan. Ik vind het antwoord ook helemaal niet passen bij VWS, dus laat het ze maar uitleggen.
Hoeveel zijn te lang? De twee stokken die achter het bed komen te staan worden wel onder spanning geplaatst, ook als ze maximaal ingeschoven zijn. Dat moet ook want ze moeten de vlinder ondersteunen bij gebruik van de stormbanden. De eerste keer dacht ik bij het plaatsen ook dat ze iets te lang waren, uiteindelijk bleek het toch te passen. Maar het kan natuurlijk goed zijn dat er verschil zit in stokken tussen ons modeljaar en wat nu geleverd wordt. Ik heb de vouwwagen momenteel niet bij huis, dus ik kan niet opmeten hoe lang ze bij ons zijn.
Wat ik zou doen maar zo ben ik. Is vouwwagen aankoppelen en naar toe rijden. En zeggen hier ben ik dan. En dit snap ik niet en dot klopt niet. Leg het eens s.v.p even uit. Doen ze nog moeilijk dan zeggen ik ga de bovag en de importeur bellen. Succes
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
mee eens....face to face!
Citaat van: martijnmarleen op juli 20, 2016, 05:18:14 PM
Wat ik zou doen maar zo ben ik. Is vouwwagen aankoppelen en naar toe rijden. En zeggen hier ben ik dan. En dit snap ik niet en dot klopt niet. Leg het eens s.v.p even uit. Doen ze nog moeilijk dan zeggen ik ga de bovag en de importeur bellen. Succes
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
@Wijnand. Bij onze Alpha, modeljaar 2012, zijn er 2 korte en 2 langere buitenbuizen voor ondersteuning van de wagentent. Scheelt 10-15 cm
Hoi,
Wij hebben zelf ook een prettige verhouding met de vouwwagenspecialist. Wij hebben nog wat issue lopen maar die zijn afhankelijk van ene importeur en een fabriek die tekort aan capaciteit heeft. We hebben uiterst goede serice gekregen door zaken te leen te krijgen die nu langzaam worden omgewisseld.
Ze zitten momenteel ook in de piek van het jaar en ik zou niet graag in de service afdeling hun schoenen staan op dit moment.
Maar wat iedereen hier zegt is wel waar, je moet krijgen wat je hebt besteld en het moet correct zijn. Ik verbaas me over een uitspraak van ' pak de ijzerzaag maar'. Je weet zeker dat je niet een stok hier of daar verwisseld hebt? Is er niemand die in de buurt woont met dezelfde wgen op dit forum die even mee kan kijken?
Citaat van: Gait op juli 20, 2016, 06:29:32 PM
@Wijnand. Bij onze Alpha, modeljaar 2012, zijn er 2 korte en 2 langere buitenbuizen voor ondersteuning van de wagentent. Scheelt 10-15 cm
Dan is dat inderdaad gewijzigd, bij die van ons (2011) zijn ze allemaal even lang. Weer wat geleerd :#
bespreken idd, ik herken het gelukkig niet. Hier een hele fijne ervaring bij de VWS. Werden zowel bij koop als bij ophalen netjes geholpen en werd de tijd voor genomen. Degene die ons bij het ophalen met de uitleg hielp zag zelf 2 puntjes die volgens hem niet goed gedaan waren en riep er direct iemand bij die dat ter plekke gemaakt heeft.