In augustus viel ons oog op deze scheur in de slaapcabine.
Onduidelijk hoe die er in gekomen is en hoelang. We hebben hem van 2015 maar wel langer dan een jaar.
Zouden jullie dit zelf maken of terug mee gaan naar Boxtel (waar hij vandaan komt)
Aangeven bij een beurt. Mijn ervaring is dat ze in Boxtel niet zo moeilijk doen (maar soms een tikkie onhandig communiceren).
Hé, een bekende scheur ::)
De eerste keer is het onder garantie door Aart Kok netjes verholpen (het is verstevigd) en nu hebben we weer een scheur, maar in de andere slaapcabine en ik weet niet of dit nog onder garantie valt. Ik ga daar vandaag of morgen een mailtje over sturen naar Aart Kok.
Maar ik hoor meer van andere CC Flexi of Aart Kok gebruikers over dit probleem. Zou het een productiefout kunnen zijn?
Ook hier een scheur op dezelfde plek. Vouwwagen dit jaar nieuw. Lees inderdaad dat dit bij meerderen het geval is. Structureel productiefoutje?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb gistermiddag een mailtje naar Aart Kok gestuurd. Zodra ik nieuws heb, meld ik het in dit topic WW
Goed om weten dat we dus niet alleen zijn. Al goed was het in onze slaapcabine en niet bij de kinderen: anders had ik hen al verdacht van verkeerd gebruik ::)
Ik zal het dus ook aan de vouwwagenspecialist melden en dan zien we wel.
Ga ook maar mail sturen. Wij kregen namelijk te horen dat het kwam door gebruik. Maar vonden wij niet. Zeker ook nu wij lezen dat er veel meer zijn
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dit weekend ons eerste tripje van dit jaar met de cc flexi gedaan. We hadden de scheur dus aangegeven bij de onderhoudsbeurt in Boxtel en nu het resultaat kunnen bewonderen.
Het is heel mooi gemaakt (heb er nu wel geen foto van gemaakt). Ze hebben de naad verstevigd (met iets wit stevig) en hetzelfde aangebracht in de cabine waar (nog) geen scheur zat.
Ook een leuk extra waren de sokjes om over de poten te doen zodat het doek niet kan beschadigd raken als hij ingeklapt is, ook sokjes voor over de buizen waar je het tussenstuk moet inbrengen bij openklappen.
Dat is netjes opgelost dan :J
Citaat van: Jootje1710 op oktober 06, 2016, 09:23:38 AM
Ik heb gistermiddag een mailtje naar Aart Kok gestuurd. Zodra ik nieuws heb, meld ik het in dit topic WW
::) vergeet ik helemaal het nieuws te melden: "kunt u de cabine opsturen, dan zal ik deze laten herstellen bij het atelier" was het antwoord bij Aart Kok, maar hier totnutoe nog geen tijd voor gehad :N
Goed te lezen dat het netjes is opgelost c.q. wordt opgelost. Wij hebben uiteindelijk zelf de scheur laten repareren en verstevigen door een handig iemand in de familie. Ziet er ook weer mooi en strak uit
Ben wel benieuwd naar de "sokjes"
Ik ben ook nieuwsgierig naar die sokjes.
En bedankt voor de tip voor de binnentent, binnenkort op letten bij de eerste trip
Verstuurd vanaf mijn Lenovo TB2-X30F met Tapatalk